IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайската Geely показа флагмана си

Седанът е създаден на платформата на Volvo S80

Китайската Geely показа флагмана си

Китайската компания Geely показа първи официални снимки на новия си седан GC9, който ще бъде най-големият и най-скъп модел на марката. Дизайнът на автомобила е дело на бившия главен дизайнер на Volvo Питър Хорбъри.
Китайската Geely показа новия си флагман
Именно технологиите на Volvo, която Geely закупи преди няколко години, са в основата на модела на китайците. Той е изграден на базата на концепта КС, който бе показан през 2013 г. и също като него използва платформата от Volvo S80. На нея ще бъдат изградени и другите нови машини на азиатския производител.
Китайската Geely показа новия си флагман
Засега от Geely не разкриват технически подробности за GC9, като това ще стане на автосалона в Гуанчжоу в края на месеца. Знае се, че седанът ще получи нов 1.8-литров бензинов турбо-мотор с 6-степенна автоматична скоростна кутия.

В оборудването на модела са включени двузонов климатик, мултимедийна система със сензорен дисплей и бутон за стартиране на двигателя.
Китайската Geely показа новия си флагман
Китайската Geely показа новия си флагман
Снимки: Geely

Тагове: Volvo S80 geely gc9
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Любезния ( преди 11 години )
    Е то и Пасат вози от точка А до точка Б, даже и на по-ниска цена от Камри, но въпреки това не успява и 20% от продажбите да направи. Та това ми беше мисълта - с трици се ловят само глупави маймуни като китайските. Американските не можеш да ги залъжеш с пропагандни партенки за немски "инженеринг" и по-некачествен преодукт, та дори бил той и по-евтин. Но рано или късно и китайците ще помнеят и тогава с ВАГ е свършено.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 11 години )
    Така е господин,Любезния.Естествено,че са по-малко притежателите на скъпи немски коли.Все пак хората предпочитат да изплащат къща за 100 000 долара и Камри за 30 000 отколкото Ауди,МБ или БМВ за 90 000.Колата,колкото и да е скъпа и луксозна има едно предназначение,да те вози от точка А до точка Б.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Учудващо много добър екстериор и още по-добър интериор! Китайците вече изпреварват японците и корейците, дали пък не идва ред и на европейците?! Само преди 1-на година правеха смешни копия, а какво ще стане след 5 години?!
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Любезния ( преди 11 години )
    yaroslav_stanchev, не са много лудите да платят 80000 за немски премиум. Всичките им "продажби" са всъщност лизинги. А лизинга на 3-та серия е 300/месец, колкото и на Кемри. Въпреки това Тойота продава 10 пъти повече Кемрита отколкото БМВ 3-та серия. Въпрос на потребителска култура. Американецът е прагматик, не е хвалипръцко с мания за демонстрация на социален статус беез покритие какъвто е европесйко/ориенталския манталитет.
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Коста ( преди 11 години )
    На път сме да постигнем нови висоти на българското плюене. Хората ви казват - това е китайска кола с технологии от Волво. *** ще напишат: Волво ползва китайски технологии. Платформата била шведска и от голяма кола, няма значение, ще кажем, че прилича на Авенсис или даже на Елантра. Вие какво карате? Не ме е срам да напиша, че карам Волво V70.
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 11 години )
    Така е,японските са здрави,надеждни и най-вече евтини.Затова и "взискателните" американци ги карат.Който има повечко кинти кара Е-клас,5-та серия или А6 за 80000 долара,а който няма кара Камри,за 30000 долара.Всеки според възможностите.Нали така господин Любезен??
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Любезния ( преди 11 години )
    Китайците били придирчиви? Че то повечето от тях досега не са имали автомобил. А промитите им от комунизъм мозъци им са много податливи на пропаганда, затова и купуват масово нискокачествените немски коли. В америка, където клиентите са взискателни и разглезени се купуват само японски коли - надеждни и здрави, а немските губят сериозно позиции. Флоцвагените ловят маймуни с трици, ама скоро китайските маймуни ще станат хитри като американските и тогава само Индия и Африка ще останат пазари за ВАГ
  • #10
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вече и китайците постигнаха добро ниво в автомобилостроенето, макар и това да е флагмана им. Може и да ги хулите но скоро ще са първа икономическа сила.
  • #9
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За предпочитане е пред Тойота. Както знаем, китайците са доста придирчиви. Не карат какво да е. Преди най-продаваната марка там бе Тойота, докато не откриха немските коли. Които много бързо изпревариха Тойота по продажби и и завзеха пазара. Същото се случи и в САЩ. В Европа пък Тойота е направо с нищожни продажби. Дори в Япония Мерцедес изпревари по продажби от Лексус а японците избраха ФВ Голф за автомобил на годината в Япония. На японците ще им останат само пазарите в третия свят, Индия,Пакистан,Виетнам,Африка...
  • #8
    12 rate up comment 3 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Ха Ха Ха на Дошо 7-цата Ха Ха Ха Доше - за смях на цял форум стана бе *** без книжка....