IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen сваля 2 пъти цените на Phaeton

Предвижда се второто поколение да се предлага като хибрид

Volkswagen сваля 2 пъти цените на Phaeton

Американският офис на Volkswagen разглежда възможността за връщането на пазара на представителния седан Phaeton, но в друг сегмент. Както съобщава изданието Edmunds, това може да стане след смяната на поколенията.
Volkswagen сваля 2 пъти цените на Phaeton
Първият Phaeton дебютира през 2002 г. и се продава и в момента в Европа, но в САЩ бе изваден от моделната гама още през 2006 г. Това се наложи заради високата му цена – около 100 000 долара, което го поставяше на едно ниво с BMW 7-Series и Audi A8. Малко американци бяха склонни да платят подобна сума с автомобил с емблема VW на капака.

Затова и второто поколение ще бъде далеч по-евтино – на нивото на топ версиите на Chrysler 300 и Ford Taurus. Засега не се споменават конкретни цени, но най-скъпата версия на Chrysler 300 – 300 C John Varvatos Limited Edition е оценена на 48 175 долара, а Ford Taurus SHO – на 40 805 долара. Очаква се вторият Phaeton да се появи през 2018 г.

Изданието Car&Driver, което публикува скици на бъдещия седан, твърди, че той ще бъде изцяло от алуминий, като ще предлага просторен салон и относително компактни бензинови и дизелови двигатели с турбо. Те ще заменят остарелите V10 и W12. Предвижда се и пускането на хибридна модификация.

Снимка: Car&Driver

Тагове: Volkswagen Phaeton
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dobrev7006 ( преди 6 години )
    Сигурен съм че нито един от тези изклесани *** които пишат против фаетон никога не са се и казвали в такава кола за да изказват мнения, и според мен тези специалисти карат Вектри или Кадети! Първо почетете малко информация за тези коли пробвайте ги и тогава говорете *** парчета
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    джей зи ( преди 11 години )
    фолксваген се рекламира като народна кола и изведнъж премиум - не става така, за това и самото сравнение с форд таурус и крайслер 300 е много уместно за америка.Ако китайците направят ролс - ройс с техника на бмв какво ще стане?
  • #18
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А как възприемат фолксвагени с емблема на ауди порше и т.н. с цена на премиуми.ей тва ми обясни.явно има извънаредно *** хора които са готови да дадат пари само заради една емблема и име които нямат никакво съдържание.таргета на ваг са точно такива хора и те не са склонни да дадат повече пари за тази кола която има повече технологии и е по добра от другите с имена на премиуми.сега разбираш ли ентусиасте защо сте глуппави коне с капаци феновете на немското.вас ви интересува марката.
  • #17
    7 rate up comment 7 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Много добра кола, но зле позиционирана. В някои отношения надминаваше връстниците си (A8,S,7er). Ако не ме лъже паметта първо в нея монтираха W12- даже преди A8. Но хората не възприемат такава цена с емблема VW-нямат значение технологиите или колко е добра колата.
  • #16
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Фаетон е така наречената "градска каруца" :)
  • #15
    9 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Ako go pusnat na cenata na Skodka Superb moje i da se kupuva pove4e,no ina4e da prodava6 VW Octavia na bazata na Golf 5 razbira se, na cenata kato za Lexus i Mercedes zabravi.
  • #14
    11 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Vsyako neshto s prilagatelnoto "naroden" e ***!Naroden salam s mas,narodna nadenica sus soya,naroden krenvirsh s pera, narodna kola s asfalt-byagai dale4e ot tyah!
  • #13
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не,че злобея колата сигурно не е лоша- някакъв луксозен попораснал пасат ама все пак уникалните технологии вградени в него са :Dynamic Light Assist[19]Traffic sign recognition that can also detect overtaking restrictions[19]GPS-Navigation with Google EarthMobile broadband internet (UMTS)както и въздушно окачване. В общи линии тия екстри се предлагат почти във всеки съвременен автомобил.Ситроен предлагат завиващи адаптивни фарове в C5 от 15 години.И подобно окачване само че по напреднало.
  • #12
    10 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Който чете между редовете може да му светне една истина - емблемата продава. Никой не го интересува колко патента и т.н. има колата. Същата кола със същите технологии, но с емблема на Ауди щеше се продава, просто защото който е заделил 100К иска и преситж за тия пари, а не само технологии и удобство. Затова всеки иска да се набута в премиум сегмента - защото там името работи за теб, но преди това трябва да се поработи за "име"
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    И кой точно плаща на ВАГ за патентованата им климатична система? Нещо не можах да разбера. Питах Гугъл, и той не знае... Откъде ги измисляте тия партенки бе ВАГонетки мамини?