IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Hyundai Sonata акостира в Ню Йорк

Продажбите на модела стартират през лятото

Новият Hyundai Sonata акостира в Ню Йорк

Компанията Hyundai представи официално новото поколение на модела Sonata. Премиерата се състоя на салона в Ню Йорк, а продажбите на световните пазари ще стартират през лятото.
Новият Hyundai Sonata акостира в Ню Йорк
Снимка: Hyundai

Новият Hyundai Sonata е с 35 мм по-дълъг и с 30 мм по-широк от своя предшественик. Размерите на седана са дължина от 4855 мм, широчина - 1865 мм, височина - 1475 мм и междуосие - 2805 мм. Минималният обаем на багажното отделение достига 462 литра.

Съществена промяна е направена и по отношение на дизайна на колата. Новият модел е по-динамичен, като формите са изпълнени в стила Fluidic Sculpture 2.0, който вече бе демонстриран при новия Genesis. Интериорът е обзаведен с висококачествени материали, а в оборудването присъстват екстри като предни седалки с отопление и вентилация, електрическа щора за задния прозорец, задни седалки с подгряване, 8-инчов информационен дисплей и много други.

За безопасността пък се грижат технологии като адаптивен автопилот, система за следене лентата на движение, система за предупреждение при наличие на обект в сляпата зона на страничните огледала и др.

Новата платформа, на която е построена колата, предоставя с 41% по-голяма здравина на усукване и с 35% по-голяма якост на огъване. Тестовете на модела са протекли на различни места по света, в това число пистата Нюрбургринг в Германия и полигонът Мохаве в Калифорния.

Представеният в Ню Йорк модел ще предлага избор от два бензинови двигателя. Базов е 2.4-литровия GDI агрегат със 185 к.с. и 241 Нм, а като опция може да се поръча 2.0-литров турбо двигател с 245 к.с. и 352 Нм. И двата двигателя се оборудват стандартно с автоматична скоростна кутия с 6 степени. Задвижването, поне за сега, е само към предните колела. Очаква се версията за пазара на Европа да получи и дизелови мотори.

 

Тагове: Hyundai Sonata
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 10 години )
    Хмм Интериорът е взаимстван от Ауди :))Проблемът че за разлика от този на Ауди изглежда ужасно постно и някак ефтино :( Странно защо изоставиха своят си стил и буквално са засрали с това евтино и нескопосано копие иначе приятното усещане което оставя външният вид на този нов модел :)
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пластмаси ли? Хм, направете си труда да седнете в един клас модели на хюндай и ФВ от 2007 насам, и ще останете много замислени какво точно във фолксвагените струва повече.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    0 ( преди 10 години )
    сега си говорим за тези нови коли нови технологии а след 30-40 години когато някой от нас станат на преклонна възраст и имат внуци ще си спомняме за тези бъдещи класики който тогава ще бъдат трудни за откриване и някой млад колекционер или репортер ни питат "наистина ли сте карали тази велика кола"и тогава да можем да кажем да затова ви моля нека не ги плюем те са като новородените деца а никой не мрази децата
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    И забравих да напиша, че макар и сбито, някои нещата от текста ме заинтересуваха и определено ще се кача да покарам този автомобил с всичките му екстри, след като го пуснат на пазара!
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Значи пластмасите най-важни....БРЕХ!А цялата сглобка?А качеството?А сервизното обслужване?Защото знам, че Ауди е по-скъпа за поддръжка от Мерцедес!
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това ауди което си карал не се брои, все пак не трябва да си вадиш заключение за една кола като си бутал пластмасова китайска играчка ауди в мащаб 1:1000 от магазин джъмбо за 2лв. Не съм видял някъде или прочел някъде Аьди с евтини пластмаси а напротив навсякъде се смоменава високото качество на материалите в купетата на Ауди, виж при Тойота четем всеки път че купето е с евтини пластмаси. Като гледам цените на автомобили втора ръка се чудя защо ауди е най-скъпо? А6-, 5-сер, клас, А8-7-сер.
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз аудио съм карал, доста ново и му видях плюсовете и минусите.
  • #8
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Влез в едно Ауди, покарай го малко и недей да слушаш на Дошото бръщолевенията. Тогава ще спреш д пишеш глупости.
  • #7
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами не сравних го с Ауди, защото БМВ и мерц са доста по-нагоре като качество най-малкото и дизайн. Просто Ауди се е превърнало в нарицателно за пенсионерски дизайн и евтини материали в купето в "премиум" сегментаа. Както се казва първо тях трябва да задминат, пък после да гледат към мерц и бмв ... след тях пък може и към Лексъс и Инфинита да погледнат след 5-10 години,кой знае корейците много се развиват в последно време.
  • #6
    1 rate up comment 11 rate down comment
    До 1-вия ( преди 10 години )
    Ти луд ли си, бе? Хейтърите тука всичко вече сравняват са Ауди, това само показва колко са добри немците и как умират от яд нещастниците, че са скъпи, красиви и лукзозни и се продават на поразия, защото са желани автомобили, а оризарските талиги ги купуат хора, които само толкова могат да си позволят.