IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробно за новата Toyota Yaris

Обновеният модел ще се предлага с избор от 4 двигателя

Подробно за новата Toyota Yaris

Японският производител на автомобили Toyota разкри нови подробности за обновения компактен модел Yaris. След като преди месец компанията разкри екстериора и интериора на колата, сега изнесе подробности за задвижващите агрегати и механиката.
Подробно за новата Toyota Yaris
Снимка: Toyota

Описван от производителя като по-динамичен и по-емоционален, новият Yaris ще стъпи на пазара в Европа с избор от четири задвижващи агрегата, всички покриващи стандарта Евро6 - два бензинови, един дизелов и един хибриден.

Базовият модел ще се предлага с 1.0-литров бензинов двигател с три цилиндъра, който генерира 69 к.с. и 95 Нм. По-мощният бензинов двигател е с обем 1.33 литра и генерира 99 к.с. и 125 Нм, а дизеловият модел разчита на 1.4 литровия агрегат на компанията, който доставя 90 к.с. и 205 Нм. Хибридният модел съчетава бензинов двигател с обем 1.5 литра и електромотор, като генерира 100 к.с. обща мощност.

Към момента не е разпространена конкретна информация за динамичните характеристики на обновения Yaris. Уточнява се обаче, че средният разход на гориво при хибридната версия е сведен до 3.3 л/100 км.

Обновеният Yaris е получил промени и по структурата, като демонстрира по-висока устойчивост на усукване. Промени има също така при амортисьорите, електрическо сервоуправление и задното окачване, което "подобрява комфорта в кабината по време на път".

Продажбите на Yaris в Европа трябва да стартират през следващите няколко месеца.

Тагове: Toyota Yaris
0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как да не е стар дизела! Първо, че е по-тежък от този на другите фирми, но и тези 205 Нм. са доста архаични. Още от преди 3-4 години има дизели 1.4 с 220 Нм.
  • #6
    12 rate up comment 5 rate down comment
    експерт ( преди 11 години )
    Дизелът им е наистина стар,но какво от това при условие,че конКУРенцията нямат по-добър.1,4 D4D се слага от много години и в други модели на марката и по-надежден двигател от него,ако някой ми намери здраве му кажи.Не само здрав и надежден,но и доста икономичен.Хибридния Ярис не е евтин,но ако сметнем екстрите с които ти го продават си е направо на сметка.Друг е въпроса,че в БГ хората са масово бедни,ниски доходи имат и трудно могат да си го позволят.В случая обаче обсъждаме качествата на колата
  • #5
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колкото и минуси да имам, не се променя факта, че дизеловите им мотори имат нужда от тотална преработка,за да стигнат конглокентите им. Не знам какво е положението с бензиновите мотори, защото карам дизел.
  • #4
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хибридната версия си е добра, но колко хора в България дават 34 000 за хибриден Ярис.Докато дизела им не е променен от 7-8 години. Явно се опитват да продават на славата от хибридите.
  • #3
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-доброто в този клас. Имах честа да карам хибридната версия на модела. Невероятна е. Просто няма по-добра кола от нея в класа на мъниците. В града разхода пада под 3/100. Като прибавим многото екстри, камера отзад, автоматик и т.н. няма кой да е бие по никой показател. Виждам, че вече са е направили и по модерна на външен вид и по-свежо изглеждаща. Браво на Тойота!
  • #2
    2 rate up comment 17 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Kartonen kov4eg i to eftin.Muhahahahahahshaha
  • #1
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като всичко последни модели на Тойота и този става по-грозен. Развитието е в обратна посока.