fallback

Новият флагман на Tesla

Американската компания разкри оборудвания с AWD система Model S P85D (видео)

Tesla Motors разкри мистерията около модела, който загатна в интернет пространството по-рано този месец. Това е нов флагман в гамата на марката, който е базиран на Model S, но демонстрира редица подобрения и възможности. Визуално новите модели с AWD не се различават от познатия Model S Първото и най-важно от тях е системата за задвижване на четирите колела. Tesla Model S P85D, както се нарича машината, разполага с допълнителен електрически двигател на предния мост, който работи съвместно с по-мощен електромотор, разположен на задния мост. Така общата мощност на Model S P85D достига впечатляващите 691 к.с. и 930 Нм. Най-мощният някога произвеждан от Tesla Motors автомобил е способен да развива 96 км/час (60 мили в час) за само 3,2 сек - постижение, което е с цяла секунда по-добро от това досегашната най-бърза версия на модела - P85. Максималната скорост на движение вече достига 250 км/час. От американската компания разкриват данни и за представянето на Model S P85D на състезателната писта. Моделът спринтира на разстояние 1/4 миля за 11,8 секунди, като на финала достига скорост от 210 км/час. Сериозно увеличените мощност и динамика обаче не се отразяват негативно на автономията на модела. Дори напротив. Новата Tesla е способна да измине с напълно заредени батерии около 433 км, което с приблизително 16 км. повече от настоящия P85, на който е базирана. Допълнителният мотор, който осъществява задвижването към четирите колела, увеличава масата на колата със 132 кг. до 2239 кг. В същото време обаче той спомага за оптималното разпределение на масата между двата моста, което вече в съотношение 50 / 50. Разположението на моторите, доставящи задвижване към двата моста Новият автомобил ще предлага и две по-умерени версии - 60D и 85D. Те също имат система за задвижване на четирите колела, но разполагат с по-малка обща мощност - 376 к.с.. Първата ускорява до 100 км/час за 5,7 секунди, а втората - за 5,2 сек. И двете постижения са с 0,2 секунди по-добри от тези на аналозите със задно задвижване. Автономният пробег на 60D и 85D е съответно 336 и 472 км. Друга новост в семейството на Model S е система за полуавтоматично управление на колата. Това е технология, която работи с оптични камери и 360-градусов сонар, които сканират пътя напред и следят за други автомобили или пешеходци. Системата може сама да спре автомобила ако това се налага. Технологията за полуавтоматично управление По време на представянето изпълнителният директор на Tesla Motors - Елон Мъск, заяви, че компанията му ще представи до 5-6 години напълно автономен автомобил, способен да се движи без помощта на шофьор. Цените и датата на пазарната премиера на новите автомобили със задвижване към четирите колела ще бъдат обявени преди края на тази година. Още за новия модел вижте във видеото

fallback
  • #23
    бавареца ( преди 10 години )
    да не забравяме че Тесла всъщност НЕ печели пари.
  • #22
    ДО KLASIKA ( преди 10 години )
    Питах те оня път защо не се подписваш с GLUPAKA, ти не ми отговори...И ДА ИЗПАДАШ В НЕРВНИ КРИЗИ, Tesla Supercharger мрежата за 20 минутно зареждане догодина достига България и ще бъдат инсталирани 2 станции с неизвестен засега бр. колонки.И ДА ИЗПАДАШ В НЕРВНИ КРИЗИ, колите Tesla започват да се изплащат от ден 1, имат 8 год. гаранция (задвижване, батерия, всичко) БЕЗ ограничение в пробега.Модел S e разпродаден за година и половина напред, а вноските за Model X са изненадa и за самите Tesla.
  • #21
    RRE ( преди 10 години )
    bavareca znae6 li za6to tuka pliuiat germanskite marki.Za6toto ima niakolko psihopata,koito pliuiat po iaponskite marki, te predizvikvat toia ton.Daje moje da ti kaja koi sa- jok,germaneca,A3,iaroslav stan4chev,das *** li kakyv e i edin anonimen. Predpolagam anonimnia si pi6e niakoi ot tia nikove.
  • #20
    до бавареца ( преди 10 години )
    Говоря за четки, за да каже какъв им е ресурса - на четките, които си мисли, че има .... Не си схванал иронията. А за немските, е нормалн да ги плюят хората след, като смъкнаха толкова много качеството, но не и цените за частите.
  • #19
    бавареца ( преди 10 години )
    гледам че още един умник съвсем сериозно говори за четки. типично за българи - хем са необразовани - хем приказват. а и в добавка редовно плюят по германските марки. е нема да се оправим никога
  • #18
    . ( преди 10 години )
    i-моделите на БМВ изглеждат като от каменната ера! в теста на родния им Ауто Билд ги подиграваха, че след всеки старта за време на i8 от 0 до 100 трябвало по 5-10 минути за "почивка"... премиум смях в залата!
  • #17
    Илко ( преди 10 години )
    Ей сега видях в Добрич една бяла Тесла до СОУ Климент Охридски. Страхотна е !
  • #16
    до АЗ ( преди 10 години )
    Пич ти знаеш ли какъв е ресурса на чертките? Какво точно ще им стане на намотките на двигателя? Стига с тия простотии бе, всеки човек с леко понятие от техника знае, че ел. двигателите са с пъти по-голям ресурс от ДВГ.Тия лагери дали ги нямаш в ПЪТИ повече при ДВГ? Имаш ли *** като при ДВГ? Загуби? Супер много простотии си написал само на 2 реда....
  • #15
    психиатър до KLASIKA ( преди 10 години )
    Сериозно ви препоръчах РЕДОВНО да си вземате хапчетата, вие отново сте пропуснали!А, и спешно да посетите очен лекър!
  • #14
    Наблюдател ( преди 10 години )
    Това е Колата!! Разните стари "премиум"-фирми и фирмички да започват бързо да се учат, още повече, че Елън Мъск им даде да ползват над 200патента свободно!
fallback
Последни