IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридният M-Class ще харчи 4.7 л/100 км

Кросовърът на Mercedes-Benz ще може да се зарежда от мрежата

Хибридният M-Class ще харчи 4.7 л/100 км

Mercedes-Benz подготвя фейслифт на кросовъра M-Class, който ще се появи на пазарите през втората половина на 2015 г. Това съобщава изданието Leftlanenews, според което в гамата на модела ще се появи и хибридна версия с възможност за зареждане от електропреносната мрежа.
Хибридният M-Class ще харчи 4.7 л/100 км
Според информацията тази версия ще получи сравнително малък бензинов турбо-мотор – най-вероятно с 4 цилиндъра, а нe V6, който ще работи в комбинация с електрически двигател и специално разработена за модела автоматична трансмисия.

Енергията за електромотора ще се съхранява в литиево-йонни акумулатори, които ще обезпечават малък преход – около 30 км, само на електричество. По предварителни данни автомобилът ще може да се придвижва в 4 режима, както е при хибридната версия на флагмана на марката S-Class. Това са Hybrid (хибриден режим), E-Mode (само на електричество), E-Save (батерия не работи, за да може по-късно да премине в режим E-Mode) и Charge (батерията се зарежда по време на движение).

Средният разход на хибридния M-Class ще бъде 4.7 л/100 км. Моделът на Mercedes-Benz ще трябва да се пребори за клиенти с конкуренти като BMW X5 eDrive, хибридните версии на новите Audi Q7 и Volvo XC90. Както и с бъдещия напълно електрически кросовър Model X, който компанията Tesla планира да пусне на пазара през 2016 г.

Снимка: Mercedes-Benz

Тагове: Mercedes-Benz M-Class
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нихт майн фроинд, нихт!
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Das beste oder nichts! :)
  • #9
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз пък имам познат с новия 450h на лексъс и в момента с всички задръствания и ремонти в София му дава разход от 8 ... Мисля, че за толкова коне и толкова задръствания е перфектен разход - със сигурност е много под разхода на дизеловите конКуреНти в класа. Така, че хибридите са нещо много хубаво и доказано икономично и екологично - няма форсиране на двигатели и бълване на облаци, няма сажди и т.н.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Роби ( преди 11 години )
    имам един приятел с С-400Н казва че на дълго му харчи 10-11л на градско 15-16л можеби с 1 л по-малко от не хибрид , а по-скъпо с 20к евро
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Прилепче ( преди 11 години )
    Ще дойде време, когато с умиление ще си спомняме за добрите стари двигатели с вътрешно горене...просто всичко ще е електрически ***. Защо не кажат колко ще трябва да се ръси собственика след изтичането на гаранцията, когато батериите на хибрида няма да стигат за изминаване и на половината разстояние от това, когато са били нови?
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    fsb ( преди 11 години )
    имам чувството, че всички хибирди са големи чики*и с малки изключения, все още не могат да надминат един нов и модеред двигател според мен...
  • #5
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    M-class = Мутра-клас
  • #4
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Под 10/100 реално няма да е разхода.Гаранция!по-добре да вземат някой дизел на Пежо и да не се правят на много иновативни,че не им се получава!Отминаха времената,когато атмосферните дизели бяха надеждни и здрави.Сега само с кожа,лайсни и хром не става.Трябват технологии.По енерция има маймуни,които още се кефят на лъскавото,но малко останаха.
  • #3
    12 rate up comment 8 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    МАСЛО ЛИ ?
  • #2
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Що не са написали колко коня е електромотора?Сигурно е стария с мощност на електрическа самобръсначка и като цяло колата харчи повече гориво от нехибридната версия.Бяха пуснали хибридни Е и С клас и ги тестваха в Ауто Билд.Беше невероятна излагация.