IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

0-130 км/час с BMW i8

Трицилиндровият двигател на спортната кола определено звучи добре (Видео)

0-130 км/час с BMW i8

BMW вече разкри всички подробности за своя най-нов спортен модел - plug-in хибридът i8. Ясни са цените, техническите характеристики, динамичните данни и дори броят на автомобилите, които се произвеждат годишно. Звукът на модела обаче до този момент бе истинска загадка. А това е пикантна подробност, тъй като i8 не е обикновен спортен автомобил, нито пък типично BMW.

Сега, благодарение на видеото на специализираното издание Bimmerpost, можем да се убедим, че трицилиндровият двигател с обем 1.5 литра звучи наистина добре. Можем и да проследим времето, за което спортната екологична машина развива скорост от 130 км/час. Както и да видим в действие новото дигитално табло на модела.



Както вече сме съобщавали, BMW i8 е plug-in хибрид, който се задвижва от системата, съчетаваща бензинов и електрически двигатели. Батериите могат да бъдат заредени и в електрическата мрежа, като в напълно електрически режим автономията на колата достига 35 км.

Бензиновият двигател е TwinPower Turbo с три цилиндъра и обем 1.5 литра, като доставя внушителните 231 к.с. и 320 Нм. Той отговаря за задвижването на задните колела и работи с 6-степенна автоматична трансмисия. На предния мост е поставен електромотор, доставящ 131 к.с., който е куплиран с 2-степенна автоматична скоростна кутия. Той черпи енергия от литиево-йонна батерия с капацитет 5 кВч.

Общата мощност на хибридната система, която доставя задвижване към четирите колела, е 362 к.с. и 570 Нм. Ускорението от място до 100 км/час отнема 4.4 секунди, като в същото време средното потребление на гориво е само 2.5 л./100 км. Общата маса е 1490 кг., като е разпределена между двата моста в съотношение 50 / 50.

Още за BMW i8 вижте ТУК

Тагове: BMW i8
0 от 500
  • #12
    19 rate up comment 5 rate down comment
    bmw e60 ( преди 11 години )
    Възпитанието ми е е достатъчно да преглътна некомпетентното мнение на селски механици, които си мислят, че не трябва да променяме нищо по автомобилите, защото те вече могат да ремонтират Автомбил Голф TDI и всичко ново ги плаши.
  • #11
    22 rate up comment 6 rate down comment
    bmw e60 ( преди 11 години )
    Аз съм инженер в областта и знам какво се разработва в момента. До 2-3 години ще имаме масово производство на батерии базирани на graphene. Това е материал, който е екологично чист и изключително евтин, защото е практически въглерод. Единственото което ще трябва да се направи е да се сменят Li-Ion батериите в съществуващите хибриди за да стане екологичен автомобила. Електричеството е универсална енергия, която може да се добива по много начини включително и екологични.
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    на видеото се вижда около 5 секунди - от 3та до 8ма сек.
  • #9
    8 rate up comment 7 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Какви 4,4 сек. ги видяхте - на видеото се вижда - между 6 и 7 секунди е от 0-100...
  • #8
    14 rate up comment 7 rate down comment
    до bmw e60 ( преди 11 години )
    Благодаря за експертното ти мнение, възпитанието ти не искам да го коментирам, но ти погледни по далеч от носа си и може да разбереш, че алтернативите не са само ел. коли, повечето ресурси се изчерпват, батериите за тези коли също се произвеждат от същите тези ресурси.Замърсяваме Земята без да ни е грижа,но .."Производството на хибриди в момента е скъпо и замърсява но то проправя път за в бъдеще.."-ти не мислиш като "селски ***"..чрез замърсяване да поправим път..БРАВО!
  • #7
    19 rate up comment 14 rate down comment
    bmw e60 ( преди 11 години )
    Лалугер и другия отдолу - мислите типично за селски ***, който не вижда по-далече от носа си. Производството на хибриди в момента е скъпо и замърсява но то проправя път за в бъдеще да се произведе автомобил, който не замърсява. Благодарение на хибридите в момента се развиват алтернативни технологии за задвижване и екологични батерии. Това че в момента производството им не е много екологично ще се изплати след време когато по пътищата ще има само електрически коли
  • #6
    22 rate up comment 11 rate down comment
    Лалугер! ( преди 11 години )
    "Хибридите са скъпи и в десетки пъти по енергоемки и замърсяващи при производството..." - малко са който го виждат този неоспорим факт!
  • #5
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    toyota prius
  • #4
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Естествено че никой не мисли че в спортен режим разхода ще е 2,5л. Но като се има предвид, че настоящите хибриди с по 100к.с. имат среден разход 5 литра а това БМВ с 362к.с. има разход наполовина си е отличен показател. То и хибридите с по 100к.с. нямат 5 литра разход в спортен режим в Топ Гиър като тестваха такъв хибрид установиха че харчи повече от спортна кола. Евала на БМВ за този хибрид. Лошото е че ще е голяма цифра, но се надяваме, че ще се появят и масовки след десетина години.
  • #3
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Наистина ли мислите, че ако се кара в спортен режим разходът ще бъде 2.5? Възможно е да харчи толкова, но при спокойно шофиране.