IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето я новата суперкола на Mercedes

Дългоочакваният AMG GT бе показан в пълния си блясък

Ето я новата суперкола на Mercedes

Една от очакваните с огромно нетърпение премиери вече е факт – Mercedes показа своята нова суперкола AMG GT, която заменя SLS AMG и ще се конкурира с автомобили от категорията на Porsche 911.
Ето я новата суперкола на Mercedes
Машината е изцяло разработена от спортното подразделение на германския производител и ще се предлага под неговата марка - AMG GmbH. Моделът е построен на алуминиево шаси и има независимо окачване с двойни носачи отпред и отзад, както и напълно нов агрегат, достъпен в два варианта на мощност.

Суперколата ще се предлага с 4.0-литров туин-турбо V8 двигател, развиващ 462 к.с. и 600 Нм при 1600-5000 об/мин. в базовата си версия. По-мощната модификация на AMG GT ще получи добавка S към името си и ще развива 510 к.с. и 650 Нм, достъпни в диапазона 1750-4750 об/мин.

Моторът е с директно впръскване на горивото, има сух картер, алуминиев блок на цилиндрите, ковани бутала и интеркулер с течно охлаждане.

Двигателят на AMG се сглобява на ръка от само един инженер. Трансмисията е 7-степенна с два съединителя, като е монтирана по системата transaxle – разположена е в задната част на автомобила. Тя предава мощността към задната ос.

Теглото на базовата версия на суперколата е 1540 кг, а на модификацията S - 1570 кг. Разпределението между двете оси е в съотношение 47:53 в полза на задната.

Стандартния вариант на AMG GT ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.0 секунди, а при топ версия – за 3.8 секунди. Максималната скорост съответно е 304 и 310 км/ч, като е ограничена по електронен път. За сравнение купето Porsche 911 Carrers S (400 к.с.) с роботизирана скоростна кутия ускорява за 4.3 секунди, а версията Turbo (520 к.с.) – за 3.4 секунди.

Освен това суперколата на Mercedes е оборудвана с активна изпускателна система, чийто звук се променя в зависимост от избрания режим на работа на двигателя. Купето разполага още с адаптивно окачване, система за стабилизация с 3 режима и диференциал с електронно управление за S-модификацията.

В оборудването на Mercedes-AMG GT са включени още главни светлини със светодиоди, камера за заден ход, система за предупреждение при опасност от челен удар, система за следене на мъртвите зони и за разпознаване на знаците, както и система за предупреждение при опасност от напускане на платното.

Продажбите на новия Mercedes-AMG GT ще бъдат факт в началото на следващата година.

Снимки: Mercedes

Тагове: mercedes-benz amg gt
0 от 500
  • #6
    23 rate up comment 21 rate down comment
    AMG ( преди 10 години )
    До господина дето 3.8 до 100 км са нищо.Имах РАДОСТТА И ЩАСТИЕТО да се повозя в MERCEDES E 63 AMG S 2014 година. Нещата са извън контрол от към звук и вървене мозъка не може да възприеме какво става като ускорява колата. Ако мога да го нарека кола, дори ти става лошо толкова са малко 3.8 сек до 100 км.Така, че на господата с Хондите и Японските сапунерки дето вдигат от 0 до 100 за 12 сек по каталог, а релно го правят за 15 сек може да замълчат.
  • #5
    33 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, 3.8 сек до 100 са нищо за състезатели като теб. Все пак във Формула 1 сте много бързи.
  • #4
    0 rate up comment 8 rate down comment
    VAYK ( преди 10 години )
    Ю.Е.
  • #3
    14 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Суперкола и 4 секунди до 100, о извинете... 3.8 Не че е бавно, но просто не е супер кола. Та мисля, че Е AMG беше толкова бърза :D
  • #2
    29 rate up comment 16 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Neveroiatna krasota i lux
  • #1
    15 rate up comment 34 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мерцедес отдавна не е това, което беше.