2/99 представяне на минивана Мултипла, 1.6 литров бензинов мотор със 103 к.с. и 1.9 литров дизелов мотор със 105 к.с. ABS и 4 еърбега серийно.
4/00 модел Bipower с LPG (газ) / бензин задвижване – 1.6 литров със 103 к.с.
12/00 модел Bluepower с LPG задвижване, 1.7 литров с 95 к.с.
9/02 подобрения в модела, опция за въздушни възглавници за главите
9/04 фейслифт, 1.9 JTD вече е със115 к.с., а от 11/05 със 120 к.с.
Има автомобили, чиито шофьори се чувстват длъжни да се извиняват за своето решение за покупка – Мултипла до 2004 година е точно такъв автомобил. Само че, за какво по-точно се извиняват шофьорите на Мултипла? За богатото серийно оборудване ли? За широкото пространство в купето ли? Ето Ви фактите: никъде в този клас 6 човека плюс 400 литра багаж не могат да бъдат така комфортно обслужени. Щеше ли иначе Honda да копира концепцията на Мултипла със своя FR-V? Цялото това нещо е подправено със щипка авангардност. За капак има и две версии на газ. Най-предпочитан от всички варианти е дизелът – култивиран, тих и мощен. Твърдото шаси, подценено със слабичкия бензинов агрегат, също носи удоволствие от шофирането.
Мултипла несъмнено е много практичен автомобил, жалко че качеството на изработката му не е добро и надеждността е толкова ниска.
Най-често срещани повреди
Моторите често късат ангренажни ремъци, горивната система дава дефекти, газ-вентилите на Bipower/Bluepower изпускат (обратно повикване в сервизите на Fiat по този повод през 2000 година), имобилайзерите дефектират.