IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи тунинг за LaFerrari

Шведи настроиха лимитираната кола да генерира 1050 к.с.

Първи тунинг за LaFerrari

Лимитираните автомобили обикновено се пазят в оригинален вид, тъй като с годините стават все по-търсени от колекционерите, а всяка доработка може да се окаже пречка за евентуалната им препродажба. Един от 499-те собственици на LaFerrari обаче се е престрашил да подложи своята кола на тунинг, съобщава TheSupercarKids.
Първи тунинг за LaFerrari
Задачата за тунинговането, което е изляло силово, е била възложена на шведското ателие JMB Optimering. Доработчиците са настроили хибридния агрегат на LaFerrari да генерира 1050 к.с., като електрическата част от задвижването е останала непроменена. Допълнителните конски сили са набавени чрез ново електронно управление на 12-цилиндровия агрегат.
Първи тунинг за LaFerrari
От JMB Optimering не съобщават нищо за динамичните способности на своя продукт. Доработката им обаче доставя мощност, която е сходна с тази на пистовото LaFerrari XX, за което се спекулира, че ще бъде произведено в серия от 30 коли и ще се появи догодина.
Първи тунинг за LaFerrari
В сериен вид наследникът на Ferrari Enzo се задвижва от V12 двигател с обем 6.3 литра, който доставя 800 к.с. при 9000 об/мин и 700 Нм при 6750 об/мин. Двигателят се подпомага от електромотор с мощност 163 к.с. и 270 Нм, като по този начин общата мощност на LaFerrari достига 963 к.с.

Снимки: JMB Optimering

Тагове: laferrari jmb optimering
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имах предвид друго - тая тенекия струва майка си и баща си, а не става за нищо. Спомням си, собствениците на ламбо и ферари в София се събираха в едно конкретно заведение, а причината беше... че около него няма легнали полицаи и паваж и въпросните мегаскъпи и мегабезмислени четириколесни успяваха криво-ляво да се доберат до него. :) Суперспортните коли са пълна безмислица - създадени са или да седят в гаража, или да претрепят собственика си.
  • #7
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тая кола е създадена да стои в гараж - конете нямат значение.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    To си има багажник - отпред:http://ww4.sinaimg.cn/bmiddle/6b9afc...206804ob29.gif Е не става да натовариш компира обаче все е нещо ;D
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тия дето си го купуват това си имат RS6 Avant в гаража - не ги мисли :)
  • #4
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Коне всеки може да добавя - шлайфнеш малко цилиндърчетата и коляновите валове, праснеш нова изпускателна система - ето ти 150-200 коня отгоре. Виж ако бяха добавили багажник на тая безмислица, създадена да седи в гараж, вече щяха да ме изненадат.
  • #3
    10 rate up comment 2 rate down comment
    До първия ( преди 10 години )
    Това да не е като твоя гараж ве, пич!
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мдам надули са конете със софтуер.. а дали не са развалили като цяло динамиката и настройките, защото при ферари всичко е изпипано до най-малкия детайл и всеки елемент работи в различен режим непрекъснато. Дали крайния резултат няма да е по-бавен от оригинала въпреки повечето коне ?
  • #1
    6 rate up comment 12 rate down comment
    VAYK ( преди 10 години )
    Тва като чуя, че някакви от некъв гараж са почнали да доработват такъв тип автомобил и ми става смешно.....те горките нито имат капацитет да го пипат нито нищо....