IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru WRX STI с премиера в България

Вносителят на марката у нас стана официален дилър на дистрибутора за Европа - Subaru Italia

Subaru WRX STI с премиера в България

Новото поколение на рали иконата Subaru WRX STI бе представено официално в България. Премиерата се състоя вчера вечерта на специално събитие в софийския шоурум на марката.
Subaru WRX STI с премиера в България
"Новият WRX STI е по-бърз, по-красив и по-луксозен от всякога. Само този автомобил може да ви накара да изпитате несравнимото усещане при шофиране “Pure Power in Your Control” (Истинска мощ по ваш контрол), заявиха представителите на марката.

Петото поколение на Subaru WRX STI, представено в Женева тази година, е изградено на нова платформа и предлага по-щедри размери. Автомобилът се задвижва от 2.5-литров бензинов двигател, доставящ мощност от 300 к.с. при 6 000 об/мин. и максимален въртящ момент от 407 Нм, наличен при 4000 об/мин. Ускорението 0-100 км/час отнема 5.2 секунди, а максималната скорост на движение достига 255 км/час.
Subaru WRX STI с премиера в България
Двигателят на WRX STI се комбинира единствено с ръчна скоростна кутия с шест степени, която предава въртящия момент към четирите колела посредством фирмената система Symmetrical All-Wheel Drive. Тя е снабдена с многорежимен механичен централен диференциал (DCCD), чиито настройки се контролират от водача. Налична е и позната система Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE), която позволява на шофьора да избира между няколко режима на работа на мотора - Intelligent, Sport и Sport Sharp.

Цените на модела в България започват от 89 880 лв. с ДДС.Срещу тази сума се предлага напълно оборудван автомобил със серийни екстри като двузонален климатроник, електроуправляем люк, навигационна система, аудио система Harman Kardon, ксенонови фарове и много други.  
Subaru WRX STI с премиера в България
По време на премиерата на колата бе обявено и новото партньорството на Субару Моторс ООД, официален вносител на марката за България. Българската компания, основана през 2002 година, стана официален дилър на дистрибутора на марката за Европа - Subaru Italia, който е 100% собственост на японската корпорация Fuji Heavy Industries.

Снимки: Automedia.bg

Тагове: subaru wrx sti
0 от 500
  • #39
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Доста незапознати хора има тук, както и преди съм го казвал. Да сравняваш Опел със Субару, ФВ Голф със Субару е меко казано несериозно. Има нещо повече от конските сили. Кой от комглокентите има симетрично AWD или DCCD. За боксера няма да говоря - само още една фирма в света може да прави такива мотори за коли и това е Порше.
  • #38
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    За Инсигнията си "забравил" да напишеш, че е с по-голям обем двигател и с доста по-слабо ускорение. А какво ще кажеш за версията на същото Субару в Япония - 2.0 литров двигател 304 кс, 422 Nm? И да не забравяме пътното поведение, където както знаем Опел са царе на стабилноста и повратливоста.
  • #37
    5 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Nali pomnite testa na autoexpress i kakvo se slu4i s tova iaponsko grozil4e kato se izpravi sre6tu S3.Pak kszvam S3 a ne RS3,4e tam e grozna kartina naprqvo za jalturite.Da ne govorim za Lux i Confort
  • #36
    11 rate up comment 3 rate down comment
    WickedSixD ( преди 10 години )
    Лелей..щом и Опел Инсигния пък било то и OPC изкарахте по-добра кола от STI значи не ви слуша главата )
  • #35
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Единствения недостатък е, че в САЩ това струва 38 000 щатски долара, а тук 45 000 евро, което си е просто жалко!
  • #34
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Знаеш ли, този опел дето го даваш за пример, с мекото и комфортно окачване, колко ще му дръпне Субаруто на път със завои? По-долу добре са ви го казали хората, вземете се образовайте малко и тогава говорете, но ако го направите, по-скоро ще млъкнете! Къде сравнявате задвижващата система на Субару, тествана и усъвършенствана повече от 40 години вече, с допотопните системи на разни Опели, Гоуфове и .т.н.?
  • #33
    4 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Mi6ko ako karah Golf sas sigurnost jena ti 6te6e da 4isti u nas.Tai kato karam Range Rover i sam gentalmen ti 6te 4isti6 v nas i to bezplatno samo za da se fuka6 posle,4e laska6 obuvkite na istinski aristokrat
  • #32
    9 rate up comment 9 rate down comment
    До оня дифорс ( преди 10 години )
    Опел Инсиния ОРС unlimited:- 325к.с., 430НМ;- Vmax > 270 км/ч;- 4Х4 задвижване;- авт. скоростна кутия;- багажник > 500литра;- в пъти по-добро активно окачване, простор, Recaro, Brembo и т.н.========================================Всичко за около 75х.лвНо ти и подобните, тъй като сте "видни" WRX състезатели се друсайте в малкото дървено субару за 90-100хил.лв!
  • #31
    8 rate up comment 10 rate down comment
    хм..хм..хм ( преди 10 години )
    близо 90 бона за това дърводелско изпълнение, (особено дървеното окачванe) и само ръчка!?No, Thanks!!
  • #30
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За мен тази кола от снимката има два основни проблема:- пъвият е че цената е висока, оти у щатско е значително по-евтина, ама за това трябва да виним защитната политика на ЕС. Оти ако доде в Европа на цената от САЩ кой шЪ си купи европейските талиги,а?!-вторият проблем е, че не е синя :)