IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Leon Cupra 280 и Megane RS 265 Trophy попаднаха в ръцете на EVO (Видео)

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Seat Leon Cupra 280 е най-бързият сериен автомобил с предно предаване на култовата писта Нюрбургринг. Испанският хечбек записа време от 7 мин. и 58.4 секунди на Северната дъга, с което разби постижението на дългогодишния лидер Renault Megane RS. Дали обаче Cupra 280 ще се представи толкова добре и на друго трасе? Това провери британското издание EVO, което организира пистов сблъсък на двата автомобила по завоите на Bedford Autodrome.
Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome
Снимка: EVO

Разположената северно от град Бедфорд писта не може да се сравнява с 21-километровото трасе на Нюрбургринг, но според EVO тя е отлично място за пряко сравнение на автомобили. Bedford Autodrome е проектирана от бившия пилот от Формула 1 Джонатан Палмър, има 4 различни конфигурации и над 5 мили асфалт.

Преди да съобщим резултатите на двете коли, ще изложим малко сухи факти.

Seat Leon Cupra 280 се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с 280 к.с. и 350 Нм. Автомобилът може да се оборудва с ръчна или автоматична трансмисия DSG, като в първия случай ускорява от място до 100 км/час за 5.8 сек. Версията с DSG спринтира с 0.1 сек. по-бързо. И в двата случая максималната скорост е 250 км/час.

При Renault Megane RS 265 Trophy двигателят също има обем от 2.0 литра, но генерира 265 к.с. и 360 Нм. Френският хечбек се предлага единствено с ръчна скоростна кутия, като развива 100 км/час за точно 6.0 сек. Максималната скорост на движение е 254 км/час.

Що се отнася до представянето на двата автомобила в теста на EVO, то победата е за Megane RS 265 Trophy. Моделът регистрира време от 1:27.3, изпреварвайки постижението на Leon Cupra 280 - 1:28.0 мин.

От EVO обсипват със суперлативи и двете коли, но в крайна сметка обявяват Megane RS на "Крал на автомобилите с предно предаване".

Припомняме, че в Renault вече представиха оптимизиран модел - Mégane R.S. 275 Trophy, с който ще опитат да си върнат титлата на Нюрбургринг.

 

0 от 500
  • #5
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    7хилядни не са много ама разликата е две коли. На цифри е малко на живо като се види си е разлика. Цената на Къп версията на реното в България май е 64 000 лв
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Някой има ли информация колко струва Реното, че май не се предлага в БГ?
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    7 хилядни от секундата е много малка разлика, при 10 опита, 10 пъти ще е различно времето. 7 хилядни може да ги изгубиш още при старта.
  • #2
    12 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Браво на Рено!Да ги видим на ринга, защото в момента Leon държи първенството там.И двете коли са супер и която от тях да ми падне ще им се радвам.На външен вид SEAT ми е по-симпатичен.
  • #1
    31 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ЧОт EVO обсипват със суперлативи и двете коли, но в крайна сметка обявяват Megane RS на "Крал на автомобилите с предно предаване". Правят едни от най-добрите тестове и винаги са обективни