IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda иска по-добро представяне в Китай

Японската компания удвоява моделите си за най-големия автомобилен пазар в света

Honda иска по-добро представяне в Китай

Honda иска по-добро представяне в Китай
Премиерата на концепцията Honda Spirior в Пекин. Снимка: Automedia.bg

Японският автомобилен производител Honda си е поставил за цел да увеличи пазарния си дял в Китай, съобщава Ройтерс, цитирайки японския вестник Nikkei.

Увеличаването на продажбите в страната ще бъде постигнато най-вече с нови модели. След около две години гамата на марката в Китай ще бъде представена от 20 модела, докато в момента тя наброява едва 10 модела.

За да бъде възможно това, в съответствие с местните закони, Honda ще сподели свои платформи и технологии с партньорите си в страната - Dongfeng Motor и GAIG. Освен това японската компания ще увеличи използването на произведени в Китай части за местните си модели, за да минимализира разходите за производство.

Част от бъдещите си модели за китайския пазар Honda показа на изложението в Пекин през април. Концепцията Spirior, например, представя следващото поколение седана Accord за Китай, а компактният Concept B дава първи поглед към бъдещ лифтбек, който ще дебютира на местния пазар през 2016 г.

Анализатори прогнозират, че през тази година пазарът на автомобили в Китай ще отбележи двуцифрен ръст, продиктуван от увеличаващото се търсене. Местните клиенти предпочитат чуждестранните марки автомобили, което кара повечето световни автомобилни компании да инвестират все повече на най-големия автомобилен пазар в света.

Тагове: Honda
0 от 500
  • #22
    7 rate up comment 1 rate down comment
    до ентусиазиран WAG ( преди 11 години )
    "...И като вземеш, че двигателя беше много по сериозен от този на CRV ..." смях в залата! Да сравняваш двигател на Хонда с двигател на ФВ ???? Ти от къде падаш? Кое е му е по- сериозното, че на всеки 5 хил. е в сервиза?
  • #21
    2 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Дори не си прочел какво съм написал.Touraeg R5 TDI можеше да се вземе реално за около 66К при това с доста неща които ги няма въобще при CRV, но за сметка на това имаше дълъг списък от който можеше да си избереш точно това което ти трябва.И като вземеш, че двигателя беше много по сериозен от този на CRV разликата ставаше още по голяма.
  • #20
    16 rate up comment 1 rate down comment
    До ентосиасчето ( преди 11 години )
    Малкия - като гледаш ценовите листи, опитай да мислиш: срещу екстрите на Хонда преобладава буквата S= стандартно оборудване,значи включено в цената, която за CR-V почва от 43к лв!Като отидеш при VW ще видиш, че стои буквичката О = опция,т.е. за всичко се плаща допълнително, а най-евтиния Туарег почва от 99к лв!И да те помоля да спреш с глупостите при сравнението на коли от различни категории и класове, че взе да ставаш нарицателен !
  • #19
    4 rate up comment 12 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Можността на двигателя, скоростната кутия и въобще задвижването са ключови фактори при определяне на цената на автомобила в дадена категория. Виж ценовата листа на който и да е производител.Когато бях в хонда да гледам CRV, се предлагаше още Touareg R5 TDI и CRV-то влизаше в неговия ценови клас. Взимайки в предвид, че хонда отказаха всякакви отстъпки-реалната цена е=обявената-т.е. не си струва.
  • #18
    13 rate up comment 3 rate down comment
    до ентусиаста ( преди 11 години )
    Ти щом съдиш за цената по конските сили си ясен.Я кажи ама честно, кой клас си?
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 11 години )
    във всеки случай са в пъти по-доволни от азиатските (корейски и японски) от френските *** - особено рено!така е и в останалия свят
  • #16
    5 rate up comment 12 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    "Германците най-доволни от азиатските автомобили."Като започне някой да разправя глупости за да провлече интерес. Като са толкова доволни от тези коли защо като отидеш в германия почти не ги срещаш по улиците. Ай стига глупости. тази статистика (дори да приеме за вярно гласуването) показва че тия дето пишат в общите форуми харесват азиатските коли - може би защото за тях няма развити бранд-фен форуми.
  • #15
    4 rate up comment 12 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Имам в предвид, че Honda искат близо 70К за CRV с автоматик-чисто субективно ми се струва доста за кола 150 коня. Не казвам, че е лоша - просто е надценена.Акорда започва от 40К - ако го сравниш със Octavia (подобни размери и двг) - пак се вижда съществена разлика. Не са лоши коли но нямат високи продажби заради цените според мен.
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    до autoenthusiast ( преди 11 години )
    Приятел, не разбирам какво имаш предвид със следното:"Отделно искат доста с/у не толкова високо качество и технологии (вж. Акорд и CRV)".Питам те, понеже имам сериозен опит и с двата модела - по отношение на качеството нямам никакви оплаквания, особено що се отнася до Акорд, дори за последния модел мога говоря само добри неща, освен сравнително малкия багажник. CR-V e страхотна семейна кола - малко скучна и може би безлична, не особено проходима, но все качествена и практична.
  • #13
    12 rate up comment 1 rate down comment
    !?!!? ( преди 11 години )
    Като чета коментарите , повечето са писани без да се прочете статията! Написано е много ясно:"Освен това японската компания ще увеличи използването на произведени в Китай части за местните си модели...". Някъде да пише , че в моделите за Америка и Европа ще се монтират китайски части??? Произведените в Китай коли на Хонда са САМО за местния пазар, същото важи и за Мазда.