IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Seat показа спортното комби Leon ST Cupra

Моделът ускорява от 0 до 100 км/час за 6,0 сек.

Seat показа спортното комби Leon ST Cupra

След серия от шпионски снимки испанската компания Seat представи спортната версия на комбито Leon. Моделът носи името Leon ST Cupra и ще направи своя публичен дебют по време на автосалона в Женева.
Seat показа спортното комби Leon ST Cupra
Снимка: Seat

Също като хечбека Leon Cupra, новият Leon ST Cupra се задвижва от 2,0-литровия бензинов турбо-двигател с четири цилиндъра на VW Group. Той е наличен в две модификации - с 265 или с 280 к.с. Въртящият момент и при двете е аналогичен - 350 Нм.

По-мощната версия Leon ST Cupra 280 спринтира от място до 100 км/час за 6,0 секунди. Това е при положение, че трансмисията е автоматична с два съединителя. Със серийната 6-степенна ръчна кутия моделът достига 100 км/час за 6,1 сек.

Разполагащият с 265 к.с. и DSG трансмисия Leon ST Cupra ускорява до 100 км/час за 6,1 секунди, докато версията с ръчна скоростна кутия прави същото за 6,2 сек.

Всички модификации имат ограничена на 250 км/час максимална скорост на движение.

В серийното оборудване и на двете версии е включена система за динамичен контрол на шасито, както и диференциал с ограничено приплъзване на задвижващите предни колела. Също в серийното оборудване на двата модела са включени предни и задни LED светлини, обшит с алкантара волан, амбиентно LED осветление в салона, инфо-развлекателна система Media System Plus с 6,5-инчов дисплей и др.

При Leon ST Cupra 280 джантите са с размер 19 инча, като се виждат също така монтиран на покрива спойлер, спирачни апарати с надпис Cupra, капаци на страничните огледала в лъскаво черно и допълнителни хромирани елементи. Моделът с 265 к.с. разполага с 18-инчови джанти.

Всички подробности за Leon ST Cupra и Leon ST Cupra 280 ще станат ясни по време на премиерата през март. Продажбите трябва да стартират непосредствено след това.

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Съжалявам, разместиха се картинките за подсещане:)
  • #7
    18 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Принципно Германските автопроизводители следват една линия на дизайна , затова ги наричат скучни , еднотипни , 20 год. нищо ново и т.н...виж japan-ните се мятат от линия на линия и всеки път е различно , в зависимост от времевите настроения на другите дизайнери....сега как така решихте че Сеат краде от Лаксус не знам....но потенциалът ви няма равен...
  • #6
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Верно са си краднали тук там от Лексус но за швабите това не е изключение.
  • #5
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Automotive ( преди 10 години )
    @Уличен дрифтърГлупости пишеш. Първо уродливата решетка на Lexus е цяла - горна + долна част (хм... дали пък те не са 'копирали' от Audi). Второ по форма долната решетка на Leon-а е с форма, която имат една камара автомобили в последните 15 години, включително стария Leon Cupra.
  • #4
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Виж предната решетка, това е един от революционните дизайнерски елементи на Лексус, наречен " вретено. В случая при Сеат, както и на Форд, Мерцедес и др. ,тя е разполовена от бронята, за да изглеждат и те в тон с настоящото деситилетие.:)
  • #3
    14 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добро,ще размазва оризарки и улични дрифтърчета с изтормозени беемвета.....и жълтърски консерви.
  • #2
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Ибиза! ( преди 10 години )
    Какъв пЛексус!? Това си Ауди в друга опаковка!
  • #1
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Уличен дрифър ( преди 10 години )
    Двигател от ФВ, ясно, а предницата-от дизайна на Лексус, също ясно!.Няма лошо, и другите така правят:)