IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW представи M4 Convertible

Дебютът пред публика ще се състои в Ню Йорк, продажбите стартират тази година

BMW представи M4 Convertible

Германският автомобилен производител BMW представи официално версията кабриолет на новото поколение М4. Премиерата на модела пред публика ще се състои този месец на изложението в Ню Йорк, а продажбите ще стартират по-късно през годината.
BMW представи M4 Convertible
Задвижването на напълно новото BMW M4 Convertible е поверено на познатия от М3 Sedan и М4 Coupe новоразработен редови шестцилиндров двигател с технология M TwinPower Turbo. От трите литра работен обем двигателят извлича максимална мощност от 431 к.с., а максималният въртящ момент от 550 Нм е на разположение в широк оборотен диапазон - между 1 850 и 5 500 об/мин.

Това осигурява на M4 Convertible ускорение от 0 до 100 км/ч за само 4.6 сек. А при моделът, оборудван с опционалната седемстепенна М скоростна кутия с два съединителя, дисциплината отнема дори по-малко - 4.4 сек. Максималната скорост на движение е ограничена по електронен път на 250 км/час.

Що се отнася до потреблението на гориво, официалната информация сочи, че моделът има среден разход на гориво от около 9 литра на 100 км. Вредните СO2 емисии са в рамките на 213–203 г/км.

Съставеният от три части сгъваем метален покрив - основата новост при M4 Convertible спрямо М4 Coupe - се отваря за около 20 сек. с натискане на бутон и може да функционира при скорост до 18 км/ч. Вместимостта на багажника при отворен покрив е 200 л., а при затворен разполагате с 370 л.

При създаването на модела инженерите на компанията са заложили на интелигентната олекотена конструкция. Така например предният капак и предните странични панели, както и много от компонентите на окачването са изработени от алуминий. При новото BMW M4 Convertible се използва и много лекия, но и екстремно здрав материал CFRP (карбонов композит). От CFRP е произведен кардановия вал, който е цял и без междинна опора, с което се постига значително намаление на теглото и на въртящите се маси. Напречната греда от CFRP между опорите на окачването в моторния отсек има тегло само 1,5 кг., като в същото време е значително по-здрава от сравним елемент от алуминий. Предприетите мерки за понижаването на теглото осигуряват собствено тегло по DIN от само 1 750 кг. – или около 60 кг. по-малко спрямо предишния модел.

Новият M4 Convertible разполага с активен М-диференциал, BMW M Compound спирачки и настроено от спортното подразделение електромеханично кормилно управление на волана. Като опция могат да се поръчат адаптивно М-окачване с режими COMFORT, SPORT и SPORT+, карбон-керамични спирачки със златисти спирачни апарати и много други, сред които и ексклузивните опции на BMW Individual.

Всички подробности, включително цените, ще бъдат разкрити на 16 април, когато ще се състои официалната премиера на модела.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 10 години )
    Съгласен съм,кабриото винаги е по-тежко,но не заради покрива,а точно поради липсата му-трябва да се усили пода,за да не се сгъва колата. Покривът обикновено носи тези натоварвания. Иначе говорех за общата тенденция. Сравни голф,например,от първо до седмо поколение по маса-натежаването е почти двойно. И при всички други е така.А за бавареца си прав-страхотен е.
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    vel_co - кабриолетите винаги тежат с едно 150 кила отгоре, заради конструкцията на сгъваемият покрив. Нали трябва да е здрава? За това и теби! Пък 8-цата е купе! И не е с 3 литров мотор с 340 конски сили и не гори 12/100 в града, ами гори 20/100. Мисля, че колата е доста добра!На мен ми харесва и ако имах пари за нова такава, нямаше да му мисля!
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 10 години )
    Преди години осмицата като тежеше толкова се смяташе за танк. Сега това тежало "само" толкова и то след олекотявяне. Въпреки новите материали колите натежават значително.
  • #21
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    до долния - *** ти като нощо не разбираш що трябва и другите да са като тебе!??!
  • #20
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Моторът на Нисан ГТ-Р се прави РЪЧНО от 3-*** японски майстори! Никога няма да го сложат в китайски *** с червени седалки - бмв!За германчетата остава само да плачат по писти и светофари и да бълнуват за "лукс" и "престиж" по бг форумите муахахахахаха!
  • #19
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    имам заз, и бих един ГТ-Р на400м.стана на точка в огледалото истина е!!!защото тои е остана на място кутията му блокира глям срам бра
  • #18
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    тва смешно беемвенце остава на точка в огледалото на ГТ-Р за по-малко от 10 секунди! Поредния германски псевдо "спортист" с червени седалки муахахахахаха
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Дешо ( преди 10 години )
    GT-R??????????????? АБЕ ДОШО...no comment!
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ех мечти мечти... но се надявам да ти се сбъднат ....
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до бавареца ( преди 10 години )
    Във времена на криза и 5 ще стигнат, останалото колата ще го свърши