IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai показа новото поколение i20

Моделът предлага водещо в класа пространство и уникален панорамен прозорец

Hyundai показа новото поколение i20

Корейският производител Hyundai Motor показа новото поколение на модела i20. Автомобилът от сегмент B е получил нова платформа, нов дизайн, по-просторен интериор и уникален панорамен прозорец, който може да се отваря частично или напълно.
Hyundai показа новото поколение i20
Новият Hyundai i20 е разработен в Европа, а дизайнът му е дело на центъра на компанията в Рюселсхайм, Германия. Автомобилът е изграден на напълно нова платформа, която предлага по-дълго с 45 мм междуосие. Размерите на колата са 4035 мм дължина и 2570 мм междуосие, а багажникът разполага с 320 литра обем. Комбинираното място за краката отпред и отзад достига 1892 мм., като според информацията от Hyundai е водещо в класа.
Hyundai показа новото поколение i20
"Новото поколение i20 е специално разработено за пазара на Европа. Моделът се откроява с три ключови характеристики - водещо в класа си интериорно пространство, редица високотехнологични и подобряващи комфорта черти и ясно отличим, подобрен дизайн", се казва в официалната информация от компанията.

Сред отличителните черти на модела е и уникалният панорамен прозорец, който може да се отваря частично или напълно. Компактният автомобил предлага също така интегрирана камера за обратно виждане и предни и задни LED светлини.
Hyundai показа новото поколение i20
Информация за задвижващите агрегати все още не е разпространена, но се очаква гамата да включва дизелови и бензинови двигатели с малък обем, които отговарят на стандарта Евро6.

Публичната световна премиера на новото поколение i20 ще се състои по време на автомобилното изложение в Париж 2014 през октомври.

Тагове: hyundai i20
0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Другия (или същия) ***, дето не ризнавал друго освен Мерц,БМВ, Хонда и Тойота/Лексус и телевизора да е Филипс и Тошиба ... ами греда, селски. Точно Филипс, Тошиба и Блаупункт е възможно най-голямото ментета на пазара в момента. Правят ги в Турция и Полша и са трагедия. И на трите марки чипсета е на БЕКО. Питай в който сервиз искаш и ще ти кажат. Пълно е по сервизите. Реши да се нааправиш на марков пич, но се оказа *** турбо-селянин!
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Този с протритите бордове на едногодишно i20, много интересно.... Аз карам вече 7-*** година лично i30 на повече от 100 хил. км. е и по тапицерията не личи никакво износване.
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И аз имам дизелово i30 от 2008, на 118 000 км. Не съм сменил дори биалетките, с оригиналния акумулатор е и накладките имат още. В гаранция ми смениха стоп-машинката, без да е създала проблем. Било някаква акция. Не робувам на марки. Преди нея имах Голф 5 1.6 бензин. От чисто потребителска гледна точка, мога да направя сравнение. За мен i30 е поне една класа над Голф, по всичко. По-добрата кола е.
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    patanov ( преди 9 години )
    Хайде стига глупости за протрити бордове и ръжда при коли на 1-2 г. Имах i30 от края на 2007 г. Продадох го на 130 000 през март месец. За цялото това време проблеми създаваха само биалетките - сменени по гаранция на около 60 000 и това е. Не са лоши коли, но най-големите ми драми бяха с дилъра в България - ИНД комерс. Не робувайте на марки, а мислете разумно. Ако можете да си позволите кола от висок клас (БМВ, Мерц. и т.н.) ОК, но ако търсите нещо ниско бюджетно Хюндай не е никак лош вариант ;)
  • #15
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    Ох, камък ми падна от сърцето, като видях че взаимствания дизайн вече не е от Форд, а от VW. Най-накрая от Хуйдай да покажат нещо по различно от взаимстван Фордови дизайн. Похвално!
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    i20 ( преди 9 години )
    Карам служебна i20 и след градушката от миналия месец имаме коли с ръжда по тавана и преден капак!!! Карам и една i30 на една година и близо 20000км, все още "нищо не скърца", но вече е с протрити бордове на шофьорската седалка... Имат си и други дребни забележки, но от актуалните Хюндай очаквах повече.
  • #13
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това с комшията вече сме го чуавли за какви ли не марки. Скука, скука.
  • #12
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щом имат 5% ръст в Европа, значи има кой да ги купува. Все пак имат 91% лоялнсот на клиентите, спрямо 48% при Фолксваген.
  • #11
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    До сега най-големия минус в Европа на Хюндай са липса на малки турбо бензинови мотори. Не, че някой в този клас избира такива. Не съм видял едно поло с турбо бензин по улиците. Само базови 1.2 и 1.4. Корейците писаха за някакъв 1.2 турбо бензин за В и С сегмента. Дано вече го видим! Иначе, поздравления! Отново ще ядосат Винтеркорн.
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Важни са и двигателите, но до тук бих го предпочел пред Поло и Фабия. Категорично!