IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

0-130 км/час с BMW i8

Трицилиндровият двигател на спортната кола определено звучи добре (Видео)

0-130 км/час с BMW i8

BMW вече разкри всички подробности за своя най-нов спортен модел - plug-in хибридът i8. Ясни са цените, техническите характеристики, динамичните данни и дори броят на автомобилите, които се произвеждат годишно. Звукът на модела обаче до този момент бе истинска загадка. А това е пикантна подробност, тъй като i8 не е обикновен спортен автомобил, нито пък типично BMW.

Сега, благодарение на видеото на специализираното издание Bimmerpost, можем да се убедим, че трицилиндровият двигател с обем 1.5 литра звучи наистина добре. Можем и да проследим времето, за което спортната екологична машина развива скорост от 130 км/час. Както и да видим в действие новото дигитално табло на модела.



Както вече сме съобщавали, BMW i8 е plug-in хибрид, който се задвижва от системата, съчетаваща бензинов и електрически двигатели. Батериите могат да бъдат заредени и в електрическата мрежа, като в напълно електрически режим автономията на колата достига 35 км.

Бензиновият двигател е TwinPower Turbo с три цилиндъра и обем 1.5 литра, като доставя внушителните 231 к.с. и 320 Нм. Той отговаря за задвижването на задните колела и работи с 6-степенна автоматична трансмисия. На предния мост е поставен електромотор, доставящ 131 к.с., който е куплиран с 2-степенна автоматична скоростна кутия. Той черпи енергия от литиево-йонна батерия с капацитет 5 кВч.

Общата мощност на хибридната система, която доставя задвижване към четирите колела, е 362 к.с. и 570 Нм. Ускорението от място до 100 км/час отнема 4.4 секунди, като в същото време средното потребление на гориво е само 2.5 л./100 км. Общата маса е 1490 кг., като е разпределена между двата моста в съотношение 50 / 50.

Още за BMW i8 вижте ТУК

Тагове: BMW i8
0 от 500
  • #22
    7 rate up comment 0 rate down comment
    мун_чо ( преди 11 години )
    Triforce, тия БМВ-та нямат нищо общо с колите, които правят швабите в момента. БМВ на времето бяхя много здрави коли но вече не са такива...
  • #21
    12 rate up comment 0 rate down comment
    до b.b. ( преди 11 години )
    Аз имах е30 90г. 1,6 100к.с. двигателя беше с ремък а не с верига.
  • #20
    8 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Triforce, къде намери БМВ без верига!? Имам приятел в сервиза на Мкар, веднъж стана въпрос, че имало един такъв двигател, но много се напъна да се сети кой точно двигател на БМВ е без верига и не можа да се сети. Та кажи кой е този двигател, че следващия път като стане въпрос да съм подготвен :)
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    баварците показаха как се прави хибрид. сега остава и кондензатори да ми сложат че с тоя литий не се знае... за графен-ови батерии не съм чувал, но мисля че кондензатори от графен ще има. разода дори и при спортно каране ще е доста нисък - номера е да не се вдигат високи скорости и да се регенерира енергия от споране.
  • #18
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce какви са тези километри бе брат. Ти до луната ли пътуваш всеки ден :)
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Дошо - а любимата ти марка Хонда е показвала дефекти, но там не се знае какъв е бил старият собственик на колата, което пак показва, че е до сервизиране, не само до марка!На моят W140 ми се наложи да сменя всичко - амортисьори, шарнири, втулки, спирачни дискове, всичко по запалителна система, ремонт на климатик и т.н. По тази логика става ли W140 най-счупената кола? Или просто е на 370 000 км. и сега се надявам да изкара още поне 300 с тези ремонти?
  • #16
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Дошо, мога много да споря с теб за марката БМВ! И не за друго, ами цялата ми рода кара БМВ-та!Е36 - фабричен дефект, гръмна мотора, никога не е спирало на пътя, преди това. Гръмна на 256 000 км. Следващият модел с верига видях екземпляр на 726 000 км. с ремонти до 2000 лева.БМВЕ39 - 3 пъти проблеми с помпата в резервоара. Нито един друг дефект до вече 267 000 км.Е46 купе - нито 1 дефект не е дало, сега е с мотор от М3, кутия SMG, братчеда не е чувал за ремонти!НОВОТО БМВ си е НОВО!!!
  • #15
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Да де ускори и след това на аварийни Счупи се както подобава на швабен-зи-каскен!
  • #14
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Браво на БМВ! Вижда се че сътрудничеството с Тойота вече дава плодове.
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    2.5/100 разход само ако караш бавно и спираш на всеки 70 км за по 3 часа да заредиш батериите. Разходът който дават на плъгин хибридите е пълна комедия. Трябва да си завършен *** за да сравненяваш "официален" разход на плъгин хибрид и обикновен хибрид който не се зарежда от контакта за да направиш генерално заключение.