IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai най-после направи хот-хеч

Модификацията i30 Turbo разчита на двигател с мощност 184 к.с.

Hyundai най-после направи хот-хеч

До скоро компактните хечбек-модели на Hyundai си оставаха скромни градски малолитражки – например, в сeмейството i30 нямаше версия с мощност над 135 к.с. При фейслифта на модела корейците решиха да пуснат и модификация с многообещаващото име Turbo.
Hyundai най-после направи хот-хеч
Всъщност инженерите на Hyundai едва ли са загубили много време за създаването на подобен автомобил. Все пак i30 представлява аналог на моделите Kia cee`d /pro c`eed, които имат своя „гореща“ версия – GT с турбо-мотор с обем 1.6 литра и мощност 204 к.с.

Именно същият двигател е използван и при Hyundai i30 Turbo, само че за тази модификация неговата мощност е намалена до 186 к.с. Това оказва влияние и на динамичните характеристики на модела в сравнение с неговия събрат от Kia. Той ускорява от 0 до 100 км/ч за с 0.3 секунди по-бавно – за 8 секунди, а и максималната му скорост е по-ниска с 11 км/ч – 219 км/ч.

Както Kia cee`d /pro c`eed GT, и новата версия на i30 ще се предлага в два вариант – с 3 и с 5 врати. Скоростната кутия е само една – 6-степенна механична. Хот-хечът на Hyundai също е получил по-твърдо окачване, по-големи спирачни механизми и по-агресивен външен вид. В стандартното оборудване са включени ксенонови фарове и спортни седалки.

Модификацията i30 Turbo ще се появи на пазара догодина заедно с фейслифта на стандартния Hyundai i30.

Снимки: Hyundai

 

 

 

