IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробно за новата Toyota Yaris

Обновеният модел ще се предлага с избор от 4 двигателя

Подробно за новата Toyota Yaris

Японският производител на автомобили Toyota разкри нови подробности за обновения компактен модел Yaris. След като преди месец компанията разкри екстериора и интериора на колата, сега изнесе подробности за задвижващите агрегати и механиката.
Подробно за новата Toyota Yaris
Снимка: Toyota

Описван от производителя като по-динамичен и по-емоционален, новият Yaris ще стъпи на пазара в Европа с избор от четири задвижващи агрегата, всички покриващи стандарта Евро6 - два бензинови, един дизелов и един хибриден.

Базовият модел ще се предлага с 1.0-литров бензинов двигател с три цилиндъра, който генерира 69 к.с. и 95 Нм. По-мощният бензинов двигател е с обем 1.33 литра и генерира 99 к.с. и 125 Нм, а дизеловият модел разчита на 1.4 литровия агрегат на компанията, който доставя 90 к.с. и 205 Нм. Хибридният модел съчетава бензинов двигател с обем 1.5 литра и електромотор, като генерира 100 к.с. обща мощност.

Към момента не е разпространена конкретна информация за динамичните характеристики на обновения Yaris. Уточнява се обаче, че средният разход на гориво при хибридната версия е сведен до 3.3 л/100 км.

Обновеният Yaris е получил промени и по структурата, като демонстрира по-висока устойчивост на усукване. Промени има също така при амортисьорите, електрическо сервоуправление и задното окачване, което "подобрява комфорта в кабината по време на път".

Продажбите на Yaris в Европа трябва да стартират през следващите няколко месеца.

Тагове: Toyota Yaris
0 от 500
  • #27
    5 rate up comment 7 rate down comment
    до тъпия ( преди 11 години )
    Виждам тук стряскащо невежество. Приус бил един клас над Голф...!!! Шега ли е това? Един клас над Голф е Пасат, на който отговаря Тойота Авенсис. Приус по размери и междуосие е точно в класа на Голф. Момче невежо, на село нямате ли интернет?
  • #26
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    15 Нм. се усещат, особено на такъв дръглив двигател. Може да не изглеждат много,но ги е имало едно поколение назад, а Тойота тепърва пуска съвсем нов модел. Аз не бих си дал парите за кола с такъв мотор.
  • #25
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хаха. До скоро англетата не са познавали канализацията и до днес се мият в бъркоча в мифката. Да не говорим че си сминят чаршафите 10 пъти в годината. Култура. Айде без тея за прословутата англосаксонска простотия.
  • #24
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    А европеееца какво кара сега бе балама?Нали всичко го сглобяват с части правени от турци и китайци, а скоро швабите направо ще внасят целите си автомобили сглобени в Китай заедно с асфалта
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    205 Нм. са доста архаични. Още от преди 3-4 години има дизели 1.4 с 220 Нм. Ей 15Nm голяма разлика бе
  • #22
    8 rate up comment 6 rate down comment
    каубой ( преди 11 години )
    Аууу, някой селянчета голямо самочувствие праскат. Европа-това, Европа-онова, а от село не са излизали, а доходите им, като на бедни африканци. Иначе европейци били хахахаха, дооообре! Когато доходите ви станат поне на половина на европейските се правете на големи тарикати! До тогава сте селянчета. А японци и американци по доход изобщо не можете да ги стигнете. Пък за технологии въобще. Що американците не искат да идват в Европа, а точно европейците най-много искат да отидат там? Защо?
  • #21
    3 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Iskam da znam dali v novia model sa re6ili problema s izpada6tata v dvijenie rezervna guma ot bagajnika.Muahhahahahaahhahahhahahah
  • #20
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Европейците са глупави а всички останали са страшно умни. Това, че всичко идва от европа ще кажете е минало... Но и в настоящето е така. Култура, вкус и аристокрация се формират с векове. Преди 1 век Япония е била във феодалния строй а в америка са преобладавали емигранти от европа от най ниските социални кръгове и криминалния контингент.И иазведнъж викате тези 2 нации резко станаха аристократи и разбират най много кое е хубаво и кое лошо.
  • #19
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Явно има хора, който още наричат дизела "тракалници' и европейците са супер будали, но се пак нали живеят в Япония и са навътре с нещата.
  • #18
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Този дизел на тойота е мн. добър. Освеен това нещо което е добро, няма нужда от преработване. Вие не разбрахте ли , че на тойота дизела не им е приоритет? Тези няколко диз.двгта които предлагат на европ. пазар са колкото да отговорят на изискванията свикналите с тракалници европейци.