IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW иска да пести до 4 млрд. евро на година

Компанията планира да увеличи продажбите си с 25%

BMW иска да пести до 4 млрд. евро на година

BMW иска да пести до 4 млрд. евро на годинаАвтомобилният производител BMW възнамерява да спести с нови строги икономии няколко милиарда евро. До 2020 г. разходите трябва да спаднат с най-малко 3 до 4 милиарда евро на година, съобщава германското икономическо списание Manager Magazin в изданието си от сряда, позовавайки се на информирани източници от концерна.

Главният изпълнителен директор на BMW Норберт Райтхофер е натоварил консултантската компания McKinsey с разработването на проекта.

Програмата за икономии има за цел да гарантира, че оперативният марж на групата в дългосрочен план ще остане в диапазона между осем до десет процента.

Разочарование у Райтхофер в последно време предизвикват продажбите на малките модели  BMW 1 и Mini, пише още изданието.

BMW иска да увеличи продажбите си до 2016 г. до 2,5 млн. автомобила на година. През 2013 г. концернът успя да продаде почти 2 млн. коли и постигна рентабилност от 9,4% в автомобилното подразделение.

Снимка: BMW

Още автомобилни новини с икономическа тематика четете в Investor.bg

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    to ( преди 11 години )
    az si wzeh predi 2 sedmici novata 320xd kombi i zasega sym dowolen. Dano i da prodyljawa da e taka. Materialite sa hubawi, w kupeto e idealno. Za razhoda oste ne moga da kaja zastoto si q nastypwam oste. Po nqkoe wreme sled poweche km ste pusna edno review.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Е то ако за минито започнат да икономисват качеството на интериора ще стане съвсем зле.Като чуя икономии или как някой финансист е поел някоя компания и ми става гадно.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Борис ( преди 11 години )
    За материалите съм съгласен. При актуалните модели, модели не мога да кажа как са нещата - предполагам са добре за сега. Аз от моята кола съм доволен в това отношение, но е произведена преди 10-11 години.Просто "строги икономии" ми звучи сякаш нещата отиват в тази посока.
  • #5
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Личи си ,че сте нямали допир с немски премиум. Точно при тях няма за какво да се хванеш като качество на материалите.
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Борис, Как да им дойде акъла на немските производители при условие, че цялата им концепция е сбъркана! При тях, единствените неща, които искат са да продават колкото се може повече с по-висока печалба. Не ги интересуват дали клиентите са удовлетворени и доволни, а качеството е последното нещо, което ги вълнува. Правят се така, че да се добутва гаранцията, като на китайска прахосмукачка и толкова. След нея клиентите да си плащат или да си вземат следващия модел. Едно време правеха здрави коли...
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Борис ( преди 11 години )
    Дошо, аз пък се надявам да им дойде акъл и да престанат да правят икономии от производството си щом се водят премиум производители. Аз като фен на някои от немските производители и клиент очаквам да получа нещо повече за парите си, а не да открия, че материалите, технологията и нивото на изработка са близки до тези на бюджетни модели (включително такива на други марки).Нека да правят оптимизации на производството, но не и икономии, за да им излиза през носа и на тях и на клиентите
  • #2
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо аз пък силно се съмнявам в това. Това, че при Тойота се случи, не означава, че е епидемия и всичките икономии ще са за сметка на качеството, евтини пластмаси, спънати мотори и безброй сервизни акции и всеки месец, нови дефекти да оправяме.
  • #1
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако намалят асфалта, който слагат и увеличат производството в китайските си заводи може да почнат и повече да пестят. Или да направят, като ВАГ, които сменят само опаковката, а отвътре е Шкода. Продават ти Шкода за премиум и от там избиват голямата печалба.