IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bentley тества новия си кросовър

Първи снимки на бъдещия модел на компанията

Bentley тества новия си кросовър

Компанията Bentley започна тестове на първия в историята си кросовър. Фотограф на изданието MotorAuthority успя да заснеме машината по време на изпитанията.
Bentley тества новия си кросовър
Въпреки обещанията на ръководството на Bentley да направи автомобила по-традиционен, той много прилича на концепта EXP 9F, показан на автомобилното изложение в Женева през 2012 г. Досега компанията бе представила само неясни изображения на модела, от които не се разбираше колко близък е той до оригинала.
Bentley тества новия си кросовър
Все още няма яснота за двигателите, които ще използва кросовърът. Известно е само, че топ-версията ще разчита на двигател W12 с мощност между 575 и 650 к.с. „Икономичните“ версии ще бъдат с V8 мотор, както и с хибриден агрегат.
Bentley тества новия си кросовър
Знае се още, че интериорът на бъдещия модел ще се различава от този на настоящите автомобили на Bentley. В него ще намерят място електронни приборни панели и проекционен дисплей. Очаква се моделът да бъде 7-местен, но не е ясно дали третият ред седалки ще се предлага в базовото оборудване или за него ще се доплаща.
Bentley тества новия си кросовър
Първият кросовър на Bentley е построен на обща платформа със следващите поколения на Audi Q7 и Porsche Cayenne. Премиерата на модела е насрочена за 2016 г., като компанията производител обещана това да е най-скъпият и най-луксозен автомобил от този клас. Базовата версия на модела ще струва около 190 000 щатски долара.
Bentley тества новия си кросовър
Кросовърът ще се сглобява в завода на Volkswagen в Братислава, като инвестициите в разработката и организацията на производството са за около 800 млн. паунда (1.3 млрд. щатски долара). В Bentley предвиждат годишно да продават около 3000 бройки от модела.

Снимки: MotorAuthority

Тагове: bentley exp 9f
0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 11 години )
    Поредния Туарег, ще върви като топъл хляб в Русия, при арабеските (там ще видим и позлатени варианти с диаманти) и както може да се досетите в една от най-бедните държави - България.
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Вероятно това е цялата сума за разработката на платрормата и завода, в който ще се произвеждат и Audi Q7 и други модели на VW." МНООООГО бъркаш. Завода стана вече на 12 години и всички КУ7, Туарег и Кайен в Европа са произведени именно в Братислава. Иначе, можеш да потърсиш и КЪДЕ в Германия се произвеждат, ама нейсе... Точно никъде и никога сув на ВАГ не е произвеждан в Германия. И българи приемат там на работа- не само виетнамци, ама те са най-много!
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    поредния *** на ваг - само дето балъците почват да се усещат и не знам кво ше прават!
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до лорд чикидж ( преди 11 години )
    Това е тежък камофлаж бе ***! Според теб ще е и толкова ръбесто ли? Кой знае какво се крие под него. Може да е красавец или .........
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    лорд чикидж ( преди 11 години )
    не показват нищо ново, сищите ни познати фарове, решетка, стопове и т.н...само дето е по високо. Е! Бентли е, нема спор за качествата на автомобила но дизайна..ц
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-вероятно инвестираните пари не са само за модела на Бентли. Вероятно това е цялата сума за разработката на платрормата и завода, в който ще се произвеждат и Audi Q7 и други модели на VW. Но просто така звучи по-впечтляващо.
  • #5
    8 rate up comment 8 rate down comment
    перача ( преди 11 години )
    Цялата работа е да се изперат едни мангизи и да се покрият с данъчни манипулации и завишени разходи.Направило ми е впечатление,че на ВАГ винаги им се различават инвестициите и печалбите с много.Винаги обявяват бомбастични инвестиции,а печалбите по-ниски.Правят ги тези далавери,за да имат пари за подкупи.Имат си черни каси чрез които извършват такива разплащания.Колко пъти ги хващаха и нищо.Явно си имат лоби и в политиката и баба Меркел ги защитава.Не случайно имаше Гоуф 1,а сега е с Ауди.
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    иван ( преди 11 години )
    а не бери грижа ще се продадат та и няма да стигнат
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    иван ( преди 11 години )
    това изглейда като най-обикновено комби отстрани
  • #2
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    по колко ли печелят от една кола ???с тея 3000 бр. на година трябва да печелят по 100 000 долара от един автомобил , че да избият само инвестицията за пет години.