IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti Veyron vs Ferrari LaFerrari

Драг дуел на разстояние 1/4 миля (Видео)

Bugatti Veyron vs Ferrari LaFerrari

Драг състезание, което определено заслужава внимание. Все пак на пистата застават два хиперавтомобила с цена от над 1 млн. евро и тираж по-малък от 500 бройки - Bugatti Veyron и Ferrari LaFerrari.

Bugatti Veyron се появи още през 2005 година, като вече извоюва редица рекорди, сред които и този за най-бърз автомобил на палената. Ferrari LaFerrari от своя страна е нов модел, показан преди едва две години.

В това състезание на права с дължина 1/4 миля (приблизително 400 метра) и старт от място шансовете изглеждат на страната на Bugatti Veyron.

Германският автомобил разполага с 8,0-литров двигател с 16 цилиндъра и четири турбини. Мощността е 1001 к.с., а максималният въртящ момент - цели 1250 Нм. Освен това моделът има и задвижване към четирите колела, което помага за по-бърз старт.

Флагманът на Ferrari разполага с по-скромни показатели - 963 к.с. и 900 Нм, генерирани от хибриден агрегат. Но LaFerrari има едно сериозно преимущество - моделът тежи едва 1255 кг., докато при Veyron масата достига цели 1888 кг.

Кой е по-бърз в тази дисциплина - Bugatti Veyron или Ferrari LaFerrari, вижте във видеото на DRAGINFO.



Още по темата:
Bugatti Veyron срещу Koenigsegg Agera R

Nissan Juke се изправи срещу Bugatti Veyron

Коя е най-бързата суперкола?

0 от 500
  • #15
    37 rate up comment 5 rate down comment
    КиселоГрозде! ( преди 9 години )
    Каквото и да пишете, Bugatti Veyron е от преди 10 г. и заслужава уважение. Много прилично се държи. За Ферари няма какво да напиша...съвършен автомобил!
  • #14
    29 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лаферари е направено, като наследник на Енцо. Вземи спри да пишеш глупости още повече за компании, които нито познаваш нито нищо.Ферари не конглокират никой освен себе си. Иначе трябва да паднат по-ниско от нивото си.А ти понеже явно си запознат, покарай 911 турбо 2010 примерно и после 458. Тогава може и да разбереш, какви простотии пишеш и защо е вярно, че порше винаги ще са след ферари, както е било и до сега.НЕ става само с чете на Аутобилд пубертетче.
  • #13
    28 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Когато стане въпрос за спортен автомобил на върха има едно място,и то е за най добрия,колкото и да не им харесва на някой хора без вкус и усет към най доброто това място е заето от FERRARI,мисля че коментарите са излишни.
  • #12
    19 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    на финала при колчетата се вижда, че Вейрона настигна Ферарито, още 200 метра и щеше да го задмине, може би батериите на Ла Ферарито стигат само за четвърт миля.А на 1 миля Вейрона щеше да е на 200 метра пред Ферарито. Странно защо не са сложили до Ла Ферарито Вейрон Супер Спорт? А верно, защото Вейрона щеше да бие. По-справедливо им се е сторило да се гонят с 10 години по-стар модел кола и 600 кила по-тежка иначе няма как да изпъкне Ферерито пред Вейрон Суперспорт.
  • #11
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Лапешка работа ( преди 9 години )
    И 100 коментара да напълниш с лъжи мислиш ли че на някой му пука за ферари и порше...те нямат пари за 6 годишна кола среден клас/ти също/ иначе за ферарита по 1/2 млн. говориш.
  • #10
    18 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Незнам кой на кого прави конглокент, но Ла Ферари е направено от Ферари да конглокира Порше 918 Спайдър. Така, че явно и Ферари правят конглокенти на Порше. Освен това, рекорда на пистата Нюрбургринг се държи от Порше 918 Спайдър, въпреки, че е с по-малко коне от Ла Ферари, ако поогледаме и другите резултати на Пистата ще видим, че Поршетата здраво са смачкали Фераритата, това го пиша във връзка с поста под мен, където УЖ Фераритата минавали на писта Поршетата като кпрели, минават, ама друг път.
  • #9
    31 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Красноречив пример за господство е 458 Италиа, автомобил, който вече е на много години, но от Порше правят разработки за нови модели, които да се конглокират с 458 ... еми атмосферен двигател срещу 911 с турбо и т.н. и Ферарито на писта ги минава, като спрели. То не бяха тестове на писти в Италия,Япония, на СПА, къде ли не. Щом сами от порше правят конглокент на модел на ферари от преди над 5 години, сами си правете изводите, коя компания на какво ниво е.
  • #8
    39 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кое неможе? на коя писта? Мойто момче с тоя Нюрборг ринг спрете да си пълните главите. 1во - версията на поршето, която поставя рекорда НЕ Е Стандартна - демек трябва да се сравнява с модел от типа ЛАферари XX, който се прави за писта и едва ли някой ще седне като от порше да правят спец настройки за Нюрбургринг и т.н. (това е за слабаци, които искат да се фукат)2ро - Ферарито НЕ е с турбо - дори неискам да обяснявам, защо е фактор. 3то - Порше никога няма да стигне нивото на Ферари - ФАКТ!
  • #7
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Защо ли ( преди 9 години )
    Ми все едно да сравняваш мотор 100 коня с масова мини кола пак 100 коня. Бугатито в случая даже се държи доста прилично.
  • #6
    26 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ферари трябва да се сравнява с Мclaren P1 i 918 Spyder. Типично спортни пистов автомобил с хибридно задввижване, без излишни глезотиит и екстри в тях. Вейрон е солиден луксозен круизер с малко по различно предназначение.