IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Volkswagen разкри европейската версия на своя най-успешен бизнес автомобил

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Германската компания Volkswagen представи официално новото поколение Passat. Най-успешният бизнес автомобил на Европа, както германците определят своя модел, ще стъпи на пазара на 10 юли.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Volkswagen разкри едновременно седана и комбито Passat, чието ново поколение носи инициалите B8. Моделите са станали по-големи, по-икономични и по-модерни от своите предшественици, като целта им е да конкурират не само обичайните представители на този сегмент, но и автомобили с по-висок статут като Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4.

Новият автомобил е конструиран на платформата MQB, за чиято направа е използвана комбинация от стомана с висока якост, горещо формира стомана и алуминий. В резултат на това моделът е отслабнал с около 85 кг, като най-леката му модификация тежи 1312 кг.

Въпреки намаленото си общо тегло, новият Passat предлага повече място за пасажерите на предните и задните седалки, както и багажник с по-голям обем.

Дължината на седана е редуцирана с 2 мм. до 4767 мм, а височината е намалена с 6 мм. до 1456 мм. Широчината обаче е увеличена с 12 мм. до 1832 мм., а разстоянието между двете оси нараснало с 80 мм, като вече достига 2791 мм. Увеличени са също така предната и задната следи, съответно с 31 и 14 мм.

Обемът на багажника при Passat достига 586 литра (+21 л.), а при Passat Variant - 650 литра (+47 л.), които могат да нараснат до 1780 литра при сгъването на задните седалки.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Що се отнася до гамата двигатели, новите Passat и Passat Variant ще се предлагат с избор 10 задвижващи агрегата - 5 бензинови, 4 дизелови и 1 хибриден. Те отговарят на стандарта Евро6, като могат да бъдат куплирани с ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя. Налично е и задвижването към четирите колела 4MOTION.

    1.4 TSI със 125 или 150 к.с.
    1.8 TSI със 180 к.с.
    2.0 TSI с 220 или 280 к.с.
    1.6 TDI със 120 к.с.
    2.0 TDI със 150, 190 или 240 к.с.
    1.4 TSI plug-in хибрид с обща мощност 211 к.с.

Подробна информация за техническите спецификации на агрегатите все още не е разпространена, но се знае, че хибридният модел може да изминава около 50 км. в напълно електрически режим.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Промяна към по-добро е претърпяло и оборудването на втория най-добре продаван модел на Volkswagen. В серийното оборудване на Passat и Passat Variant вече присъстват задни LED светлини и дигитални уреди на таблото. Моделът предлага също така автоматични предни LED фарове, прожекционен дисплей, камера с 360-градусово наблюдение около автомобила, система за следене на пътното платно, адаптивен автопилот и др.

Дизайнът на модела е по-скоро еволюционен, като се отличава с по-динамични и модерни форми. Същото се отнася и за вътрешността, която залага на материали с по-добро качество, оптимизирана ергономия и по-добра изолация от външни шумове.

Новите Passat и Passat Variant ще стъпят на европейския пазар на 10 юли. Цените в Германия стартират от 25 875 евро за седана и от 25 950 евро за комбито.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #38
    17 rate up comment 14 rate down comment
    оня същия ( преди 10 години )
    Абсолютни бездарници - линията на фаровете и предната решетка е 90% копие на 17 годишния ми Галант
  • #37
    14 rate up comment 14 rate down comment
    златко ( преди 10 години )
    Това нещо не е по добро само от c класата, а е по добро от е класата. Имайте предвид, че цената е надолу, и никога не спира. Вчера попаднах на един рекламен банер в нета "vw - ние имаме повече коли в движение с над 100 хиляди мили отколкото която е да е друга марка". Аз самия имам едно поло и съм доволен
  • #36
    17 rate up comment 13 rate down comment
    до: VAYK ( преди 10 години )
    TSI,че е радост за монтьора е всеобщо известно,но най-голямата радост са TDI моторите.Там си вечният пациент,както бяха написали в Ауто Билд.Вземаш си ВАГенче с TDI и ставаш спонсор на сервизите.Пък,ако е с ДСГ трансмисия,направо 6-ца от тотото.Не за теб,а за сервизите.Просто колите на тази компания са бъкани с проблеми.Окачването с алуминиевите носачи пък е чудо над чудесата.Сменя се по-често от маслото и струва много пари.Повече продадени ВАГ-автомобили = повече печалби за сервизите.
  • #35
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нормално за дядо ти Дошо. Като те знаем тебе оня и той е бил тотална невежа и посмешището на околията. Вероятно редовно са го прекарвали с магарета, продавайки му ги за коне. За това човека ти е казал уж кон пък магаре. Нещо като Тойота, уж кола, уж ти я продават за най-надеждна пък тя всеки ден в сервиза.
  • #34
    15 rate up comment 2 rate down comment
    до: до ужасен ( преди 10 години )
    Да не халюцинираш нещо!?Никога през живота си не съм имал Сивик и никога Хонда не са вземали двигател от Опел!Така,че пробвай пак,но първо спри на това,което си в момента!
  • #33
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Както казваше дядо ми: под чула жребец, като махнеш чула - магаре!Типично за СОЦваген.
  • #32
    19 rate up comment 6 rate down comment
    VAYK ( преди 10 години )
    Много ми харесва! Иначе TSI радост за монтьора :)
  • #31
    9 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Velika ma6ina.Savar6en interior.Premium logo na kapaka.Izvanzemni tehnologii.Izbor ot nad 10 dvigatelia.S edna duma:KRASOTA.S dve dumi:VW GROUP
  • #30
    7 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Снимката на таблото под ъгъл ли е снимана или има приборите се падат в дясно от волана?
  • #29
    13 rate up comment 12 rate down comment
    към критиците ( преди 10 години )
    "Очакванията от новия Passat са големи, особено щом предишните седем поколения на модела от 1973 досега са реализирали 22 милиона продажби. Повече има единствено моделът Golf. Лимузината обаче носи доста по-добра печалба и компанията разчита на това."