IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Всеки пети англичанин не знае какво има под капака на колата му

Проучване показва, че при проблем шофьорите се обръщат към родителите си

Всеки пети англичанин не знае какво има под капака на колата му

Всеки пети англичанин не знае какво има под капака на колата муНеотдавнашно проучване показа, че огромна част от собствениците на BMW в САЩ са убедени, че автомобилът им има задвижване към предните колела. Както изглежда в Англия не са по-добре запознати с колите си. Дори напротив, всеки пети шофьор на Острова не знае какво има под капака на колата му, сочи проучване, поръчано от производителя на гуми Kumho.

Резултатите от допитването показват, че всеки пети собственик на автомобил няма представа как се отваря капака на колата му. А половината от запитаните са заявили, че нямат никаква идея как се сменя гума.

Още по-любопитно е, че всеки шести шофьор на възраст над 30 години е заявил, че се допитва до родителите си, когато се съмнява, че автомобилът му има някакъв проблем.

Всичко това води до увеличаване на повредите по време на път, тъй като шофьорите нямат идея как е устроен автомобилът им. Незапознатостта на шофьорите води и до опасност от катастрофи, тъй като някои повреди могат да повлияят на управлението на колата.

"Няма как да разпознаеш евентуален проблем с колата си, след като нямаш идея как работи тя, споделя Дан Удуърд, бранд мениджър на Kumho в страната. - Всеки ден по шосетата на Великобритания аварират по около 7000 коли, което прави хората силно зависими от услугите на пътната помощ".

Снимка: ADAC






 

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Същото важи и за всяка първа жена. А какво всъщност има под капака? Някое девойче?
  • #19
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Някой май се поувлякоха.Не говорим за ремонти,а за елементарни неща,които трябва да знае според мен всеки средностатестически шофьор.Първо как да отвори предния капак,да си провери маслото,да знае кой съд е за охлаждаща течност,чистачки,спирачна течност и да им следи нивото.Да знае кое какво е:двигател,СК,делко,въздушен филтър и т.н.На запад тези неща не се знаят масово и всички са,като коне с капаци.Може да си професор в някоя област,но едни яйца да не можеш да си опържиш например е срамота.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Аре по-спокойно ( преди 11 години )
    Ако си голям "спец" и си ремонтираш колата неуспешно- може и да не стане нищо страшно или опасно... Обаче, профи-лигата на "баш майсторите" ремонтира перални, бойлери, газови печки и котлони, радиатори, телевизори, ютии, тостери и какво ли още не- което работи в бита и домакинството! Точно там са истинските "ЕКШЪНИ"! Да си без спирачки, защото си сгафил сам е едно (можеш да внимаваш при пробването им), обаче да си монтирал неправилно терморегулатора на 80л, бойлер у дома е маааааалко по-друго...
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    баси м-ка ( преди 11 години )
    и вие ако имате некъв *** с 3 километра кабели нема сами да го оправяте
  • #16
    27 rate up comment 1 rate down comment
    Като в БГ ( преди 11 години )
    Всеки пети българин си мисли че под капака на Голфа му има двигател на болид от Ф1
  • #15
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И сега къде е драмата не разбрах!? Че някой не знаел как се отваря капака..... еме голяма работа! Щом е достатъчно добър в сферата на своята работа и си изкарва прехраната проблема е никакъв. Това е проблема в България,че от соца сме свикнали да сме специалисти от всичко и накрая е в равносметка специалисти по нищо конкретно. Човека е примерно е архитект като му се развали нещо телефона и механик, а не като тук върти всичко и се чудим защо всеки се пише капацитет в нещо което не разбира.
  • #14
    12 rate up comment 2 rate down comment
    до: страничен наблюд ( преди 11 години )
    Мъже/жени все тая.На запад не можеш ги различи.Все едни и същи убитаци.Ако не вярваш питай Кончита Вурст!Абе щом едно познато семейство се бяха записали на глокс по Андроид,смятай!Купиха си нови Самсунги с Андроид и се записали на глокс,понеже не разбират как да боравят с телефоние си.Като ми го казаха мислех че се шегуват нещо,но си беше истина.След работа 2 пъти в седмицата по няколко часа за 1 месец са на такъв глокс.Чувал съм за други,че си наемат инструктор за нова кола да ги учи как се кара.
  • #13
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Абе ако са толкова ***, защо държавите им са наред? А ние българите, дето сме много умни, че цялата ни работа с краката нагоре. Според мен идеята на статията е, че хората трябва поне изброените от мен неща да могат да оправят. Или като се появи шум в колата, поне да имат идея дали да продължат или не. Мен все ми казват, че си внушавам, защото хванах разбита корминла щанга на БМВ Е36 3 месеца, преди да се разбие до степен, нужна за ремонт. Ама то явно е до човек и усет.
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Само глупости пишете! Идеята на изследването е, че утре, ако на някой шофьор му светне лампата за маслото той не знае какво да прави. Дори да има тубичка в багажника, той не знае къде се налива. Най-вероятно не знае да долива и течност за чистачки и антифриз. Това наистина са елементарни работи. Хубаво е да им показва - това двигател, тука чистачки, тука масло, тука антифриз. Хайде, спирачната течност ако е изтекла, по-добре пътна помощ, че да не стане гаф при спиране.
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 11 години )
    Не се казва колко от запитаните са мъже и жени. На запад жените карат колкото и мъжете. Аз съм оптимист и мисля, че ако само мъже отговаряха резултатите нямаше да са толкова шокиращи.