IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подобрена версия на миналото

Второто поколение на Nissan Qashqai е по-голямо, по-практично и по-красиво

Подобрена версия на миналото

Nissan Qashqai е един от първите кросовъри на пазара, който успя да комбинира практичността на SUV моделите с ниските експлоатационни разходи на колите от хечбек сегмента. Японският автомобил се появи през 2006 г., след което се наложи на пазара като надежден и добър компаньон в ежедневието. Той дори се предлагаше във версия Qashqai+2, която предлага трети ред седалки и съответната възможност за ползване на данъчен кредит. В крайна сметка Nissan продаде повече от 2 милиона автомобила от модела. Имаше само един проблем - скучният дизайн.
Подобрена версия на миналото
Факт е, че красотата е в окото на гледащия, но ако трябва да сме докрай честни, изпитвахме трудности да забележим Qashqai на улицата, а идеята ни за уют не включваше интериора на тази кола. Хубавото в случая е, че това напълно се промени с второто поколение на модела, което бе представено съвсем скоро.

С новия Qashqai трудно бихте изживели кошмара на всяка плеймейтка – да остане на заден план на снимка във Facebook. Факт е, че Qashqai не изглежда революционно и главозамайващо, което не е и нужно в класа на семейните кросовъри, но е в пъти по-привлекателен от своя предшественик. Моделът е станал по-добър, по-дързък и по-голям. Интериорът пък предлага по-високо качество на материалите, както и повече място за обитателите. Оборудването е по-богато, а двигателите - по-ефективни.
Подобрена версия на миналото
И всичко това на цена, която е малко по-висока от тези на класическите хечбек автомобили – 32 190 лева. Разбира се, ако държите на по-специфични екстри с акцент към безопасността, като асистент за паркиране, който абсолютно сам намества колата в отворилата се пролука в идеалния център, или пък технологията за предупреждение на водача в случай на умора, ще трябва да се разделите с още няколко хиляди лева. Новият Qashqai дори се предлага със система, която ви предупреждава за движещ се обект зад автомобила по време на паркиране.
Подобрена версия на миналото
Гамата включва един бензинов (1.2 турбо 115 к.с.) и два дизелови двигателя – 1.5 и 1.6 dCi съответно със 110 и 130 к.с. Стандартно новият Qashqai се предлага с предно задвижване и 6-скоростна механична трансмисия, като срещу доплащане по-мощният дизел може да бъде окомплектован с два задвижващи моста и CVT кутия. За предпочитане са двата дизела в комбинация с механичната трансмисия, защото предлагат доста по-висок въртящ момент и скандално нисък разход на гориво от около 4 л/100 км.
Подобрена версия на миналото
Колкото до поведението на пътя, смятаме, че при разработката на новия модел японците са се постарали по-скоро да осигурят добра обратна връзка, чрез която шофьорът да “усети” пътя, отколкото да инвестират в нещо, което повечето им конкуренти наричат “спортно усещане”. Qashqai не е и не трябва да бъде спортен. Той има за цел буквално да извиси пространството, което предлагат хечбеците, като същевременно го съчетае с възможност за преодоляване на лоши пътища, високи бордюри и потоци, появили се изневиделица след проливните пролетни дъждове в планината.
Подобрена версия на миналото
Qashqai продължава да е онзи мултифункционален автомобил с ясна цел и посока, с което запазва статута си на изключително важен за Nissan. И има пълното право на тази претенция, защото въпреки че вече няма да се предлага във версията Qashqai+2, той предлага повече място както за пътниците, така и за техния багаж. Има ли нещо по-важно от това за едно младо семейство?

Снимки: Renault-Nissan България

Тагове: Nissan Qashqai
0 от 500
  • #11
    19 rate up comment 2 rate down comment
    до: ВАГ-фена ( преди 11 години )
    Ей ВАГ-фена не може да не се обади и да не почне да плюе.Баси човека,баси трола,баси спамера е...И на хубавото няма да каже,че е хубаво щом е правено от японци.Ако е немско,може и най-грозното и смотано да е ще го похвали. Просто няма такъв човек.Кон с капаци.Интересно на този СУВ му бяха сложили емблема на Фоклсваген дали същото това ВАГ-фенче, нямаше да получи оргазъм?
  • #10
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ВАГ-фенчето дето е много богато и не е карало коли под 150 к.с. забрави да спомене и че коли под 100 000 лв. също не е карал и не кара. Такъв богаташ, като него няма начин да не се изкаже за Кашкая и да не спомене, че е пълен ***. Не всички имаме възможност за Q5,6,7,8 и т.н.
  • #9
    15 rate up comment 4 rate down comment
    до mordo ( преди 11 години )
    Шкода Фабия, Рапид ака Поло има силите да се сравнява само с Дачия или с новия Датсун. Това тук е нещо доста по-сериозно.
  • #8
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Гледам, че някой хора са ми сложили минуси. Нямам нищо против това разбира се и щом нещо не им харесва, значи са прави да сложат отрицателна оценка. Интересно ми е обаче какво не им хареса? По мнението нещо ли или просто колата не ги кефи. Ако някой я е карал нека сподели. Ето на аз е карах и си казвам мнението. Препоръчвам на всеки да седне в тази кола и да види как се правят нещата добре. И препоръчвам на всеки да покара с ЦВТ, за да усети удоволствието без да ръчка скорости. Кефа е голям.
  • #7
    6 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-мощният е с 130 коня.....ами той буса на фирмата ми е по-мощен !!!! Тея яко се излагат. Аз кола под 150 коня не помня от кога не съм карал а какво да говорим за джип който е и по-тежък и с по-голямо челно-ПЪЛЕН *** ! Кола за сиромаси да убие номера ,че имал нова кола.
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кажи кое му е било трагичното на стария Кашкай? Сподели впечатления!
  • #5
    22 rate up comment 4 rate down comment
    до: mordo ( преди 11 години )
    Шкодата и Нисана са съвсем различен клас автомобили. Дори, като марки не е много коректно да се сравняват, защото едното е бюджетно изпълнение със стари технологии, платформи и на базата на Фабия, а другото е СУВ среден клас с много добри оценки по всеки показател. Шкодата е редно да се сравнява с Дачия.Кашкая с Тигуан да се сравнява е най-добре. Лично на мен обаче Кашкая много повече ми харесва и ако трябва да избирам ще предпочета него.
  • #4
    16 rate up comment 3 rate down comment
    карачо ( преди 11 години )
    Колата е много добра. Преди месец в чужбина правих тест драйф на модела 1,6 ДЦИ с ЦВТ трансмисия. Много приятен за каране автомобил. Останах очарован. Возия, комфорт и всичко останало е на ниво. Много екстри и широко е в купето. Предния модел беше с леко тясна седалка за водача и не беше чак толкова удобен. Колата наистина е перфектна и нямам никакви забележки. С ЦВТ-то е много по-комфортно да се кара отколкото с АТ или РТ. На пазара по-добро предложение за тази цена няма с момента.
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    mordo ( преди 11 години )
    Сравнявай дизел с дизел. На Кашо дизел базовото оборудване със 110 к.с. струва 35690 лв., Шкода Рапид Спейсбек (105 к.с. дизел), Едишън (допълнителен пакет над най-високото оборудване Елеганс) струва 30290 лв. 5000 лв. "малко" ли са?
  • #2
    5 rate up comment 7 rate down comment
    razgradski pop ( преди 11 години )
    абе всичко е добре, ама тия 19 инчови гуми са абсолютен мазохизъм..за тази кола мах 17 инча са предостатъчни..