IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen строи две нови фабрики в Китай

Volkswagen и FAW планират да продават по 4 милиона автомобила на година

Volkswagen строи две нови фабрики в Китай

Volkswagen планира две нови фабрики в КитайГерманският автомобилен концерн Volkswagen планира да построи два нови завода в Китай, за да увеличи своя производствен капацитет на най-големия автомобилен пазар в света.
 
Базираният във Волфсбург автомобилен концерн ще обедини силите си с китайската държавна FAW Group, за да построят заводи в източния китайски град Циндао и в Тиендзин, в северната част на страната, обяви Volkswagen. Двете компании планират да инвестират около 2 млрд. евро.

„С тези инвестиции Volkswagen изразява нагледно ангажимента си към китайския пазар", заяви директорът на VW за Китай Йехем Хайцман.

Китай е най-големият пазар за групата, която е доставила повече от една трета от всички произведени от нея превозни средства на китайски клиенти през първото тримесечие. От януари до май VW и китайските ѝ партньори увеличават продажбите си на годишна база с 18 на сто до 1,5 млн. превозни средства.

Volkswagen вече обяви, че заедно с китайските си партньори ще инвестира до 2018 г. общо 18,2 млрд. евро (24,83 млрд. долара) за увеличаване на производствения капацитет в страната до повече от 4 милиона автомобила на година от сегашните 3,3 млн. превозни средства на година.

VW и FAW подписаха споразумението в понеделник в Пекин, след като германският канцлер Ангела Меркел се срещна с китайския премиер Ли Къцян. VW също има автомобилен джойнт венчър със SAIC Motor Gorp в Шанхай.

Снимка: Ройтерс

Още новини за пазара на автомобили четете в Investor.bg


 

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Coach Factory Online ( преди 11 години )
    http://shlgrouptr.com/book/outlet.aspUggs Outlet SaleCoach Factory Online Sale http://***.pedroshideaway.com/rate/
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    само едно и също повтаряш
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    Ми така ще е.Хората строят заводи,за да произвеждат и продават,само Трошйота произвежда за да отзовава.10 милиона продадени трошйоти за година и 10 милиона отзовани за половин година.Жапан пауа майка,нема лабаво.Хахахахахаха.
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    статистиката казва: ( преди 11 години )
    АнкетаКоя е най-добрата кола?Бързата4.41%Луксозната11.68%Евтината3.57%Надеждната67.07%Със задно10.46% т.е. ТОЙОТА РУУЛЗ, нали всеки е гласувал ;)
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доскоро в много туми тук се коментира наглостта да се копират автомобили на други марки от китайските производители. ВАГ доста смело и решително дава огромен ресурс в техни ръце с последните си действия. Да, те все още произвеждат там огромен процент Сенатори с нови ламарини, но и не малко нови техни модели. А какво би станало, ако китайците решат да развалят другарлъка с немците? Риски бизнес, ъмм?
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кои сега са оризарите да питам?Вече можем на тези кочини да им викаме вурст с ориз.Нали така немски оризарчета!
  • #12
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 11 години )
    Аз пак да споделя. Както може би вече знаете, аз работя за Тойота вече над 10 години, а освен това съм бил собственик на не малък брой автомобили от марката и искам да кажа, че чак такова нещо като изброеното по-долу за VW при нас няма. Това с 100 посещения в сервиза може да го каже, само човек, който никога не имал Тойота. Аз наистина бих желал да прочета мнението на собственик на VW, който да ми препоръча здрав модел, който да не показва изброените по-долу дефекти.Не ги приемайте лично нещата.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    US ( преди 11 години )
    Китай е най-големият пазар за автомобили в света! Къде да строят заводи в България ли? Освен това всяка година продажбите скачат с по 10-15%, само съпрос на време е китайският пазар да стане колкото този на САЩ и ЕС взети заедно! И разбира се ВАГ искат да получат колкото се може по-голяма част от този пазар.
  • #10
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хм да не си чел форума на Тойота. Всички тези оплаквания са задръстили форумите на Тойота. Даже още излязла от магазина колата започва да трови собственика си а до 10000км. след 100 посещения в сервиза, собственика на Тойота не иска и да чуе за Тойота. Може би за това продажбите на Тойота в Европа са слаби. Европееца не си пада по саморазпадащи се бараки.
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До Дифорс Валвматико ( преди 11 години )
    Аз бих споделил, че търся да форсирам един такъв заблуден като тебе!