IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бръмбарът се завръща?

В Automedia.bg вече писахме, че на автомобилния салон във Франкфурт тази есен Volkswagen ще представи нов „народен” модел. Сега от Волфсбург съобщиха, че в средата на септември ще покажат концепция с името City Expert.

Бръмбарът се завръща?
Явно във VW са разтревожени от световния успех на Logan, който вече ще се продава на 4 континента и също са се заели да измислят нещо предназначено за по неплатежоспособните автомобилисти по света. 

Както разбираме, при концепцията на VW двигателят ще отиде отзад, там където беше при най-популярния модел на фирмата за всички времена – Бръмбарът. Този път обаче агрегатът ще бъде с водно охлаждане. Задвижвани най-вероятно ще бъдат също задните колела. 

Засега е ясно, че моделът на VW който носи кодовото название A000, ще бъде максимално опростен. Ще бъде предназначен за четирима пътници. 


Дизайнът засега е голямата тайна. Според запознати обаче, още от пръв поглед си личало, че двигателят е отзад, а не където сме свикнали да го виждаме при модерните модели на Volkswagen. 

Списание Car разкрива някои подробности за бъдещия модел, който според техния израз „връща VW към неговите корени на производител на народни автомобили”. 

Бъдещият сериен City Expert ще струва по-малко пари от Logan. Говори се за 5000 евро, но това ще бъде цената на версията за развиващите се страни, която ще бъде без много от необходимото оборудване и системи за Европа. Цената на европейската версия ще започва от 7500 евро. 

Много важна характеристика ще бъде вариабилността на платформата. Това ще позволи да се предлагат различни типове каросерии за различните пазари. 

Решението на VW е да предлага City Expert като хечбек с три врати в Европа, като хечбек с пет врати за пазара в Индия и като седан с четири врати в Китай. Двигателят ще бъде с три и с два цилиндъра за европейските пазари и с един цилиндър за пазарите на развиващите се страни. 

Акумулаторът и радиаторът ще бъдат разположени в предната част на колата, но това няма да пречи на багажника. Все още не е ясно дали автомобилът ще предлага усилвател за кормилната система, защото предницата на колата ще бъде съвсем лека и може да се мине без усилване. За сметка на това поне при европейската версия е сигурно, че ще се предлага система за стабилизация ESP.Според Car, конструкцията ще бъде доста опростена и един автомобил ще се произвежда за 12 часа.
0 от 500