IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mustang пристигна в Париж

В Европа моделът ще предлага избор от два двигателя

Mustang пристигна в Париж

Американската легенда Ford Mustang, която вече половин век се продава зад океана, пристигна в Европа. Премиерата на модела се състоя в Париж, а продажбите на Стария континент ще бъдат факт в началото на 2015 г.
Mustang пристигна в Париж
Mustang е звездата на щанда на Ford в Париж. Снимка: Ройтерс

Европейският Mustang ще се предлага във версии купе и кабриолет, а изборът от двигатели ще бъде между два бензинови. По-слабият е 2.3-литров EcoBoost с турбо, като генерира 314 к.с. и 434 Нм. Агрегатът е четирицилиндров и разполага със система за директно впръскване на горивото. Той може да бъде съчетан с ръчна или автоматична кутия. По-мощният мотор е V8 с обем 5.0 литра и предлага 418 к.с. и 524 Нм.

Пълните характеристики на автомобила все още не са разкрити, но от Ford все пак уточниха, че моделът за Европа разполага с ново окачване, по-прецизно и директно управление, мощни спирачки и 19-инчови джанти. Mustang ще бъде първият модел на марката, който ще предложи в Европа новата инфо-развлекателна система SYNC 2, работеща с 8-инчов дисплей и гласови команди.

"Mustang предлага динамика, поведение и финес от световна класа. Той има половин вековна история и статут на глобална икона. Сигурни сме, че европейските клиенти го чакат с нетърпение", се казва в информацията от компанията.

Продажбите на Ford Mustang в Европа ще стартират в началото на 2015 г. Цените предстои да бъдат обявени.

Тагове: Ford Mustang
0 от 500
  • #20
    20 rate up comment 15 rate down comment
    KLASIKA ( преди 10 години )
    Визия на Хюндай и всички плюсове умират в зародиш ?!?Кажете колеги,дизайнерите с какво се занимават ?!?Кой им пречи?!?
  • #19
    18 rate up comment 9 rate down comment
    primorack ( преди 10 години )
    В щатите базовата му цена е 22к долара, а на големия V8 е 31к долара. Дори и цените да станат в евро, като дойдат в европа, пак са много добри. За около 65/70к лева кой ще избере gt86/brz пред мустанг с V8 и 435 коня ;)
  • #18
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    4 цилиндровия двг., с 314к.с. ще е със същото мито, и акциз като V8 със същата мощност.Плюса е, че при ниски обороти ще гори като нормален двг., а като се включи турботоще имаш мощтност и въртящ момент, като при голям двг.
  • #17
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алоооооо, разбирача..... Къде прочете, че акцизите и митата са върху цилиндрите? Аз подобно нещо не прочетох, но ти явно още спиш и сънуваш. Все пак нали не смяташ, че 4 цилиндровия вариант е по-мощен от 8 цилиндровия. Хората са ти го написали кой колко е мощен. И нали не смяташ, че малкия двг ще е с по-високи мита и акцизи. Та кажи сега какво точно те развълнува така много, разбирачооооо....
  • #16
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алооо разбирачите.....Дали е 4 цилидъра, или 8.....митата и акцизите са върху конските сили.....Я смятайте пак.
  • #15
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    викаш щом не е 4х4 не е спортна кола. хахаха, оправи ми деня. доста глупави лица пишат тук, но ти определено си с едни гърди напред. и за американците и колите им по добре не се изказвай, че още повече започва да ти личи, кухината между ушите. "умните" европейци, когато започнат да не си броят центовете, когато започнат да не се стискат за всичко, не гледат само колко им харчи колата, а поставят удобството и комфорта на първо място може да говорим. защо колите в САЩ са по евтини. хайде сети се.
  • #14
    7 rate up comment 13 rate down comment
    вътрешен наблюдател ( преди 10 години )
    че откога масъл карите станаха "сериозни" спортни коли!?обикновено на някое старо шаси се слага мощен (и много лаком мотор), допотопно окачване с листови ресори, гръмливи ауспуси и айдеее да се въртим по завоите - "умните" хамериканци са на 7-то небе и нашенски чалгар-рападжии барабар с тях!та когато започне да се греда като НЕизвращение на 4Х4, тогава ще заприличат поне малко на ИСТИНСКИ коли! а дотогава бай ти форд да им се кефи на воля
  • #13
    12 rate up comment 1 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 10 години )
    Голямата разлика е, че в Америка много повече хора мога да си позволят масъл кар отколкото хората позволяващи си сериозна спортна кола в Европа.
  • #12
    12 rate up comment 2 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 10 години )
    Масъл кар 4х4 би било извращение. 2.3 екобууст наистина ще е за по-скромни хора които искат да бъдат видяни с масъл кар. Напълно сигурно в социалистическа Европа V8 ще бъде твърде скъпо удоволствие. Моля, не сравнявайте масъл карс с европейските спортни коли. Това са напълно различни концепции. Масъл карс са двуврати коли с яки двигатели. Напоследък конструкторите им се мъчат да ги направят бързи и в завои а не само на прави.
  • #11
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 10 години )
    Че кой в ЕС купува хамерикнски мъсъл-кари!? Освен чалгарите, още ръпонаджиите от *** тип 100кила!