IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият XC90 – последен шанс за Volvo

Това е нашата възможност да настигнем германската тройка, убедени са шведите

Новият XC90 – последен шанс за Volvo

Ръководството на Volvo обяви, че новият кросовър XC90 е последният шанс на шведската компания да настигне лидерите в сегмента на премиум автомобилите – германската тройка BMW, Audi и Mercedes-Benz.
Новият XC90 – последен шанс за Volvo
В интервю за Automotive News Europe президентът на Volvo Хакан Самуелсон бе категоричен, че първият модел на компанията, откакто тя е собственост на китайския холдинг Geely, играе ключова роля за преминаването на автомобилите на марката към новата глобална платформа SPA, струваща близо 11 млрд. долара. Топ мениджърът припомни, че XC90 е първият автомобил на Volvo, в който не се използват никакви компоненти от предишния собственик – концерна Ford.

„Напълно сме наясно, че втори шанс няма да имаме и затова трябва новата ни стратегия да проработи – коментира Самуелсон. – Уверени сме, че това ще се случи. Особено важен е дизайнът на автомобила, защото се убедихме, че колкото и системи за безопасност да има един модел, клиентът в крайна сметка го избира заради външния му вид.“

Официалното представяне на новия XC90 ще се състои на 26 август в Швеция, а продажбите на автомобила ще стартират в началото на следващата година. В Китай кросовърът ще се продава под името XC90 Clasic.

„Надявам се, че този продукт ще помогне на Volvo да си върне увереността, както и териториите, които му принадлежаха през 50-те и 60-те години на миналия век. Новият XC90 трябва да заеме своя достоен дял на пазарите и ние сме сигурни, че ще го направи“, каза от своя страна шефът на холдинга Zhejiang Geely Ли Шуфу.

Снимка: Volvo

Тагове: volvo xc9
0 от 500
  • #11
    15 rate up comment 20 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Германската тройка е лидер по продажби, т.е. по евтини модели без елемнтарно покритие на премиум дефиниция като халогенни фарове, платнени седалки, тракащи канцерогенни дизели и ръчни скорости. По печалба и технологии лидери са Лексус - рафинирани чисти хибриди, недостижимо за швабите качество, надеждност и удоволетвореност на клиентите. Това е положението, ВАГонетко, свиквай с фактите.
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    ZZZ ( преди 11 години )
    В крайна сметка автомобила го избирам в зависимост от цената. А не от външния вид. Външния вид играе роля при една и съща цена и при едни и същи екстри, на които държи потребителят. Много харесвам Волво, но няма да си купя такова при тези цени
  • #9
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Моше и теслата на торковица да покажат. И ко?
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    показали са го щото е *** на Тор бе ***
  • #7
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW като покажат фар и циврите тука колко жалки били. Фар бе хора, фар има на снимката! Що не пишете?
  • #6
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То като кажеш "премиум автомобил" се разбира че е германски. Някои от другите фирми имат само опити в тази посока, а повечето изобщо нямат.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вие всичките тука си предъвквате некви глупости, ама в крайна сметка всичко е за сметка на потребителя.Няма значение марката.
  • #4
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Доше,Доше ( преди 11 години )
    Чети,бе от хора които това им е бизнеса:"лидерите в сегмента на премиум автомобилите германската тройка BMW, Audi и Mercedes-Benz."Набий си го в кухата кратуна - лидерите в премиум сегмента са ГЕРМАНСКИТЕ автомобили BMW,Mercedes u Audi!Няма други!
  • #3
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами няма как да им се получат нещата!В този сегмент 50% е имидж!С тоя китайски собственик имиджа на марката загуби много!
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    Има лека неточност в статията - XC90 Classic е старото XC90, което ще продължи да се продава и произвежда само за Китай.Иначе трябва да си оправят позиционирането и начинът на продаване в щатите, защото това си е основния пазар за този модел...