IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla и Toyota с нов общ автомобил

Моделът може да се появи през следващите две или три години, твърди Елон Мъск

Tesla и Toyota с нов общ автомобил

Tesla и Toyota с нов общ автомобил
RAV4 EV. Снимка: Toyota

Електрическата версия на Toyota RAV4 вероятно няма да бъде последния общ проект на Tesla и Toyota. Двете компании ще продължат сътрудничеството си, като ще обединят сили за нов модел, заяви Елон Мъск, изпълнителен директор на американската автомобилна компания.

Пред агенция Automotive News Мъск заяви, че става дума за "значителен проект", който може да се превърне в реалност през следващите две или три години. Американецът допълни, че към момента няма конкретни планове за съвместния проект, но все пак уточни, че ако той получи одобрение, производството ще бъде в далеч по-големи обеми от това на Toyota RAV4 EV.

От японската компания нито отричат, нито потвърждават твърденията на Мъск. "Нямаме какво да кажем към този момент", заяви говорителят на Toyota Дион Корбет пред Automotive News.

Електрическата версия на Toyota RAV4 се оборудва с електромотор с мощност 156 к.с., който позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7 секунди. Максималната скорост на машината 160 км/ч, като с едно зареждане тя може да измине около 166 км.

В САЩ електромобилът се продава за 49 800 долара, което е два пъти повече от обикновения RAV4. Производството му е ограничено до 2600 бройки. Първото поколение на електрическия кросовър бе на пазара между 1997 и 2003 година, като бе произведено в 1 484 бройки.

Тагове: toyota rav4 ev
0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Определено нафтата не се отразява добре на някой хора писали по-долу...
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VAGонче,не те знам на какво си, но спешно смени дилъра, защото ти пробутва големи ***! Видно е че никога не си блестял с някакви умствени показатели и АйКю-то ти е като температурата навън (по Целзий), но с тези ***, дето вземаш 'ептен си изперкал. Иначе добре ти върви приказката. Я дай малко повече подробности как компанията зависима и съществуваща благодарение на Тойота им продава ***! Раздуй да се посмеем малко! :))) Явно си мислиш, че всички правят, като твоя дилър, хахаха...
  • #12
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тесла била собственост на Тойота ха ха. Това, че Тойота си купила някакъв мижав малък брой акции на Тесла не я прави собственик. Те и Мерцедес имат акции в Тесла както и много други Фирми, Тесла постоянно търси пари, сега нови 5 милиарда долара изсипва и пак ще дава акции на някой. То ФВ където държи държи цели 20% от акциите на Сузуки, но никой не пише че е собственик на Сузуки.А иначе да Тоя РАВ с цена като на Тесла си е един голям ***. Двайно по слабо ускорение, три пъти по-къс пробег, отчайващо грозен дизайн.. То и продажбите го доказват за 6г. малко над 1000 бройки. Смях.. Май всички мислят като мен и за това не се набутват с *** на Тойота. Тесла така са им се подиграли на Тойота с този модел, че Тойота реши да му спре производството, заради нулево търсене и голямото унижение. С нетърпение, чакам новата гавра на Тесла с Тойота. От статията се вижда, че от Тойота не са много словоохотливи и се притесняват какво да кажат ха ха ха хааа. Защото знаят, че пак ще има гавра с калпавата им марка.
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първото поколение на електрическия кросовър бе на пазара между 1997 и 2003 година, като бе произведено в 1 484 бройки.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Май някой не си е прочел урока. Как го измисли, че електрическия РАВ4 е от 6 г. МНОГОЗНАЙКООООО!!!
  • #9
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тесла била собственост на Тойота ха ха. Това, че Тойота си купила някакъв мижав малък брой акции на Тесла не я прави собственик. Те и Мерцедес имат акции в Тесла както и много други Фирми, Тесла постоянно търси пари, сега нови 5 милиарда долара изсипва и пак ще дава акции на някой. То ФВ където държи държи цели 20% от акциите на Сузуки, но никой не пише че е собственик на Сузуки.А иначе да Тоя РАВ с цена като на Тесла си е един голям ***. Двайно по слабо ускорение, три пъти по-къс пробег, отчайващо грозен дизайн.. То и продажбите го доказват за 6г. малко над 1000 бройки. Смях.. Май всички мислят като мен и за това не се набутват с *** на Тойота. Тесла така са им се подиграли на Тойота с този модел, че Тойота реши да му спре производството, заради нулево търсене и голямото унижение. С нетърпение, чакам новата гавра на Тесла с Тойота. От статията се вижда, че от Тойота не са много словоохотливи и се притесняват какво да кажат ха ха ха хааа. Защото знаят, че пак ще има гавра с калпавата им марка.
  • #8
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    Ех деца, Тесла произвежда Модел еС единствено благодарение на Тойота - в завод на Тойота, с генерален мениджър по производството от Тойота. Батериите пък са от Панасоник - също компания много тясно свързана с Тойота, доставяща батериите за хибридите.
  • #7
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VAGончето отново блесна с малоумието си. Казваш Тесла им продава *** на Тойота, а!?!?!Ей, това да си глупав и *** е за цял живот. Я малко прочети за двете компании и може пак да си говорим! Това да не ти е VAG, където всичко е едно и също от премиум до последния ***. Виж ФолкВаген може да пробутват наШкода стари технологии и ***, но при другите не е така.
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    тесла е собственост на Тойота бе
  • #5
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тесла обаче ме кефят. Пробутват на Тойота някакъв ***, който в сравнение с автомобилите на тесла е смехотворен, два пъти по-тромав и с три пъти по-къс пробег. Изпукват му една цена като на техните тесли и естествено, че никой няма да иска да купи такъв ***, като за същите пари ще си купи истинска тесла с двойно-по-добра динамика, тройно по-голям пробег и 100 пъти по як дизайн. А От Тойота само могат да гледат със зяпнала уста колко смешни са станали.