IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новият Lexus NX

Моделът дебютира с избор от три задвижващи агрегата

Това е новият Lexus NX

Японският производител на премиум автомобили Lexus представи серийната версия на кросовъра NX. Официалната премиера пред публика ще се състои 20 април в Пекин, а продажбите трябва да стартират по-късно тази година.
Това е новият Lexus NX
Дизайнът на серийния Lexus NX е далеч по-умерен от този, който демонстрира концептуалната версия на модела. Но все пак формите са по-авангардни в сравнение с повечето предложения в този сегмент. Кросовърът е изпълнен според последните дизайнерски тенденции на Lexus, като залага на голяма трапецовидна решетка на радиатора, широки арки на кланиците, LED светлини, хромирани елементи и стандартни джанти с размер 17 инча. Като опция се предлагат колела с размер 18 инча.

Салонът също е типичен за новите модели на Lexus. Материалите са с високо качество, уредите са разположени ергономично, а сред технологиите на борда присъстват система за безжично зареждане, хедъп дисплей, голям информационен дисплей на арматурното табло и др.
Това е новият Lexus NX
При дебюта си на пазара моделът на японската марка ще предлага избор от три задвижващи агрегата. Базовият модел - NX 200, ще разчита на атмосферен двигател, а следващият в гамата - NX 200t, ще се задвижва от новия 2.0-литров турбо двигател. Върховият модел - NX 300h, ще разчита на хибридна технология.

Техническите и динамични показатели на Lexus NX ще станат ясни при премиерата. Стандартното задвижване на първите две версии е към предните колела, а като опция може да бъде поставена система AWD.

Снимки: Lexus

Тагове: lexus nx
0 от 500
  • #51
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Германчетата в близките 10 години ще се мъчат да достигнат качеството на Китайците,а за Япония и Корея нямат никакъв шанс.Европейска работа второ качество.
  • #50
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Koeto si e grozno niama kak da se otreche.
  • #49
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    A3, не щели, а отдавна са го направили - още през 89-та Селика ST185 е с над 220 коня от 2 литра / 4 цилиндъра турбо. Както правилно е написал РРЕ, добре че са японците да има немците откъде да копират технологии. Че тях ги бива само да патентоват чужди открития и после да промиват празните кратунки като твоята че били големите изобретатели.
  • #48
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Поздравления на дизайнерите-сътворили тази авангардна линия на марката!Поздравления на шефовете-за смелостта им да одобрят производството на върховата им моделна марка!
  • #47
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много добро
  • #46
    13 rate up comment 1 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    to HONDA ot 10 godini ima 2.0 bez turbina s 250 konia, folkvagen4e za da izkarat tolkova kone slagat po 1 ili dve turbini. Avtomobili praviat iaponcite. Germanskite ednodnevki kopirat vsi4ki moderni avtomobilni tehnologii ot iaponcite.
  • #45
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като чета тук и получавам комплекс за малоценност.Такива велики инж. мисли а няма бг каруца,такива баровци а по улиците само 15-20 годишни трошки.А после се сърдиме когато ни рисуват като ***
  • #44
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Slav 78 ( преди 10 години )
    Абе какъв е този фанатизъм бе, да не сте акционери в Лексус ? Като ви харесва толкова, купете го. За мен е много грозен, и немците имат грозни коли, ама това е върха и без тия ама той е различен. Грозен е точната дума, даже много грозен.
  • #43
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Виж, за сметка на това в сервиза служителите им не могат да вдигнат глава от работа по дефектните коруби, а опашката с коли чакащи за поредния ремонт стига до караулката на Църна маца...
  • #42
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не, не е фанатизиран - тях в Порше БГ ги задължават да си уплътняват работното време с писане на хвалебствени слова за марките, които продават. А свободно време търговците им имат бол, защото никой не влиза в салоните - VW в България се продава само втора ръка, а Ауди се купува, за да се паркира пред Син Сити, докато отиваш на чалга с официалния си анцуг. И те така...