IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продават се 11 Lexus LFA

Най-скъпият от тях е оценен на 392 300 долара

Продават се 11 Lexus LFA

Lexus произведе само 500 бройки от своята суперкола LFA, които моментално бяха разграбени след излизането им на пазара. Машината, разчитаща на 4.8-литров V10 мотор и каросерия от въглеродни нишки, бързо се превърна в един от най-търсените модели в света.
Продават се 11 Lexus LFA
Изданието Autoevolution обаче успя да открие интернет сайт, на който 11 от собствениците на LFA са пуснали обява, че продават своя любимец. За сведение на тези, които все още се интересуват от закупуването на суперколата на Lexus, най-евтината от предлаганите машини струва 348 900, а най-скъпата, която е изминала само 42 мили - 392 300 долара.

Повечето от изложените автомобили са изминали едва по няколкостотин километра, като всички са в идеално състояние.

Припомняме, че двигателят на Lexus LFA е създаден в сътрудничество с Yamaha. Той е 4.8-литров V10, доставящ 560 к.с. и 480 Нм., като работи съвместно с 6-степенна роботизирана скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/час става за 3.7 сек., а максималната скорост превишава 320 км/ч.

Около 65% от автомобила са изградени от въглеродни влакна, като общото му тегло не превишава 1480 кг. Двигателят е предно разположен (зад предната ос), а задвижването е поверено на задните колела. Съотношението на тежестта между предната и задната ос е 48:52.

Любопитен факт е, че този автомобил не носи печалба на производителите. Цената му не е никак ниска - от 375 000 долара, но тя покрива само разходите по проектирането и производството му.

Снимка: Lexus

Тагове: Lexus LFA
0 от 500
  • #46
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Lexus LFA ми падна в очите когато видях, че Ауди RS6 ускорява по-бързо от него. Това огромно тежко комби, 5 местно с обем на багажника 1700литра, това са 8,5 броя 200 литрови варела. с едни и същи коне с Lexus LFA а ускорява по-бързо. А Джеръми Кларк каза за Lexus LFA, че е толкова малък, че в багажника не се побира дори една чанта с багаж, за това си сложил чантата с багажа на задната седалка, но пък така тя му запушила задното стъкло и нямал никаква видимост назад!?! Малко леко купе, пък върви по-малко от огромно комби!?! AMG и той гаври LFA и при М5 пак същата работа. Маса пари хвърляш а те гаврят по светофарите, дано собствениците на LFA се успокояват, че някой, някъде, със специален пакет след 200 опита и 300 настройки дал едно добро време на Нюрбургринг.
  • #45
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам колко е бързо ЛФА със СПЕЦИАЛНИЯ пакет Нюрбург ринг. Но като го гледам, колко жалко стои до Ламбото и се чудя дали е възможно някой да построи по-безумно смотан автомобил:
  • #44
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Голям смях ме напуши като чета коментарите на бавноразвиващите се природно прости фенове на немските допотопни ***.Държанието им е като на изчукана и захвърлена долна ***.Злобата и простотията им е достойна за рекордите на Гинес.Такива уникални просташки изказвания надали има и в някоя африканска страна.Разбирам ги че са нещастни но за това нямат никаква вина най-технологично развитите Японски автомобили доказали се много отдавна в целия свят.
  • #43
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "въпреки, че дори и дете знае, че Мерцедес,БМВ и Ауди са класи отгоре" - да, ама в някоя друга, паралелна вселена...
  • #42
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Хилиханзер ( преди 11 години )
    Колата е добра , ама нема пара ((((
  • #41
    5 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    LFA e недоразумение. Колата е изключително бавна, да специалната версия за Нюрбург ринг, не знам дали от него са продадени и 5 бройки е добър за нюрбургринг. Повече кони, улекотена версия, със специални гуми и боди кит, за по-добра обтекаемост, но това не променя нещата на улицата, където всеки втори изпреварва на драг LFA а когато броиш чувал с пари за супер-хипер-мега кар е малко неудобно да те изпреварват коли които нямт амбицията да са мега-гига-суперкарове като бмв-то аудита и мерцедеси
  • #40
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо викаш ламбо по бавно от грозилището от снимката по горе. За справка коя е най бързата кола на Нюрбургринг? НЕ е японска а немска - Порше 918.
  • #39
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    JAPAN POWER !!! Кърти мивки лепи плочки
  • #38
    10 rate up comment 7 rate down comment
    muhaha ( преди 11 години )
    JAPAN POWER !!! Кърти всякакви европейски и американски каруци.
  • #37
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Младежа, който каза че голф 2 бил по-добър от LFA веднага да излиза от нийд фор спийд и да спре да гледа под прикритие. Че се напълни с гангстери за които А4 96-та 1.8Т е най-бързата кола. С просташките прякорчета и А осмиците + чалга певица на предната седалка си за никъде. Сладур.