IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробности за новото Audi A4

Моделът ще получи 1.4-литров бензинов мотор със изключване на цилиндрите

Подробности за новото Audi A4

Подробности за следващото поколение на семейството Audi A4 бяха разкрити от изданието Auto Motor und Sport.
Подробности за новото Audi A4
Според информацията машината ще запази сегашните си пропорции, но дизайнът ще претърпи съществени изменения. Моделът ще получи заден спойлер за подобряване на аеродинамиката, напълно светодиодни фарове, които ще се предлагат като опция, както и по-широка задна оптика.

Централната конзола ще бъде в стила на обновения флагман Audi A8. В оборудването ще влязат проекционен дисплей и информационно-развлекателна система с голям тъч-скрийн. Сред двигателите ще бъде включен и 1.4-литров бензинов TSI мотор със система за заключване на два от цилиндрите.

Планира се още появата на хибридна модификация. Тя ще бъде със система за задвижване на четирите колела, като ще съчетава 2.0-литров бензинов мотор с мощност 211 к.с., както и електрически двигател, генериращ 95 к.с. Само на електричество тази версия ще може да измине 50 км.

Вече е известно, че излизането на новото поколение на Audi A4 бе преместено от 2014 г. за лятото на 2015 г. Отлагането бе обявено с необходимостта от промени по дизайна, окачването и електрониката. След седана и комбито А4 ще се появят купе, кабриолет и фастбек А5.

Снимка: Audi

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #17
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ей безработни селянчета-голфаджии, вие германските коли за коли ли ги смятате тиящ фашистки консерви. Скапани германски еднодневки.
  • #16
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ПО Афганистан и цяла Африка,както и САЩ,Австралия и т.н. е пълно с 20 годишни Тойотаи,но няма германски еднодневки. Този *** селянин си мисли,че с неговото село се изчерпва светът. ***, в Българич японски коли не се внасчха заради по-голямото мито. Всички като теб тогава купуваха Гоуфове и Кадети,ама един кадет няма по улиците,както и гоуф 2 няма. По-здрава кола от Японската няма.
  • #15
    6 rate up comment 12 rate down comment
    brembo ( преди 11 години )
    Те освен оризарски консерви ,миришещи на риба ,друго на се карали горките оризарчета,ха-ха-ха.Отделно на драг рейсинга в Бг ,никакви ги няма ,кво да искаш от тях оризарчета.
  • #14
    9 rate up comment 15 rate down comment
    100 ( преди 11 години )
    Оризарите, които изобщо имат безумието да сравняват японски с немски марки да ми кажат на какво прилича една 20г. тойотка или каква и да е жълта кола, със един 20г немски автомобил. Едните можеш да ги срещнеш навсякъде, другите само в моргите!
  • #13
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Виц ( преди 11 години )
    -Защо не се оставя ФВ на слънце?-За да не му се разтече асфалта!
  • #12
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Nick ( преди 11 години )
    А по-следващия модел ще се задвижва с двигател от вентилатор и разход колкото запалка. Няма лошо, те щом Шкода Суперб и Пасат правиха и правят с 1.4 и то 122к.с. а не 140/150к.с. който е наличен при Сеат Леон например, сигурно ще е ок.
  • #11
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Баце ( преди 11 години )
    Хаха мишоците не могат да се борят с Мерцедес и като видяха новата Ц-класа, си върнаха коша в завода, че щеше да е резил. Ще ги видиме понатам, 1.4 и ще изключва цилиндри хахахахаха
  • #10
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    следващата версия я чакаме с двигател 0.9 тди - от време на време с 3 цилиндъра и отвреме на време с 1.5-2 цилиндъра в действие.
  • #9
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Енергията спестена от изключените цилиндри отива за реклама.
  • #8
    9 rate up comment 7 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Технологията за изключване на част от цилиндрите мисля, че я имаха MB за 12 цилиндровите.Иначе идеята е добра, но има редица технологични проблеми които намаляват ефекта при нея. Не знам когато го правят за малки двигатели дали е толкова ефективно но предполагам, че е - щом си дават труда да го правят.Някой запознат ли е как става? С допълнителен клапан?