Тагове: hyundai i30 turbo
0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Новият Infiniti Q50 получи престижната награда "Златен волан на AUTO BILD" в категорията Connected car. Призът бе връчен по време на годишната церемония на изданието. В областта на забавленията Infiniti Q50 има три TFT дисплея, като два от тях са тъчскрийн и са разположени директно върху централната конзола. Навигацията с тях е толкова лесна и интуитивна, колкото работата с вашия SMART phone. Благодарение на тази иновативна система всяка една от десетките функции на Q50 може да бъде лесно управлявана и достъпна, а цялото арматурно табло може да бъде индивидуализирано.Новият Infiniti Q50 е първият модел в гамата на Infiniti с дизайн, вдъхновен от прототипа Essence. Най-важните характеристики в дизайна на Q50 са широката и ниско наведена предница, както и класическият дълъг капак. Благодарение на всичко това Q50 има силуета на спортно купе.С този модел марката предлага един от най-мощните хибриди на пазара днес, с комбинирана мощност 364 к.с. и възможност за ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди. Нещо повече, Q50 днес е единственият хибриден автомобил, който можете да поръчате със задвижване 4х4, една от най-търсените екстри в България. Заедно с него дебютират няколко дузини напълно нови технологии и системи.Същото се отнася и за 2,2-турбодизеловия базов модел с мощност 170 к.с. Инженерите на Infiniti са успели да постигнат идеално разпределение на масата 50:50 и в двете модификации, с които Q50 стартира.Благодарение на Direct Adaptive Steering Infiniti Q50 реагира на вашите команди толкова бързо, че ще ви остави с усещането, че завива още в момента, в който си помислите за това.Дизайнът на автомобила е вдъхновен от този на състезателните и спортните автомобили, именно затова това е един от малкото серийни седани, в чието дъно е вграден ефектът на Вентури. Той създава бързи въздушни потоци с ниско налягане, които буквално прилепят новото Infiniti Q50 към пътя.За първи път на пазара се появява система, която не просто следи автомобила пред вас и може да ви предупреди или предпази от катастрофа, новото Q50 следи пътната ситуация два автомобила пред вас.В допълнение системата Safety Shild, позната от Infiniti M, тук е доразвита и разполага с още по-добри възможности. Част от нея е и активното следене на пътната маркировка, при което автомобилът може сам да коригира посоката на движение, следвайки пътната маркировка.Това на практика е система за автономно движение в задръстване, каквато бе представена от немски производители паралелно с новото Q50, но само в най-големия и скъп клас автомобили.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-високотехнологичният автомобил на Hyundai - Genesis, бе отличен със "Златен волан на AUTO BILD" за най-иновативен автомобил за 2014 г. Призът бе връчен на осмия ден след началото на виртуалния сериал Създаването на Genesis в 7 дни за сътворението на най-високотехнологичния Genesis, който предизвиква премиум сегмента, преосмисляйки понятието Луксозен автомобил. Според Библията сътворението на света започва с това, че Бог съвсем сам "Tвори от нищото". Според Библията Бог създава света за шест дни, а на седмия ден си почива. Аналогично Hyundai представи сътворението на високотехнологичния автомобил на бъдещето в 7 дни. В рамките на една седмица във Фейсбук на https://***.facebook.com/Hyundai.Bulgaria феновете на марката видяха поредица от уникални видеоклипове от създаването на Genesis. За този период профилът е посетен от над половин милион души, а клиповете са прегледани повече от 90 хил. пъти. Ето и обзор на седемте дни. ДЕН ПЪРВИ - ПРАВИЛАТА. ПРЕНАПИСАНИПрез първия ден Hyundai създаде уникална конструкция от високоякостна стомана, която облече с флуиден дизайн!ДЕН ВТОРИ СЪРЦЕ И ТРАНСМИСИЯПрез втория ден Hyundai проектира и създаде мощен двигател с изобилен въртящ момент в широк диапазон от обороти, осигуряващ незабавна и контролируема динамика с помощта на прецизна и внимателно рафинирана 8-степенна автоматична трансмисия!ДЕН ТРЕТИ УСТОЙЧИВО ОКАЧВАНЕПрез третия ден Hyundai създаде уникална система за задвижване на четирите колела, която контролира всички движения за оптимален баланс и сцепление!ДЕН ЧЕТВЪРТИ ИНТЕЛЕКТПрез четвъртия ден Hyundai създаде интелигентен сензор, който използва информацията от камерата и радара, за да реагира светкавично при внезапна опасност на пътя!ДЕН ПЕТИ ИНТЕЛИГЕНТНОСТПрез петия ден Hyundai създаде технологии, които в помощ на водача изследват и анализират всеки момент на пътя, за да осигурят повече комфорт и сигурност!ДЕН ШЕСТИ ЕМОЦИЯПрез шестия ден Hyundai създаде естествени форми, които вдъхновяват умелия и интуитивен дизайн, обгръщащ ви с всеки детайл!ДЕН СЕДМИ ДУШАПрез седмия ден Hyundai представи уникално творение с конструкция, сърце, мускули, неврони, интелигентност, емоции и душа!
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до: RRE ( преди 10 години )
    Това е принципа на българският търговец-чалгаджия. Колкото нещо повече се продава, толкова му вдигат цената. Пазарните принципи обаче в нормалните държави (повечето) са, че щом имаш по-голямо производство, значи цената би трябвало да падне, защото пада себестойността на 1 бройка. Виж хибридите на Тойота примерно. когато се продаваха малко бяха на висока цена, а в момента са на цената на един дизел с подобни характеристики. При ФВ е обратното. продават повече, части от китай, а цените по-високи.
  • #6
    5 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Започнаха много да продават и трябваше да ги смъкнат. -------------------- To4no obratnoto stava kogato edna stoka e tyrsena - povi6ava i se cenata.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И аз нещо не мога да разбера как това нещо дето е доста по-малко от Galant-a ми и по-мощно има същото ускорение до 100?
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хюндай е по-пенсионерско насочената марка и за това е по-слабата, а КИА-та е по-младежката. Под 200 к.с. изобщо не бих казал, че е ХОТ, а и динамичните характеристики нещо не са както трябва. 8 сек. до 100 км/ч са доста малко за кола с такива размери и мощност. Недостатък са им високото тегло и не добре сметнатите скоростни кутии. Иначе на външен вид ми харесват, но пък прекалено много вдигнаха цените, което според мен е голяма грешка. Започнаха много да продават и трябваше да ги смъкнат.
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И защо и30 е с по-слаб двигател от аналога си КИА? Излиза че уж по евтината марка е с по-добри показатели!?
  • #2
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма много ХОТ неща в този хеч
  • #1
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Последните години много им е як дизаина, нее типичен за оризаре