IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Обявиха Volkswagen за производител №1 за 2014 г.

Концернът не достигна 10 млн. продажби, но изпреварва Toyota

Обявиха Volkswagen за производител №1 за 2014 г.

Концернът Volkswagen за първи път в историята си е най-големият автомобилен производител, като изпреварва Toyota. Поне това твърди агенцията за анализи focus2move, която е провела свое изследване на 110 световни пазара.
Обявиха Volkswagen за производител №1 за 2014 г.
Снимка: Ройтерс

Според резултатите, през изминалата година Volkswagen Group е продал 9.91 млн. леки автомобила, като е увеличил своя дял на световния пазар до 11.6%. Това се дължи най-вече на ръста на продажби на компаниите Skoda и Audi съответно с 10.2% и 9.3%. При марката Volkswagen увеличението е с 2.4%.

Десетилетия наред за званието „най-добре продаван световен автопроизводител“ се бореха концерните General Motors и Ford, благодарение най-вече на големия брой марки в портфолиата си. До 2008 г. GM успяваше да удържи първото място, но настъпилата финансова криза накара американския концерн да преструктурира производството си.

Така от 2009 т. лидер по продажби неизменно е концернът Toyota, който успя да укрепи позициите си на пазара в САЩ. Според резултатите на focus2move за 2014 г. обаче японците са продали около 100 000 автомобила по-малко от Volkswagen – 9.81 млн.

Като цяло пазарът на нови автомобили през 2014 г. се е увеличил с 2.5 млн. единици и достига 86.5 млн., пресмята агенцията за анализи.
Обявиха Volkswagen за производител №1 за 2014 г.

 

 

 

 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #73
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Джапан, поне си имал асфалтова изолация на колата ;) Високотехнологична и здрава ;)
  • #72
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе карал си ти Джета и БМВ ака докато си се напъвал и мижал в тоалетната. Дошо, тоя номер отдавна не минава. Имал си 8 аудита, баща ти, брат ти всичките ти приятели с Аудита ха х ахаа.. Първо събери пари да си купиш мечтания 30 годишен сивик, пък после коментирай коли, които струват стотици пъти повече от годишния ти бюджет. Нали знаеш в сервиза са само Тойотките в поредната сервизна акция.
  • #71
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Japan ( преди 10 години )
    джета държахме я 1 година и я ракарахме всеки 3 месеца в дилъра добре че беше в гаранция.Сигурно към 4-5000 долара ремонти ако трябва да плащаме.Сега аз карам едно БМВ 323 2.5л купено на 55 000 км и е на 70 000 км - нещо му тропа отпред вече и предните дискове са криви.Направено в Германия - същия *** като Джетата.Втория Сивик го кара жена ми няма по-здрава кола на старо от японската издържа поне 200 000 км с минимални ремонти - знам го от собствен опит.Поне в Канада немските коли са многозле
  • #70
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе карал си ти Джета и БМВ ака докато си се напъвал и мижал в тоалетната. Дошо, тоя номер отдавна не минава. Имал си 8 аудита, баща ти, брат ти всичките ти приятели с Аудита ха х ахаа.. Първо събери пари да си купиш мечтания 30 годишен сивик, пък после коментирай коли, които струват стотици пъти повече от годишния ти бюджет. Нали знаеш в сервиза са само Тойотките в поредната сервизна акция.
  • #69
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Japan ( преди 10 години )
    Една джета държахме я 1 година и я ракарахме всеки 3 месеца в дилъра добре че беше в гаранция.Сигурно към 4-5000 долара ремонти ако трябва да плащаме.Сега аз карам едно БМВ 323 2.5л купено на 55 000 км и е на 70 000 км - нещо му тропа отпред вече и предните дискове са криви.Направено в Германия - същия *** като Джетата.Втория Сивик го кара жена ми няма по-здрава кола на старо от японската издържа поне 200 000 км с минимални ремонти - знам го от собствен опит.Време е слепите да прогледнат.
  • #68
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Tova e pobeda na napredaka 4rez tehnika"И какъв точно напредък предлага ВАГ, колега? Изолация с асфалт, дето цял свят ги бъзика или непрестанните им проблеми с двигатели и скорости? Може би пък ниската цена, на която продават компенсира, или пък не е съвсем ниска? :) Скоро за първото място ще се борят ТОЙОТА и ХЮНДАЙ-КИА :)
  • #67
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вчера карам зад едно Алуди.На задния капак пишеше:Има ли живот извън сервиза?:Ега си ***.
  • #66
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе каква е тая компания Fiat-Chtysler от таблицата?
  • #65
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хахахаа...Яжте ориз....
  • #64
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Интересното е кой плаща на тази компания за тези неверни данни! Въпросът е риторичен, защото се знае. Съвсем малко е нужно на всеки да пусне търсачката и да провери как са нещата. Тойота през 2013 имат 9,98 млн. продадени коли. През първата половина на 2014-та имат над 5 млн. продажби, като се отчита ръст около 3 %, което значи, че ще имат над 10 млн. продадени коли. Това са официални данни, а не данни на измислени агенции. В крайна сметка е без значение кой е първи, но нека да няма манипулации