IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Вицепрезидентът на BMW оглави Infiniti

Роланд Крюгер е работил още за Mitsubishi и Daimler

Вицепрезидентът на BMW оглави Infiniti

Бившият вицепрезидент на BMW Роланд Крюгер е новият шеф на Infiniti, съобщиха от прес-службата на Nissan.
Вицепрезидентът на BMW оглави Infiniti
Роланд Крюгер. Снимка: BMW

48-годишният германец ще работи в щаб-квартирата на японския производител в Хонгконг, като ще бъде подчинен директно на президента на Nissan Карлос Госн. Целта пред новия топ мениджър е да засили позициите на компанията на световните пазари, където Infiniti трябва да се опита да достигне продажбите на конкурентите от BMW и Audi.

Роланд Крюгер стартира кариерата си в автомобилната индустрия през 1992 г. като дизайнер в европейското подразделение на Mitsubishi. Две години по-късно преминава в концерна Daimler, където отговаря за разработката на интериора на моделите на Smart.

През 1998 г. германецът става мениджър в BMW, като отговаря последователно за Азиатско-Тихоокеанския регион, Африка и Източна Европа. 10 години по-късно оглавява японското подразделение на баварската марка, а през 2013 г. става вицепрезидент на концерна BMW.

Крюгер е известен като голям любител на екстремните пътувания. Той стана първия немец, достигнал Южния полюс напълно сам, без да разчита на помощта на кучешки впряг, въздушна подкрепа или доставка на храна по време на пътуването, продължило точно 50 дни.

Предишният президент на Infiniti - Йохан де Нийсен, напусна компанията през юли, за да оглави марката Cadillac. Неговото място временно бе заето от вицепрезидента на Nissan Анди Палмър, който само преди няколко дни обяви, че ще напусне поста си, за да поеме ръководството на Aston Martin.

 

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Germany,не искам да ти нарушавам *** словоизлиания, но имам един фундаментален въпрос към теб. От кое село е диалекта и по-специално думата тръчкат? Не се заяждам и нямам такова намерение, но въпреки неграмотните ти писаници, които трудно се разбират, това не можах да разбера какво значи.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Angeloff ( преди 11 години )
    ахахахах ми знам ли,ти ше кажеш за ***,явно имаш опит :),а относно кошари и вълци важно е да намериш читавото,щото повечето разбирачи,(да не кажа такива като вас ;),колко по-голем *** е,толко повече налитат,разбираш ли,нещо като взаимопривличачне...
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    АнгелоФФ, всички си мислят, че жените им са само в тяхната кошара, докато не ги заловят с вълка. Ама по-лошо е, когато цялата махала почне да говори за това и влезе в кошарата.
  • #10
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Е да де, те понеже японците като не могат да си разработят водородните горивни клетки и силовата електроника за хибриди и алелктромобили, затова ще тичат при германците с тракащите високотехнологични канцерогенници дето са страшен премиум...Ха-ха, как се чуваства мозъчната клетка в главата на форумното германофилче? Отг: Самотно.
  • #9
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    и германците,тука за краткост наричани вурстове и как ли не няма да ги оправят.щото идеите на японците са сбъркани и въобще не стават.пак ще трябва да взимат агрегати и възли от мерцедес и бмв и кои ли не.щото премиум кола се прави с прумиум детаили и агрегати.а японците нямат.и тръчкат при гелманците.после пък им трябва и организатор.и пак тръчкат при германците.и въобще все тръчкат при германците .
  • #8
    3 rate up comment 9 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Samo germancite 6te gi opraviat tez jalti legeni
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Angeloff ( преди 11 години )
    Мерси,че ме успокои,имах нужда,така се бях притеснил.Много мило от твоя страна.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    "Що японци и корейци си "купуват" германци за мениджъри и дизайнери.."Защото света е едно глобално село. Повечето автомобилни фирми отдавна са глобални.
  • #5
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Angeloff ( преди 11 години )
    И за кое по-точно да съм се засегнал,че не разбрах нещо?А относно моято половинка,не че ти влиза в работата,ама тя играе само в моя отбор ;) а за такива като тебе има достатъчно много *** по българската земя,за да не се чустваш и ти пренебрегнат и самотен,ха ха
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То голямо текучество на кадри в тия автомобилни фирми, то все ки е минал през всякъде.