IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Volkswagen разкри европейската версия на своя най-успешен бизнес автомобил

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Германската компания Volkswagen представи официално новото поколение Passat. Най-успешният бизнес автомобил на Европа, както германците определят своя модел, ще стъпи на пазара на 10 юли.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Volkswagen разкри едновременно седана и комбито Passat, чието ново поколение носи инициалите B8. Моделите са станали по-големи, по-икономични и по-модерни от своите предшественици, като целта им е да конкурират не само обичайните представители на този сегмент, но и автомобили с по-висок статут като Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4.

Новият автомобил е конструиран на платформата MQB, за чиято направа е използвана комбинация от стомана с висока якост, горещо формира стомана и алуминий. В резултат на това моделът е отслабнал с около 85 кг, като най-леката му модификация тежи 1312 кг.

Въпреки намаленото си общо тегло, новият Passat предлага повече място за пасажерите на предните и задните седалки, както и багажник с по-голям обем.

Дължината на седана е редуцирана с 2 мм. до 4767 мм, а височината е намалена с 6 мм. до 1456 мм. Широчината обаче е увеличена с 12 мм. до 1832 мм., а разстоянието между двете оси нараснало с 80 мм, като вече достига 2791 мм. Увеличени са също така предната и задната следи, съответно с 31 и 14 мм.

Обемът на багажника при Passat достига 586 литра (+21 л.), а при Passat Variant - 650 литра (+47 л.), които могат да нараснат до 1780 литра при сгъването на задните седалки.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Що се отнася до гамата двигатели, новите Passat и Passat Variant ще се предлагат с избор 10 задвижващи агрегата - 5 бензинови, 4 дизелови и 1 хибриден. Те отговарят на стандарта Евро6, като могат да бъдат куплирани с ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя. Налично е и задвижването към четирите колела 4MOTION.

    1.4 TSI със 125 или 150 к.с.
    1.8 TSI със 180 к.с.
    2.0 TSI с 220 или 280 к.с.
    1.6 TDI със 120 к.с.
    2.0 TDI със 150, 190 или 240 к.с.
    1.4 TSI plug-in хибрид с обща мощност 211 к.с.

Подробна информация за техническите спецификации на агрегатите все още не е разпространена, но се знае, че хибридният модел може да изминава около 50 км. в напълно електрически режим.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Промяна към по-добро е претърпяло и оборудването на втория най-добре продаван модел на Volkswagen. В серийното оборудване на Passat и Passat Variant вече присъстват задни LED светлини и дигитални уреди на таблото. Моделът предлага също така автоматични предни LED фарове, прожекционен дисплей, камера с 360-градусово наблюдение около автомобила, система за следене на пътното платно, адаптивен автопилот и др.

Дизайнът на модела е по-скоро еволюционен, като се отличава с по-динамични и модерни форми. Същото се отнася и за вътрешността, която залага на материали с по-добро качество, оптимизирана ергономия и по-добра изолация от външни шумове.

Новите Passat и Passat Variant ще стъпят на европейския пазар на 10 юли. Цените в Германия стартират от 25 875 евро за седана и от 25 950 евро за комбито.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #28
    14 rate up comment 11 rate down comment
    до ужасен ( преди 10 години )
    Ами гледай си стария Сивик с двигател на още по-стара Астра! И помечтай някога да си купиш такъв на старо след около 10-15 год.,Доше!
  • #27
    5 rate up comment 7 rate down comment
    КРвГзНДш ( преди 10 години )
    Някой знае ли значението на думата конглокент ? :-D
  • #26
    33 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да Ви е честит новия модел на " най-успешния бизнес автомобил на Европа ", с дизайн ТРОТОАРЕН БОРДЮР, който вече ще струва 70 хил.лв, вместо досегашните 60 хил.лв.
  • #25
    21 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нова радост за пенсионерите в Германия.Защо не показаха базовия модел с карираните седалки тип родопско одеало? Щяхме доста да се посмеем. Не, че сега не е смешно, но май повече е тъжно.Все пак честито на феновете, които ще имат възможността да си го купят. За 52 000 лв. получаваш това нещо приличащо на кола, голо, като пушка. Поне да бяха здрави, а те с китайско качество и гаранция, като на китайска прахосмукачка. Поне прахосмукачката може да е върнеш, а с това ще си биеш главата...
  • #24
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Автор ( преди 10 години )
    Странична линия - БМВ 3, отпред - последното Волво в60. Много "оригинално" германско копие. Обаче салона е муцка.
  • #23
    13 rate up comment 18 rate down comment
    А? ( преди 10 години )
    Супер е!
  • #22
    23 rate up comment 17 rate down comment
    ужасен ( преди 10 години )
    Ужас!Това грозилище го криха толкова време?Сега разбирам,защо ги е било срам да му махнат покривалото и толкова много новини изчетохме за него с покривало.Нека пак го покрият!Много по-добре изглежда!
  • #21
    16 rate up comment 23 rate down comment
    и отново ( преди 10 години )
    И отново,поколение след поколение Пасат доказва,че не само е най-добрият в сегмента-той просто е кралят!Ето новата генерация/да запомни Дошо на коя платформа е!/,готова отново да господства над конглокентите,а нещастната Авенсис я спират поради липса на итерес от клиентите!
  • #20
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    RRE - елементарен ***
  • #19
    22 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дали са оправили дефектите в двигателя и автоматика ? едва ли .... ама кво ти пука, псувай си по фирмите който правят сервизни акции и си признават проблемите. VW с удоволствие ти отказват гаранционен сервиз, ако ти блокира двигателя или автоматика реши да изгасне.