Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Acura връща Integra на сцената

Спортният автомобил очакваме след около две години

Acura връща Integra на сцената

Acura връща Integra на сцената
Integra от 2001 г. Снимка: Acura

Луксозната марка на японската компания Honda - Acura, планира възраждане на модела Integra, съобщава Car & Driver.

Завръщането на спортния автомобил потвърди Дейв Марек, шеф дизайнер на Acura. "Всяка спортна марка трябва да има в гамата си спортен флагман, както и по-умерен спортен автомобил", заяви дизайнерът по време на изложението за тунинг SEMA.

Той не пожела да разкрие повече подробности, но като се има предвид, че наследникът на NSX трябва да се появи до две години, то най-вероятно по-умерената спортна кола на марката ще приеме името Integra (RSX). Според Марек появата й най-вероятно ще се състои през 2017 г.

Моделът Integra / RSX, който е един от най-бързите автомобили с предно предаване за времето си, се произвежда между 1985 и 2006 година. Приблизително през същите години в гамата на Acura присъства и спортният флагман NSX.

Дизайнерът разкри също така, че марката планира сериозно разширяване на моделната си гама. "Влагаме много ресурси и усилия, за да върнем Acura към славните й дни", каза той.

Тагове: integra acura integra
0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Браво! Американците пак ще намажат, а тука само Фирарита, Вейрони и Ламбота. И легендарните , т.е. легените GTI де.
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 4 години )
    Да бе, само дето "истинските" GTi и GSi са 2.0 о са по 150 коня, докато мотора при Integra е 1.8 190 коня. Схващаш ли ? Опел имаха един C20let, 2.0 турбо 206 коня който слагаха в Calibra и тя беше 4х4 обаче много грозна. А и много недозавива, като влезнеш "по-хард" в завоя и само бута, вместо предното да изтегли. Карал съм такъв Vauxhall! Иначе на правите дърпа прилично.
  • #6
    1 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    GTI и GSi са си баш като аглоката 1.8 мотор на предно, кво ми я превъзнасяте , като че ли ракета са направили. Ей ви на какви коли се кефят японските гъзета, естестено са ги жкаралии в кича, типичния японски кич... https://www.youtube.com/watch?v=s0MDY9fl-IA
  • #5
    14 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 4 години )
    Естествено, че е резачка. Скоро Хамънд от Топ Гиър беше правил тест драйв и каза, че дори при днешните стандарти се представя доста прилично.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 4 години )
    Не бе не е резачка https://www.youtube.com/watch?v=1pK6JE0M0AY
  • #3
    15 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 4 години )
    СУПЕР НОВИНА ! Още един легендарен японски модел е пред завръщане ! Първо ГТ-Р, после ГТ-86 (наследник на легендарната Корола АЕ86) както и намеренията за нова Супра, после Хонда обявиха възраждането на NSX, сега това, Нисан обявиха наследници на Датсун 110.... Само не знам защо любимците ми от Нисан, не искат да направят наследник на Силвия/200/240SX ?! :( Интеграта е с много добър двигател. До 200 коня през ония години отстъпваше само на SR20DET.
  • #2
    6 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Ma тя Акуpата имала славно минало ли бе, Дошо? Аз не знаех, че минало имала, то чак славно било!
  • #1
    12 rate up comment 19 rate down comment
    ili ( преди 4 години )
    "Дано да е същата резачка като предшественичката си." Ти да не си я карал за да твърдиш,че е разачка!?