IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW i8 в драг среща с Porsche 911 Carrera S

Британците от EVO изпробват ускорението на двата модела (Видео)

BMW i8 в драг среща с Porsche 911 Carrera S

BMW i8 в драг среща с Porsche 911 Carrera S
С конструкция и купе от въглеродни влакна, малък трицилиндров двигател с внушителна мощност и модерни литиево-йонни батерии, новият BMW i8 е истински технологичен шедьовър. Преди всичко обаче германският хибрид е спортен автомобил, което означава, че трябва да предложи не само модерни системи и екологични технологии, но и сериозна динамика.

За да проверят способностите на новото BMW i8, редакторите на британското издание EVO организират директен драг дуел с друг германски спортен автомобил - Porsche 911 Carrera S. Състезанието е на отсечка с дължина 1 км., като времена се засичат при скорост 30, 60 и 100 мили в час, както и на разстояние 400 и 1000 метра.

Моделът на BMW е напълно стандартен. Той разполага с обща мощност от 362 к.с. и максимален въртящ момент от 570 Нм. Хибридната система, състояща се от бензинов и електрически двигател, задвижва и двата моста.

Porsche 911 Carrera S е обзаведено със заводски спортен пакет, който добавя 30 к.с. към стандартните 400. Максималният въртящ момент обаче е по-нисък от този на BMW i8 - 440 Нм, като освен това 911 Carrera S има задвижване само към задния мост.

В този случай обаче задвижването не е от особено значение, тъй като и двете коли разполагат със система за бърз старт, която ги изстрелва от място без да позволява на гумите да буксуват.

Дали спортен хибрид със среден разход от само 2.5 литра на 100 км. може да удържи на динамиката на расов спортист като 911 Carrera S, вижте в краткото видео на EVO.




Porsche 911 Carrera S PDK (без спортен пакет)

Двигател: 6-цилиндров, 3.8 литра
Мощност: 400 к.с.
Въртящ момент: 440 Нм.
Ускорение 0-100 км/час: 4.3 сек. (4.1 сек. със Sport+)
Макс. скорост: 302 км/час
Среден разход на гориво: 8.7 л/100 км.
Обща маса: 1415 кг.
Цена във Великобритания: от 85 933 лири (без спортен пакет)

BMW i8

Двигател: 3-цилиндров, 1.5 литра + електромотор
Мощност: 362 к.с.
Въртящ момент: 570 Нм
Ускорение 0-100 км/час: 4.4 сек.
Макс. скорост: 250 км/час
Среден разход на гориво: 2.5 л./100 км + пробег от 35 км. на електрическа енергия
Обща маса: 1560 кг.
Цена във Великобритания: от 99 895 лири

0 от 500
  • #15
    53 rate up comment 15 rate down comment
    Prelude ( преди 11 години )
    Разликата между тези два автомобила, е че от Порше са направили автомобил за настоящето, а БМВ са направили автомобил за бъдещето.
  • #14
    61 rate up comment 13 rate down comment
    Back to future ( преди 11 години )
    Бмв то си е направо кола от бъдещето и като дизайн и като технологии....Имах си аз Поршето с двойно по-голям мотор и 4 пъти по-висок разход да не върви повече.Само ,че и дизайна и идеята на това Порше са от 20 век,Бмв то си е 21 век.
  • #13
    41 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    1естно казано от 5-6 години насам само лоши неща пише за Бмв. Слаба надеждност, евтин салон, калпава сглобка. Звучи като Фиат. Ами те са на един каантар.
  • #12
    58 rate up comment 15 rate down comment
    Малоумни ли сте? ( преди 11 години )
    Палячовци, Бмв то е с 3 цилиндров мотор!!!! 1,5 ЛИТРА..... Поршето 6 цилиндъра 3,6 литра......Едното гори 2,5/доказано на 10 теста от автожурналисти/ Другото 10+.....Точно това Бмв изуми всеки автожурналист в света колко е добро за 1,5л и 3 цилиндъра....хората не можеха да повярват.
  • #11
    38 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам но не изглежда като старите бмвета това тук горе се едно са си казали трябва да имаме нова i8 просто да го има ей така. Защото не изглежда нещо много добре до някъде самото bmw го отсрамва и то защото през годините има име но дотам.
  • #10
    39 rate up comment 31 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да, брутално менте. Едва лиима по-фаалшива фирма от тази. Дори Дачия звучи гордо пред БМВ. Аз очаквах да имат поне капка достойнство и да се замокрият. Един безопрен факт. БМВ никога не са били начело по надежждност. Напротив. От германците със Фолксаген делят последните места.
  • #9
    37 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    две мишлета се скрили от лошите годзили да си се надбягват самички смяяяях!!!!
  • #8
    44 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    БМВ да бягат при Тесла - да ги научи как се правят електричките!
  • #7
    44 rate up comment 12 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    От където следва че при празна батерия, разхода е 6/100.
  • #6
    44 rate up comment 11 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    Според европейския тестов цикъл, разхода на плъгин хибрид е усреднен между разходите с пълна и празна батерия, утежнени съответно с електрическия пробег и 25 км. При 35 км ел пробег, 2.5/100 е среден разход ако спираш да зареждаш батерията на всеки 60 км.