Американският автомобилен гигант General Motors Co. е на път да надмине миналогодишния си пазарен резултат в Китай от 3,16 млн. продажби, заяви пред MarketWatch Мат Циен, председател на GM China.
Мат Циен прогнозира, че още през 2016 година Китай ще се превърне в най-големия пазар за луксозни автомобили. Снимка: Ройтерс
През 2013 година General Motors отстъпи лидерското място по продажби в Китай на германския концерн Volkswagen AG, но през тази планира по-добро представяне. За целта фокус на американската компания ще бъдат специфичните нужди на местните потребители, каза Циен.
Той уточни, че Китай е изключително важен за обема на продажбите и печалбата на концерна. В миналото този пазар генерираше около 30% от световните продажби на General Motors.
Едно от основните оръжия за по-доброто представяне на американския гигант в Китай ще бъде новото поколение Chevrolet Cruze. Моделът ще се бори за клиенти в непрекъснато разразяващия се в страната сегмент на моделите със средни размери.
"Ние определено се нуждаем от Cruze за да бъдем успешни на най-големия пазар в света", каза председателят на GM China.
В луксозния сегмент компанията ще разчита на марката Cadillac, за която Циен очаква да увеличи реализациите си от 50 000 през миналата година до около 70 000 през тази.
"Cadillac има традиции и име в тази страна", заяви Мат Циен, уточнявайки, че очаква още през 2016 година Китай да се превърне в най-големия пазар за луксозни автомобили.


1