IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Марката Vignale се отделя от Ford

Идеята на компанията е да повтори случилото се със Citroen и DS

Марката Vignale се отделя от Ford

В момента под наименованието Vignale се предлагат най-луксозните нива на оборудване на европейските модели на Ford. Това обаче е на път да се промени и Vignale да се отдели като напълно самостоятелна марка, разкри директорът по операциите във Ford of Europe Барб Самарджич пред Automotive News.
Марката Vignale се отделя от Ford
Подобно нещо преди няколко години се случи със Citroen и DS. Първоначално с DS бяха обозначавани най-луксозните модели на френския производител. Постепенно обаче машините с тези инициали към името си бяха отделени като напълно самостоятелен бранд.

Първи под марката Vignale ще се продава най-луксозният и скъп вариант на новия Ford Mondeo, който ще се появи още през пролетта на 2015 г. Очаква се машината да струва над 30 000 евро, като все още не е ясно кой двигател ще изберат във Ford за тази модификация.

Също догодина ще излезе и версията Vignale на новия S-Max, който за първи път в историята си ще се продава със система за задвижване на четирите колела. Очаква се най-скъпият и разкошен вариант на минивана да получи бензинов двигател с 240 к.с.

Всички модели под марката Vignale ще се предлагат в отделни шоурумове, които предстои да бъдат изградени. Освен това контактът с всеки клиент ще се извършва от персонален мениджър, който ще може да предложи на купувача специална програма. Подобна система вече действа в САЩ с марката Lincoln.

Снимка: Ford
 

Тагове: vignale
0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 6 години )
    Стратегията да се започне със собствена луксозна марка, както правят японските фирми е по-достойна, отколкото да се купуват правата за ползване на името и емблемата на стари,умряли,но с времето станали легенди-Бугати,Майбах,Мини, Бентли и други. Китайците също си напазаруваха фалиращи марки, заводите не им трябваха, а само логото и евентуално някои патенти.
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Стратегията на Тойота и Лексус все още е копират. Колко успешно е друга тема.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само дето стъпката на Ситроен c DS е с дота съмнителен успех. Не го казвам аз. Като цяло продажбите им, с малко колебания, все повече се свиват. Така, че Ситроен са пример за точно обратното на успешна фирма.
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Ягуар ( преди 6 години )
    Ситроен и ДС продължават да се една фирма и марка, само има различно вътрешно позициониране на брандовете. Няма разделяне като Лексус и Тойота, Аглока и Хонда, Нисан и Инфинити. И сега голяма част от моделите на Форд Мондео струват над 30 000 евро. Закриха Ghia и сега се опитват да копират и да наваксат пропуснатото заради лошата си политика, заради която продадоха Ягуар и Ланд Ровър. По времето на Форд бяха губещи, сега са на печалба. Въпрос на мениджмънт.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 6 години )
    Просто искат да се получи като с Ghia. Най-луксозните модели до 2000г. бяха с логото Ghia, които произвеждат автомобилен интериор и концепти на автомобили под името на Форд. Явно Vignale ще бъде нещо от рода на това както Ghia беше за Форд през 70те и 80те, т.е. като отделна марка.
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Fastdriver ( преди 6 години )
    Всеки се опитва да вземе парче от баницата. Премиум марките правят "евтини " коли от нисък клас,което се оказа успешно за тях, обаче те продават под тяхната си марка, която вече е позната и се асоциира с високо ниво.А тези се опитват да правят обратното, среден клас с екстри да стане висок клас.Не става и досега никой не го е правил, макар че някой като тойота чак сега си признаха след десетки години опити. Следват Хйндай с тази ценова политика...
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 6 години )
    Разучаваха възникването на Лексус доста време:)
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ТЕ ЩОТО СИТРОЕН ЦЪФНАХА И ВЪРЗАХА. ПЪЛЕН СМЯХ СА!
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това се ще се случи от догодина в статия не е написано правилно
  • #2
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Toni ( преди 6 години )
    Не знам какво са се отделили Ситроен от DS, след като за да достъпиш моделите от DS минаваш през сайта на Ситроен :D