IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Leon Cupra 280 и Megane RS 265 Trophy попаднаха в ръцете на EVO (Видео)

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Seat Leon Cupra 280 е най-бързият сериен автомобил с предно предаване на култовата писта Нюрбургринг. Испанският хечбек записа време от 7 мин. и 58.4 секунди на Северната дъга, с което разби постижението на дългогодишния лидер Renault Megane RS. Дали обаче Cupra 280 ще се представи толкова добре и на друго трасе? Това провери британското издание EVO, което организира пистов сблъсък на двата автомобила по завоите на Bedford Autodrome.
Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome
Снимка: EVO

Разположената северно от град Бедфорд писта не може да се сравнява с 21-километровото трасе на Нюрбургринг, но според EVO тя е отлично място за пряко сравнение на автомобили. Bedford Autodrome е проектирана от бившия пилот от Формула 1 Джонатан Палмър, има 4 различни конфигурации и над 5 мили асфалт.

Преди да съобщим резултатите на двете коли, ще изложим малко сухи факти.

Seat Leon Cupra 280 се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с 280 к.с. и 350 Нм. Автомобилът може да се оборудва с ръчна или автоматична трансмисия DSG, като в първия случай ускорява от място до 100 км/час за 5.8 сек. Версията с DSG спринтира с 0.1 сек. по-бързо. И в двата случая максималната скорост е 250 км/час.

При Renault Megane RS 265 Trophy двигателят също има обем от 2.0 литра, но генерира 265 к.с. и 360 Нм. Френският хечбек се предлага единствено с ръчна скоростна кутия, като развива 100 км/час за точно 6.0 сек. Максималната скорост на движение е 254 км/час.

Що се отнася до представянето на двата автомобила в теста на EVO, то победата е за Megane RS 265 Trophy. Моделът регистрира време от 1:27.3, изпреварвайки постижението на Leon Cupra 280 - 1:28.0 мин.

От EVO обсипват със суперлативи и двете коли, но в крайна сметка обявяват Megane RS на "Крал на автомобилите с предно предаване".

Припомняме, че в Renault вече представиха оптимизиран модел - Mégane R.S. 275 Trophy, с който ще опитат да си върнат титлата на Нюрбургринг.

 

0 от 500
  • #35
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Тони ( преди 10 години )
    Нанасям лека корекция в ценовата листа на КУПЕ версията наистина пише до 30.04.2014, но може би просто не са я обновили. В листата за 5 врати си пише 30.06.2014. Както и да цените са си такива, каквито са в листите. Ако не вярваш - звъниш и питаш ;)
  • #34
    4 rate up comment 21 rate down comment
    Toni ( преди 10 години )
    Сложи си очилата:SEAT ПРАЗНУВА 60 ГОДИНИ ОТ ПЪРВИЯТ ПРОИЗВЕДЕН АВТОМОБИЛ И ВИ ПОСРЕЩА С ОТСТЪПКИ ДО 15% ВАЛИДНИ ДО 30/06/2014г.2. В ценоразписните цени са включени мита, ДДС и транспорт до съответното дилърство на SEAT.3. Ценоразписните цени не включват регистрационни такси, както и каквито и да е други държавни данъци и/или такси.Не знам къде гледаш ;) Жалко че не могат да се прикрепят.Нещо по въпроса?
  • #33
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    до: Тони и Ентусиаст-ВАГината:това е ценова листа за зарибявка.Прочетохте ли какво пише отгоре:Индикативна ценова листа SEAT LEON SC MY14 - валидна от 18/03/2014А по-долу прочетохте ли:SEAT ПРАЗНУВА 60 ГОДИНИ ОТ ПЪРВИЯТ ПРОИЗВЕДЕН АВТОМОБИЛ И ВИ ПОСРЕЩА С ОТСТЪПКИ ДО 15%. ЦЕНИТЕ СА ВАЛИДНИ ЗА ПОРЪЧКА НА ФАБРИЧНО НОВИ АВТОМОБИЛИ ДО 30/04/2014Май не сте чели нищо!Такава цена просто няма в момента,а ако не сте забелязали сме 30.05.И това са цени БЕЗ ДДС!!!Нещо по въпроса!?
  • #32
    8 rate up comment 21 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    До оня с Cupra-та за 80 хил. лв.Ходи до Германия да си купиш! В България ние си ги купуваме за толкова колкото съм казал.Ама големи писатели има тука и не се научиха да не спорят.
  • #31
    5 rate up comment 20 rate down comment
    Toni ( преди 10 години )
    Не знам дали аутомедиа толерира линкове, ама ще ти пусна един да видиш ;) Ако не се появи значи е забранено.http://seat.bg/ckfinder/userfiles/files/BG%20NEW%20Pricelist%20MY14%20-%2018_03_14%20New%20Leon%20SC.pdf
  • #30
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Toni ( преди 10 години )
    До този пред мен: Всеки може да му провери цената в БЪЛГАРИЯ, понеже Сеат си имат и сайт и представителство. И за да те улесня даже да не отваряш Гугъл, понеже очевидно те мързи много:2.0 TSI 280 к.с Cupra Start/Stop (Купе)- 41 786 ЛЕВА2.0 TSI 280 к.с Cupra Start/Stop (Хетчбек) - 42 889 ЛЕВААй със здраве!Към другите, Сеат Купра в момента е най-изгодната сделка съотношение цена/пърформънс ;)
  • #29
    5 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам кой го измисли това, че Леона струвал 42 000 лв., но всеки може да му провери цената в Германия. Базовата версия струва точно 32.610 Euro гол като пушка.Погледнах и се учудих, че в базата само предните са ел. стъкла. Основните екстри са климатик, БК и светлина в багажника. С екстрите цената отива над 40 000 Euro. 80 000 лв за такава кола ми се виждат доста. А има и друго, че в БГ цената ще е още по-висока. Колите над 200 к.с. сили винаги са по-скъпи. Акциз ли има не знам, но е така.
  • #28
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И двете коли ме кефят. Мижду другото Ако Seat Leon Cupra 280 наистина струва 42 000лв. доста хора с бензин в кръвта може да си го вземат, особенно с рекламата НАЙ-БЪРЗ с предно на N
  • #27
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това последното разцепи с логика. Сложно съставно изречение. Може да го разпънеш като лозунг.
  • #26
    22 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това си е тик на Дошо бе. Първо го наричаха миризмата, по онова време беше фен на Хюндай, защото баща му имаше стар служебен хюндай. По онова време всеки коментар беше с обръщение към някакъв "казанлъшкия с 80-ката"!?! Така да се каже някакво виртуално лице, даже го бъзикаха, че му е виртуален любовник въпросния Дошо, тъй като тогава се появи един Дошо веднъж и писа че имал Ауди 80--ка. Сега вече след като стана за посмешище миризмата изчезна, а след като уволниха баща му и му прибраха хюндая и започна да се пише от името Дошо и стана фен на Тойота. Но вече има нов виртуален любовник ВАГончо. Всички в нета вече са ВАГончо. Колкото и да му повтарям, миризмата няма да проумее да не се издава като прави едни и същи неща. Ама с една гънка не се усеща момчето.