IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новият Lexus NX

Моделът дебютира с избор от три задвижващи агрегата

Това е новият Lexus NX

Японският производител на премиум автомобили Lexus представи серийната версия на кросовъра NX. Официалната премиера пред публика ще се състои 20 април в Пекин, а продажбите трябва да стартират по-късно тази година.
Това е новият Lexus NX
Дизайнът на серийния Lexus NX е далеч по-умерен от този, който демонстрира концептуалната версия на модела. Но все пак формите са по-авангардни в сравнение с повечето предложения в този сегмент. Кросовърът е изпълнен според последните дизайнерски тенденции на Lexus, като залага на голяма трапецовидна решетка на радиатора, широки арки на кланиците, LED светлини, хромирани елементи и стандартни джанти с размер 17 инча. Като опция се предлагат колела с размер 18 инча.

Салонът също е типичен за новите модели на Lexus. Материалите са с високо качество, уредите са разположени ергономично, а сред технологиите на борда присъстват система за безжично зареждане, хедъп дисплей, голям информационен дисплей на арматурното табло и др.
Това е новият Lexus NX
При дебюта си на пазара моделът на японската марка ще предлага избор от три задвижващи агрегата. Базовият модел - NX 200, ще разчита на атмосферен двигател, а следващият в гамата - NX 200t, ще се задвижва от новия 2.0-литров турбо двигател. Върховият модел - NX 300h, ще разчита на хибридна технология.

Техническите и динамични показатели на Lexus NX ще станат ясни при премиерата. Стандартното задвижване на първите две версии е към предните колела, а като опция може да бъде поставена система AWD.

Снимки: Lexus

Тагове: lexus nx
0 от 500
  • #21
    26 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    абе тия японците са много прости, защо 2 литров по смешен мотор нямат лиЗащото, Батенце, японеца си изпипва двигателите, и макар с много по малки размери, изкарват много по-голяма мощност. На скоро от 2.0 двигател Митцубиши изкарват 440 к.с, нещо за което, на Хер Вурст му трябват поне 4-5 литра! Така че не бързай да казваш, че двигателя е смешен, че единствено ти звучиш смешно!
  • #20
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Batkooo Batko, за едно нещо си много прав, тук има много прости хора, само че това не са японците :))))).
  • #19
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Това определено ми харесва много повече от дялания с теслата ГЛК, оцъклената жаба Х1 или масовата, до болка позната със отдавна изчерпан и скучен дизайн Кю 5-ца. Бих казал, че това е направо като кола от бъдещето, сравнено с масовките по-горе! А интериора е направо невероятен- изчистен, функционален, и създаващ чувство за уют! Аз лично бих предпочел подобен хибрид, не че германското трио не е хубаво, просто е до болка познато...
  • #18
    2 rate up comment 23 rate down comment
    BaTko ( преди 10 години )
    абе тия японците са много прости, защо 2 литров по смешен мотор нямат ли
  • #17
    3 rate up comment 21 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Да бе по-различна е от немските лесноразпознаваеми аналози но дали е Хюндай или Нисан не се знае , а всеки един човек с положение би искал да се знае че кара Лексус ....просто една омазана японка...
  • #16
    17 rate up comment 4 rate down comment
    естет ( преди 10 години )
    Ако можех да опиша колата само с 2 думи, бих казал:красота и съвършенство!Разбира се всеки си има вкус и на някой може да не му хареса. Аз лично смятам, че този Лексус и не само този, правят много приятни за окото автомобили. Отличават се от цялата сива маса и говорят за индивидуалност на собственика. При немски те аналози, всичко е скучно, банално и стандартно. Няма никаква естетическа наслада. Този Лексус, сложен до немски премиум е като кола от бъдещето.
  • #15
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Отпред е като ледоразбивач, хахаа...Де го видяхте това елегантното и красивото не знам. Абе Тойота, кво може да очаква човек...кофти дизайн и сервизни акции.
  • #14
    7 rate up comment 19 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    какви елегатни линии видя в това горе , има тотално несъответствие между шаси и купе , предницата стърчи дилетантски все едно има лопата за сняг отпред...погледната директно радиаторната решетка прилича на зле ударен зил , сплескана от двете страни...целия кросовър мяза на сумист с пухенка който ще се катурне на земята всеки момент...дизайна на Аудита за сравнение прилича на спортист в костюм...
  • #13
    20 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Kola-me4ta!
  • #12
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    И за какво сравнение с Алди говорите? Алди са жалките имитатори на Лексус когато пуснаха първия премиум кросоувър - RX ошще през 97-***.