IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Espace получи двигателя на Clio RS

Новият модел предлага и два дизела - dCi 160 и dCi 130

Renault Espace получи двигателя на Clio RS

Новият флагман в гамата от модели на Renault се казва Espace. Автомобилът е напълно преобразен, наподобява на кросовър, като ще се излезе на европейките пазари непосредствено след премиерата си в Париж.
Renault Espace получи двигателя на Clio RS
За разлика от предишните четири генерации, които бяха типични представители на семейните ванове, новият Espace демонстрира редица общи черти с кросовърите. Той продължава да предлага водещо пространство в салона, както и комфортна возия, но новият дизайн трябва да го направи привлекателен и за търсачите на големи семейни кросовъри.

Новото поколение на Renault Espace е построено на новата платформа CFM, благодарение на което е с до 250 килограма по-лек от своя предшественик. Моделът ще може да се поръчва в конфигурации с 5 или 7 места, а на пазара във Франция ще се предлага в четири нива на изпълнение - Life, Zen, Intense и Initiale Paris. Топ версиите разполагат с нова система, позволяваща сгъването на задните седалки да става с докосване на бутон, както и с напълно дигитални уреди, амбиентно осветление, широки възможности за персонализация и др.
Renault Espace получи двигателя на Clio RS
Размерите на новия модел са дължина от 4,85 метра, широчина от 1,87 м., височина от 1,68 метра и междуосие от 2,88 метра. Просветът е 16 см, или с 4 см. по-голям от този на предишния Espace. Коефициентът на челно съпротивление е 0,30. Предлаганите джанти са с размер между 17 и 20 инча.

При пазарната си премиера новият Espace ще бъде наличен с три двигателя - един бензинов и два дизелови. Бензиновият е TCe 200 EDC, който вече познаваме от спортния Clio RS. Двигателят генерира 200 к.с. и 260 Нм.

Базовият дизел е познатият от редица модели на компанията dCi 130. Той предлага мощност от 130 к.с. и  320 Нм. При Renault Espace ще бъде предложен и напълно новият dCi 160, при който показателите са увеличени до 160 к.с. и 380 Нм.

Двата по-мощни агрегата се куплират с трансмисия с два съединителя EDC, докато за dCi 130 е предвидена ръчна кутия с 6 предавки. Всички агрегати разполагат със старт/стоп система и технология за възстановяване на енергията, като покриват изискванията на Евро6.
Renault Espace получи двигателя на Clio RS
За модела е предвидено и шасито 4Control. Това е система за завиване на четирите колела, която подобрява маневреността и оптимизира поведението в завой. Когато автомобилът се движи с ниска скорост задните колела завиват в посока обратна на завиването на предните, което доставя по-малък радиус на завой. При високи скорости четирите колела завиват една и съща посока, като по този начин се ограничава типичното недозавиване за колите с предно предаване.

Цените и пълните спецификации на модела ще бъдат разкрити в седмиците след изложението в Париж.

Снимки: Renault

Тагове: renault espace
0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    Може да са върл Фордаджия но много уважавам конкретно Еспейса. ;)
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Сашо ( преди 9 години )
    EDC-Няма по збъркана автоматика от тази.
  • #8
    2 rate up comment 8 rate down comment
    бьчваря до бай Форд ( преди 9 години )
    Говориш глупости! Най-малкото щото едното е Форд а не некво скапано ренде. А да сравняваш мотора на Focus RS с некво си клио...ами нямам думи за тази дивотия!
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    От Форд сложиха двигателя на Focus RS в S-Max, само му намалиха конете и се получи Ван с 2,5 турбо 5-так, с 220 к.с. Надявам се и при Еспейса да се получи толкова добре.
  • #6
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо до ментето ( преди 9 години )
    Не пиши глупости ако обичаш! Рено е френския вариант на СОЦваген - полудържавна фирма, бълваща дефектни ***!
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Любопитен ( преди 9 години )
    До Искрен:Не е различна посока на въртене на гумите - това няма как да стане.Задният мост завива, в статията е описано кога и как.Това в момента го има при Лагуна и Лагуна Купе.
  • #4
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Тия взеха да се усещат, че никой не търси кашони на 4 колела. Ама както винаги - хубава работа, ама на рено! Ни рак ни риба = никви продажби.Но мистер Говн е спокоен - както при дебелия вурст и зад него стои държавата да му плаща кривите сметки!
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Искрен ( преди 9 години )
    Това с различната посока на въртене и на задните гуми според скороста звучи като много интересно решение. :)
  • #2
    10 rate up comment 26 rate down comment
    Сульо ( преди 9 години )
    Бе важното е, че МУНДАТА е аха по-голяма от ...това, дето уж за кола минавало! ахахаха
  • #1
    10 rate up comment 23 rate down comment
    Изпатил от рено ( преди 9 години )
    Tres КОШМАР!!