fallback

Новият флагман на Tesla

Американската компания разкри оборудвания с AWD система Model S P85D (видео)

Tesla Motors разкри мистерията около модела, който загатна в интернет пространството по-рано този месец. Това е нов флагман в гамата на марката, който е базиран на Model S, но демонстрира редица подобрения и възможности. Визуално новите модели с AWD не се различават от познатия Model S Първото и най-важно от тях е системата за задвижване на четирите колела. Tesla Model S P85D, както се нарича машината, разполага с допълнителен електрически двигател на предния мост, който работи съвместно с по-мощен електромотор, разположен на задния мост. Така общата мощност на Model S P85D достига впечатляващите 691 к.с. и 930 Нм. Най-мощният някога произвеждан от Tesla Motors автомобил е способен да развива 96 км/час (60 мили в час) за само 3,2 сек - постижение, което е с цяла секунда по-добро от това досегашната най-бърза версия на модела - P85. Максималната скорост на движение вече достига 250 км/час. От американската компания разкриват данни и за представянето на Model S P85D на състезателната писта. Моделът спринтира на разстояние 1/4 миля за 11,8 секунди, като на финала достига скорост от 210 км/час. Сериозно увеличените мощност и динамика обаче не се отразяват негативно на автономията на модела. Дори напротив. Новата Tesla е способна да измине с напълно заредени батерии около 433 км, което с приблизително 16 км. повече от настоящия P85, на който е базирана. Допълнителният мотор, който осъществява задвижването към четирите колела, увеличава масата на колата със 132 кг. до 2239 кг. В същото време обаче той спомага за оптималното разпределение на масата между двата моста, което вече в съотношение 50 / 50. Разположението на моторите, доставящи задвижване към двата моста Новият автомобил ще предлага и две по-умерени версии - 60D и 85D. Те също имат система за задвижване на четирите колела, но разполагат с по-малка обща мощност - 376 к.с.. Първата ускорява до 100 км/час за 5,7 секунди, а втората - за 5,2 сек. И двете постижения са с 0,2 секунди по-добри от тези на аналозите със задно задвижване. Автономният пробег на 60D и 85D е съответно 336 и 472 км. Друга новост в семейството на Model S е система за полуавтоматично управление на колата. Това е технология, която работи с оптични камери и 360-градусов сонар, които сканират пътя напред и следят за други автомобили или пешеходци. Системата може сама да спре автомобила ако това се налага. Технологията за полуавтоматично управление По време на представянето изпълнителният директор на Tesla Motors - Елон Мъск, заяви, че компанията му ще представи до 5-6 години напълно автономен автомобил, способен да се движи без помощта на шофьор. Цените и датата на пазарната премиера на новите автомобили със задвижване към четирите колела ще бъдат обявени преди края на тази година. Още за новия модел вижте във видеото

fallback
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    Прочети малко какво е загуба и финансовите измерения на тази дума в корпоративен аспект, като при тесла и тогава пак може да говорим. Ако си мислиш, че китайските фирми, като GreatWall например са започнали да печелят 2 дена след отварянето на 1вия си завод - много се лъжеш. Инвестициите се правят спрямо план и разчет. Ама какво ли обяснявам пък и аз та си губя времето. Само казвам да смалиш егото, че от много акъл даващи в тая държава сме на това дередже.
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    Баварец нямаш си и представа от бизнес явно - всеки бизнес и компания, за да започне да печели, трябва да инвестира. В момента Тесла инвестира в проекти - заводи, мрежа от станции зарядни, заводи за батерии разработки и т.н. Една автомобилна компания НЕ печели, когато средствата за проектирането и производството на моделите им са повече от получаваните при продажбата им - за справка Бугати Вейрон. Разсъждаваш точно като човек, виждащ не по далече от утре. Тесла следва бизнес плана си, но не губи
  • #31
    бавареца ( преди 10 години )
    ами ако смяташ че няколко милиарда инвестиции и после печалба по 20млн на година е печелене - печелиш. а преди това години наред губеше. а тези инвистиции, които се правят са отделна работа. така че -> не печели
  • #30
    Кога я кара тая Tsla ( преди 10 години )
    бе Анонимен, че даваш мнение?У нас има 10-тина S-ки, питай дали не стигат до морето. С едно бързо зареждане по средата вече може и на пълна газ и то срещу 0 лева! На тесла станциите зарядката е безплатна за собствениците на марката - пожизнено - и това е факт.
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    колата е много готина ама с този кратък пробег дори София - Варна не можеш да направиш , това е супер скъп тролей за хора който карат кола по 50-100км наи-много, а на дълъг път със самолет-а
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ся последно печели или не? Или само си придаваш важност. Тесла печели от моделите си и продажбите си, но прави огромни инвестиции в момента. Това е. Стига си фолософствал и давал наклон на ония работи на всички във форума. Нито си се доказал, като някво гуру нито нищо. Ай със здраве и по-леко с егото.
  • #27
    бавареца ( преди 10 години )
    пак да кажа - тесла НЕ печели пари. това са факти а не приказки наизуст. ама като не искате да го знаете , а предпочитате да си говорите наизуст - ваша си работа. за да съм по точен - от скоро минаха малко на печалба - по 20-30млн.$ на година. но това е нищо.
  • #26
    До бавареца ( преди 10 години )
    Тесла печели пари, НО поради големите инвестиции, които в момента прави компанията, цялостните финанси са на (-). Което е нормално имайки предвид колко пари хвърлят за разработки в момента.
  • #25
    samo_vw ( преди 10 години )
    nema tesli nema 4ukove noviat plug-in hybrid na vw 6te utrepa konkurenciqta ot fsi4ki strani
  • #24
    Да... ( преди 10 години )
    ..защото не *** вурстове а инвестира!
fallback
Последни