IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus слага турбо двигател и на седана IS

Японците ще заложат на мотора, представен на новия NX

Lexus слага турбо двигател и на седана IS
Инженерите на компанията Lexus са решили да поставят турбо-мотор и на седана IS, съобщава изданието Car Advice. Това ще е същият двигател, който бе представен на дебютиралия тази седмица кросовър NX.
Lexus слага турбо-мотор и на седана IS
Агрегатът е с 4 цилиндъра и обем 2.0 литра. Той развива 240 к.с. и 349 Нм въртящ момент, което е повече от сегашния базов мотор на IS 250 – 2.5-литров V6, предлагащ 204 к.с. и 250 Нм. Въпреки промяната старият V6 ще продължи да се предлага в базовото оборудване на модела. Производителят предвижда новия двигател да се предлага на още няколко модела, като сред тях ще бъде и Toyota RAV4.

Очаква се Lexus IS с 4-цилиндровия турбо-мотор да се появи на пазара едва в началото на 2016 г. Третото поколение на модела бе представено преди година на международното изложение в Детройт. Освен във версията с 2.5-литровия V6 двигател, седанът се предлага и в модификация IS 350 с 3.5-литров V6, развиващ 318 к.с. Има и хибриден вариант - IS 300, в който влизат 2.5-литров бензинов двигател и електромотор, доставящи общо 220 к.с.

Снимка: Lexus
Тагове: lexus is lexus nx
0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    go6o ( преди 5 години )
    до JDM+Mercedes Новия турбо мотор на Porsche e с идентични характеристики като на Лекса... Двигателят не е само коне, в този клас се гледа да е издървлив, да не реве като скутер при скорости от 120-160 на магистралата и да има тяга от ниски обороти. Не виждам адекватна причина поради която който и от вас трябва да бъде интернет трол и да хейти коли, които и без това надали ще кара близките 10 години. BMW Mercedes Audi - най-лесният начин да избиете комплекси
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Тойота не са луди да се конглокират в Мерцедес. За това си имат Лексус. Въпреки че разликите бежду базова Ц-класа и Авенсис едва ли са особено големи.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 5 години )
    Ама като почнат разни хора да ми хвалят Тойотите и да ми обясняват колко били хубави... Що не идете на един тест драйв на "коя да е Тойота", без всякакво значение е, каквато искате си изберете... После се качете в новата С класа с базовия мотор, ако щете - 1.6 турбо със 156 к.с. и после пак ще говорим за коли. Ако някой каже, че в това сравнение може да спечели Тойотата, значи просто не се качвал на правилната кола. Аз лично в по-евтино направени коли от японските, не съм се качвал!
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Лукса е нещо индивидуално за всеки. За един е кожения салон, за друг е мощния двигател, за трети електронните джаджи и т.н. Концепцията на немските производители е всеки сам да си избере какво му е необходимо и предлагат огромен избор. Японците ти казват "Якошиба Накушетка е решил, че това е лукса - не се коментира повече." Виж, че в ценовата листа има два модела IS - един пакет за едниния и 3 пакета за другия - това е всичко - няма избор.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Да не говорим пък за другите трагикомични "премиум" изпълнения като Алди А4 за 52000 лв или БМВ 316и за 56 000 които практически са 70-80% от пазара на тия модели.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    IS250 за 64000 е базов. С180 базов е 62000. За кухата хралупка 62>64?? Абе, мамин, ти за кое година повтаряш 3-ти клас?
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    "...Я погледни цените за Европа,че Лексус няма евтини модели като германските анти-премиуми. Лексус е класа и държи най-високите цени.." Гледам IS 250 - 63000 със всички екстри - това е по евтино от VW Passat със съответните екстри и двигател. Соътветния MB C250 - 73 000 без никакви екстри. Ако го накичиш като лексуса ще отиде на 100К+.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Че е грозна грозна е и това е ясно на всички. "Настъпена жаба" много повече подхожда на този Лексъс от колкото на сирокото. Високотехнологичната и премиум марка най накрая откри 4 цилиндровия двулитров турбо двигател - поздраления. Карал съм предния модел с 2,5 - много шумен и с много евтини материали в салона (бежов салон). Музиката му беше доста добра обаче и си влизаше в стандартното оборудване.
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 5 години )
    Razlikata megdu nai-nadegdnata marka Lexus\Toyota i drugite kuci kone,narekli se shvabski premiumi e kato razlikata megdu kosmi4eska sovalka i trabant
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Еnzo ( преди 5 години )
    Не знам какви ценови листи гледаш, но от всички коли в класа С-класата на Мерцедес, Лекса е най-евтин. По-скъп е хибридния вариант. И не обяснявай с клишета, а ако имаш информация за цени - кажи нещо конкретно. И не съм казал, че са евтини, а че са по-евтини от съответните немски аналози в съответния клас. И то доста по-евтини, с повече от 10 хил. лева, което си е разлика. Иначе, ако според теб V6, нормално аспириран, с обем 2.5 и мощност от 208 к.с. през 2014г. е най-висока технология...