IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mustang пристигна в Париж

В Европа моделът ще предлага избор от два двигателя

Mustang пристигна в Париж

Американската легенда Ford Mustang, която вече половин век се продава зад океана, пристигна в Европа. Премиерата на модела се състоя в Париж, а продажбите на Стария континент ще бъдат факт в началото на 2015 г.
Mustang пристигна в Париж
Mustang е звездата на щанда на Ford в Париж. Снимка: Ройтерс

Европейският Mustang ще се предлага във версии купе и кабриолет, а изборът от двигатели ще бъде между два бензинови. По-слабият е 2.3-литров EcoBoost с турбо, като генерира 314 к.с. и 434 Нм. Агрегатът е четирицилиндров и разполага със система за директно впръскване на горивото. Той може да бъде съчетан с ръчна или автоматична кутия. По-мощният мотор е V8 с обем 5.0 литра и предлага 418 к.с. и 524 Нм.

Пълните характеристики на автомобила все още не са разкрити, но от Ford все пак уточниха, че моделът за Европа разполага с ново окачване, по-прецизно и директно управление, мощни спирачки и 19-инчови джанти. Mustang ще бъде първият модел на марката, който ще предложи в Европа новата инфо-развлекателна система SYNC 2, работеща с 8-инчов дисплей и гласови команди.

"Mustang предлага динамика, поведение и финес от световна класа. Той има половин вековна история и статут на глобална икона. Сигурни сме, че европейските клиенти го чакат с нетърпение", се казва в информацията от компанията.

Продажбите на Ford Mustang в Европа ще стартират в началото на 2015 г. Цените предстои да бъдат обявени.

Тагове: Ford Mustang
0 от 500
  • #30
    18 rate up comment 8 rate down comment
    бАШ КОРЕЙСКИ ( преди 10 години )
    до Анонимен На тебе харесва ли ти? На Класика е по-хубав Ако ти харесва,значи драсканиците са в главата ти
  • #29
    11 rate up comment 6 rate down comment
    primorack ( преди 10 години )
    samovw много точен пример. Сравняваш атмосферен двигател срещу турбо. Браво! Голям разбирач си. Поне като не разбираш не се пиши samovw, защото доказваш тезата за това, че vw феновете са прости, тясно скроени хора, които не разбират от коли. Много ти здраве и ти пожелавам само хубави моменти гоуфу ;)
  • #28
    9 rate up comment 6 rate down comment
    primorack ( преди 10 години )
    По темата новия мустанг за първи път стъпва в европа и инженерите на марката са се постарали бая тя да е конглокентна на европейски пазар. Поразгледах материалите, които са излезли за колата. Само хубави коментари чета. Казват, че са оправили оправлението и по отнишение на технологиите са на много добро ниво. За подръжката екобуста няма да има кой знае какви разходи. V8ка колкото и да му е подръжката, на коли като RS5, M3 и така нататъм ще им e поне x2.
  • #27
    7 rate up comment 12 rate down comment
    primorack ( преди 10 години )
    Ама големи разбирази сте бе! Вие един мустанг като хората не сте виждали през живота си, да не говорим не сте се качвали или карали. А това от предния пост е просто несериозно. Ако на живо ти изръмжи една от тея коли, ще се изпръскаш в гащите. До долния Z7 още не е излязъл, но ще е с 625 коня, а новия Challenger Hellcat е с 6.2 V8 Hemi и 707 коня. Не казвам, че вадят като цяло много коне, но това не им е във философията.
  • #26
    16 rate up comment 11 rate down comment
    samo vw ( преди 10 години )
    to4ka li ne ima o6te Chevrolet Corvette z7 6.2 L V8 455 bhp VSAudi RS5 4.2 FSI 450 PS ili mojebiDodge Chalenger The R/T hosted a 5.7 Hemi sporting 370 hp VS Porsche GT3 3.8 L 475 hp Tva poslednoto e pulen absurd da se sravniava prosto Germany e 1 klasa pred vsi4ki
  • #25
    16 rate up comment 12 rate down comment
    samo vw ( преди 10 години )
    Mustang six generation 5.0 L Coyote 435 hp V8 VS BMW m6 f-12 v8 4.4 L 568 PS to4ka po vuprosa Germany forefer
  • #24
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    KLASIKA, пак почна с драсканиците, сприсе бе.....
  • #23
    9 rate up comment 16 rate down comment
    До анонимката долу ( преди 10 години )
    Викаш защо хамериканските кочини били по-евтини? Ми като туриш на стара и прастара плаформа едни листови ресори вместо окачване, един мотор с произход от пра-пра дядо ти с разход най-малко 30-40/100км, наринеш евтино-грозна пластмаса в скърцащия интериор - ето ти чалгарски кеф от тип 100кила за 5 пари!Аа - да не забравим и избушените ауспуси, че без тях никой няма да ти обърне внимание на "мъсъл" кара!ахахаха
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ДА ( преди 10 години )
    "Динамика и поведение от световна класа", "ЕКО", "Мъсъл кар" не се връзват трите думо нещо..primorack ами разходи ? Те и бугати за 100 000 да пуснат няма кой да го поддържа.
  • #21
    23 rate up comment 12 rate down comment
    KLASIKA ( преди 10 години )
    Карат ме да им правя показно ????Бездарници Перке ?Ето го !!!!Истински НОВИЯТ !!! и НЕПРЕХОДЕН !!!ОТДАВНА НЕ СА ВИЖДАЛИ В ЦЕНТРАЛАТА ИСТИНСКИ МУСТАНГ *****,Е НЕКА ГО ВИДЯТ :https://imageshack.com/i/kmIXcfSij