Френският производител Renault разкри какво се крие зад проекта #UNDER8, анонсиран в началото на месеца. Става дума за нова версия на Megane R.S. Trophy, която трябва да върне титлата „Най-бърз сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг“.
Както се очакваше, новият модел представлява оптимизирана версия на Mégane R.S. Той носи името Mégane R.S. 275 Trophy и разполага с по-мощен двигател, нова изпускателна система и стандартно Cup шаси с диференциал с ограничено приплъзване, което иначе се предлага като опция.
Новият Mégane R.S. 275 Trophy се задвижва от познатия 2.0-литров турбо двигател с четири цилиндъра, който обаче доставя с 10 к.с. повече - 275 к.с. при 5500 об/мин. Въртящият момент от 360 Нм е наличен в диапазона от 3000 до 5000 об/мин.
Всичко това трябва да позволи на френския хечбек да си върне титлата „Най-бърз сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг“, която бе отмъкната от Seat Leon Cupra 280 по-рано тази година. Испанският хечбек успя да премине през знаменитото трасе за 7 мин. и 58.4 секунди.
Какво време е успял да запише новият Megane R.S. 275 Trophy на Нюрбургринг ще стане ясно на 16 май.
Новият Megane R.S. 275 Trophy ще бъде представен на пазара на 3 юни. Той ще бъде произведен в лимитирана серия, която ще бъде достъпна в около 20 държави на пет континента. Цената на модела в Европа ще бъде около 38 000 евро.
В стандартното оборудване на новия модел присъства титаниева изпускателна система Akrapovic, която има по-ниско тегло и още по-дрезгав звук, тапицирани с кожа и алкантара седалки Recaro, покрити с алкантара волан и лост на ръчната спирачка, както и Zamac топка на скоростния лост. А срещу доплащане се предлагат регулируеми амортисьори Öhlins Road & Track със стоманени пружини, гуми Michelin Pilot Sport Cup 2, 19-инчови черни Speedline Turini джанти и др.
Снимки: Renault