IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продават се 11 Lexus LFA

Най-скъпият от тях е оценен на 392 300 долара

Продават се 11 Lexus LFA

Lexus произведе само 500 бройки от своята суперкола LFA, които моментално бяха разграбени след излизането им на пазара. Машината, разчитаща на 4.8-литров V10 мотор и каросерия от въглеродни нишки, бързо се превърна в един от най-търсените модели в света.
Продават се 11 Lexus LFA
Изданието Autoevolution обаче успя да открие интернет сайт, на който 11 от собствениците на LFA са пуснали обява, че продават своя любимец. За сведение на тези, които все още се интересуват от закупуването на суперколата на Lexus, най-евтината от предлаганите машини струва 348 900, а най-скъпата, която е изминала само 42 мили - 392 300 долара.

Повечето от изложените автомобили са изминали едва по няколкостотин километра, като всички са в идеално състояние.

Припомняме, че двигателят на Lexus LFA е създаден в сътрудничество с Yamaha. Той е 4.8-литров V10, доставящ 560 к.с. и 480 Нм., като работи съвместно с 6-степенна роботизирана скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/час става за 3.7 сек., а максималната скорост превишава 320 км/ч.

Около 65% от автомобила са изградени от въглеродни влакна, като общото му тегло не превишава 1480 кг. Двигателят е предно разположен (зад предната ос), а задвижването е поверено на задните колела. Съотношението на тежестта между предната и задната ос е 48:52.

Любопитен факт е, че този автомобил не носи печалба на производителите. Цената му не е никак ниска - от 375 000 долара, но тя покрива само разходите по проектирането и производството му.

Снимка: Lexus

Тагове: Lexus LFA
0 от 500
  • #26
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Кларксън каза че ЛФА има недостатъци, но въпреки това е най-великия автомобил който е карал.
  • #25
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    в заключение-тъпо е да имаш японско в гарожа.по тъпо е да имаш тоиота.и наи тъпо-лфа.затова ги продават на загуба .
  • #24
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам дали двигателя на немците е консуматив, но немците поне правят двигатели а Тойота вземат такива наготово. Тоест за Тойота двигателя е мираж. Те могат да правят един двигател само и той както всеки знае е наричан маслояд. Рядко може да се видят нови двигатели, които лапат по 2-3 литра масло. Но при Тойота това си е традиция.
  • #23
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А и между другото Джеръми Кларксън каза, че ЛФА което бил тествал първия път, нямала нищо общо със серийния ЛФА който тествал втория път. Той коментира, че по-колата има корекции и сега тя е станала ужасна.
  • #22
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Ха-ха, кое е първичното, шасито или двигателя? Жокер - при колите на ВАГ двигателя е консуматив.
  • #21
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Джеръми Кларксън каза същото и за Ауди Р8, че това била най-добрата кола, която е бил карал. Същото го каза и за ЛФА, но много бързо си върна думите назад за ЛФА, защото при втория път когато я тества устана ужасен от колата. Поставянето на колана отнемало 10 минути, радиото не работи, сцеплението е добро само на сух път, в противен случай колата е неуправляема, двигателя е дразнещо шумен на колата и липсвало допълнително предавка и резорвара и бил толкова малък че постоянно трябва да зареждаш
  • #20
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    остави двигателя...какви щуротии пишеш човеко.как да оставим двигателя.тои движи колата.много помощ ви трябва.и незабавно.зарежете това тука и тръгваите по доктори че се влошавате.и заплашвате живота на близки и непознати.щото като не спре японската талига и ще се пребиете в някои немски монолитен автомобил.или пък може да се ударите в котка и да ви ухапе през дупките от ръждица.голф от 85-не гние.тоиота и митсубиши от 2000 гният.това е опасно.
  • #19
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    баси колко ми дреме за некъв циркаджия дето казал нещо си.*** е че хората купуват лфа-то и като го видят на живо-повръщат.защо харесвате тия *** каруци бе хора.осъзнаите се .жал ми е за вас.ми ако не друго-за близките помислете.що трябва да страдат в японска сапунерка.идете пред някоя банка,правителствена сграда,имение където и да е в света.ми то лексусите са екзотика .1 на милион.моля ви осъзнаите се.всеки голф 2 е по добър от тоя лфа,пък и ще го надживее нищо че е от 85-та.успех .
  • #18
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    ВАГончо, остави го двигателя, той дава звук какъвто немската автоиндустрия никога няма да можа да докара. Кажи за шасито от въглеродни влакна което е разработено и произведено изцяло от Тойота. Това към момента е единствения голям автопроизводител който само си прави карбоновото шаси! Не Порше, не Ламборгини, не Ферари. Какво ще кажеш за това, каско празна???
  • #17
    2 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мислех, че поне този двигател си е на Тойота а той бил на Ямаха. Признавам им го Тойта са много находчиви. Други им правят нещата, те само си ги сглобяват, слагат си емблемата и си ги продават. Иначе, двигатели от Ямаха, Субару,БМВ.. Електрическия РАВ им го прави Тесла. Батериите за хибридите си Тойота купува от Панасоник, двигатели и шаси от Мазда а самата хибридна технология както знаем е открадната от американски инженер от руски произход Алекс Северински, който осъди Тойота и естествено прибра много,много милиони.