IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето я новата суперкола на Mercedes

Дългоочакваният AMG GT бе показан в пълния си блясък

Ето я новата суперкола на Mercedes

Една от очакваните с огромно нетърпение премиери вече е факт – Mercedes показа своята нова суперкола AMG GT, която заменя SLS AMG и ще се конкурира с автомобили от категорията на Porsche 911.
Ето я новата суперкола на Mercedes
Машината е изцяло разработена от спортното подразделение на германския производител и ще се предлага под неговата марка - AMG GmbH. Моделът е построен на алуминиево шаси и има независимо окачване с двойни носачи отпред и отзад, както и напълно нов агрегат, достъпен в два варианта на мощност.

Суперколата ще се предлага с 4.0-литров туин-турбо V8 двигател, развиващ 462 к.с. и 600 Нм при 1600-5000 об/мин. в базовата си версия. По-мощната модификация на AMG GT ще получи добавка S към името си и ще развива 510 к.с. и 650 Нм, достъпни в диапазона 1750-4750 об/мин.

Моторът е с директно впръскване на горивото, има сух картер, алуминиев блок на цилиндрите, ковани бутала и интеркулер с течно охлаждане.

Двигателят на AMG се сглобява на ръка от само един инженер. Трансмисията е 7-степенна с два съединителя, като е монтирана по системата transaxle – разположена е в задната част на автомобила. Тя предава мощността към задната ос.

Теглото на базовата версия на суперколата е 1540 кг, а на модификацията S - 1570 кг. Разпределението между двете оси е в съотношение 47:53 в полза на задната.

Стандартния вариант на AMG GT ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.0 секунди, а при топ версия – за 3.8 секунди. Максималната скорост съответно е 304 и 310 км/ч, като е ограничена по електронен път. За сравнение купето Porsche 911 Carrers S (400 к.с.) с роботизирана скоростна кутия ускорява за 4.3 секунди, а версията Turbo (520 к.с.) – за 3.4 секунди.

Освен това суперколата на Mercedes е оборудвана с активна изпускателна система, чийто звук се променя в зависимост от избрания режим на работа на двигателя. Купето разполага още с адаптивно окачване, система за стабилизация с 3 режима и диференциал с електронно управление за S-модификацията.

В оборудването на Mercedes-AMG GT са включени още главни светлини със светодиоди, камера за заден ход, система за предупреждение при опасност от челен удар, система за следене на мъртвите зони и за разпознаване на знаците, както и система за предупреждение при опасност от напускане на платното.

Продажбите на новия Mercedes-AMG GT ще бъдат факт в началото на следващата година.

Снимки: Mercedes

Тагове: mercedes-benz amg gt
0 от 500
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    mb ( преди 10 години )
    До по долу, МВ винаги ще бъде марка номер 1. Като си купите някога, ще разберете защо. А сега отидете до университета (ако сте от София) качете се на автобус 84 и се повозете на големия БЕНЦ до летището за да усетите малко от магията..
  • #35
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За по-малко пари вземаш Lexus GS и .... се чувстваш бял човек-комфорт и престиж. Това е истината, кола за истински мъже, не за пубери. Тази фашистка дори няма да я погледна на улицата. Дреме ми на оная работа за колко вдигала до 100. От това се интересуват само отчаяните комплексари-***.
  • #34
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Двигателя заминава след 10 000 км .
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма и дума за разхода на гориво. Да не мислите, че е случайно! Да бе! Нали ще откажат и единствения си клиент...:))) Найтапим ги, но да си го кажем честно, тази марка не знае защо изобщо съществува и към какво се стреми. Краден дизайн, супер евтинджос салон (на нивото на Форд), проблемни двигатели и както пишат в АутоБилд, загуба на качество в дългосрочен план. Какво да говорим повече!
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На това какво масло препоръчват да се долива? Има ли специално отделение в багажника, до газовата?
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами те вадят нов двигател най-малко на 10 години. Звучи абсурдно, но е истина.
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вярно е. Десет годишни дизелчета със 136 к.с. вдигат 213 км/ч., а това с цели 500 к.с. и само 300 км/ч. По-утрепана кола едва ли има. Страничната линия и задницата са директно свалени от 3-тя серия. Изобщо цялата коля, ако може да я наречем така, е кърпена от няколко чужди модела.
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Красиво е защото LED -СВЕТЛИНИТЕ ОТПРЕД СА ДИРЕКТНО КОПИРАНИ ОТ МОДЕЛИТЕ НА KIA. Който не вярва, да си направи справка. Тзи съвсем я подкараха през просото.
  • #28
    1 rate up comment 2 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Nali pomnite testa na autoexpress i kakvo se slu4i s tova germansko grozil4e kato se izpravi sre6tu Nissan GTR.Pak kszvam GTR a ne GTR Nismo,4e tam e grozna kartina naprqvo za fa6istkite.Da ne govorim za Lux i Confort
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И какво, 200 бона за кола с .... един единствен двигател...???? Че те Дачия са на светлинни години пред тези талашари.