IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Климатични прасета

Активистите на Greenpeace боядисаха един автомобил Cayenne в ярко розово, монтираха му огромни уши, нагласиха му и свинска зурла и вдигнаха транспарант "Porsche произвежда климатични прасета".

Климатични прасета


На всичкото отгоре това се случи пред централната фабрика на компанията в Щутгарт.
Отговорът на производителя не закъсня – пълна газ, вместо внимание - точно като на автомобилна писта, коментира Маркус Бекер в Шпигел. На фасадата на фабриката бяха окачени три големи постера. 

Първият гласи :
"Най накрая! Greenpeace демонстрира при Porsche. Сега вече сме нещо!" - това е по повод на факта, че в 60-годишната история на компанията за първи път активисти на най-голямата екоорганизация застават пред нейните врати. 

Вторият постер на Porsche гласи:
"Добре е да се знае, че:
Приносът на Porsche за изпусканите в трафика емисии CO2 е по-малък от 0.1%;
Porsche има най-ниски емисии CO2 на конска сила;
Porsche ще намали емисиите на CO2 с повече от 20% до 2012 година и
Porsche ще има хибриден мотор с разход по-нисък от 9л/100 км" 

На третия постер пише с мека арогантност:
"Скъпи приятели на Greenpeace, Porsche е по-добро отколкото си мислите. За утеха: Давид също е бил подценяван..."
Акцията на Greenpeace се поставя в контекста на новите разпоредби на ЕС, според които изпусканите в атмосферата вредни емисии следва да бъдат намалени драстично. 

"На кой му трябва зверски мощен автомобил с висока проходимост, тегло 2.2 тона и багажник като на средностатистическо комби, който на всичкото отгоре никога няма да бъде каран по трудни терени?", питат активистите, визирайки Cayenne. Бързата реакция на Porsche обаче, затвърждава максимата, че не съществува лоша реклама...
0 от 500